Se indlæg
Muks » Generel » Fri Snak
 Udskriv debat
Facts
Slettet bruger 1305
Fortæl et fact om dig, som ikke særlig mange ved.
Fx. "Jeg piller bussemænd" eller "Jeg kan ikke tåle grankogler".

ElinRin
Jeg bliver rigtig glad, hvis man lægger mærke til den strategisk placerede hat, som sidder oven på mit TV.

t
jeg er verdens mest kræsne tøs

also jeg kan tage mit ene ben om på nakken

- edit -
når det skulle være noget folk ikke ved????

jeg hader at gå i bad
Redigeret af t d. 21-11-2013 01:06

Slettet Bruger 0

Øh.. Når du skriver at du er kræsen, så mener du med hensyn til mad, ikke? :O

Ba_a
Jeg har et sindssygt chokolade forbrug... Folk ved godt jeg spiser chokolade men jeg tror ikke der er nogle der så meget har en idé om hvor stort mit forbrug er...

Jeg hader at gå i bad, delvist fordi jeg hader at være nøgen... Ikke så meget pga min krop, for jeg kan sagtens rende rundt i undertøj, jeg kan bare ikke fordrage ikke at have BH på...
Den anden grund er at jeg hader at have mit hår vådt... Det er så ubehageligt, filtret og det er en million år om at tørre fordi det er meget tykt - Derfor vasker jeg som regel kun hår hver 3-4 dag - det ved de fleste ikke og det skal de nok heller ikke vide :p

t

#4 skrev:

Øh.. Når du skriver at du er kræsen, så mener du med hensyn til mad, ikke? :O

blandt andet. jeg kan også være ret kræsen når det kommer til mennesker. dvs. der er meget få mennesker jeg svinger med.

Metchen
1. Min hår gror ikke.
2. Jeg er allergisk overfor peberfrugt
3. Jeg har en taleforstyrrelse. Den går ud på at jeg glemmer hvad jeg er i gang med at sige, og siger noget fuldstændig andet, eller glemmer hvordan jeg udtaler et ord. Det er blevet meget de sidste fire år, og det er meget sjældent jeg kludre nu.
4. Når jeg snakker i telefon, lyder det lidt som om, at jeg græder
5. Da jeg var lille, fortalte min far mig, at hjemløse ikke fandtes i Danmark.

Flamme
Hvorfor kan jeg ikke komme på noget selv? Nåh, jeg er ikke allergisk over for noget, undtagen altså lige peberfrugt (ish). Jeg får sure opstød af dem. Og så bryder jeg mig heller ikke specielt meget om at gå i bad.

strymol
Jeg er semiromantisk forelsket i nogle af de ældre, læderindbundne bøger jeg har. Mmmmh lugter godt!. Nå...Det vidste I godt? Hmm så ved jeg snart ikke. Jeg spiser tit varm leverpostej til morgenmad.
Redigeret af strymol d. 21-11-2013 10:38

Haxorpenguin
Lugten af både risengrød og appelsin med nelliker får mig næsten til at knække mig af sig selv. Det er det eneste, jeg har oplevet med den effekt på mig.

Jeg elsker at gå i bad, jeg kunne stå i bruseren i timevis hvis ikke det var fordi jeg havde andet at lave.

Jeg er en klovn til solcreme og får det altid i øjnene når jeg tager det på i ansigtet. Det resulterede i, at flere folk på Roskilde troede jeg var devastated når i virkeligheden mine øjne bare blev ved med at løbe i vand hele dagen fordi der var solcreme i dem.

Sommetider flader jeg mit hår.

necrophcodr
Jeg elsker at være iblandt mennesker

http://necrophcodr.me
trute
jeg har en "Knop" på min ringefinger. Det er ikke noget folk ser, og ikke noget tydeligt. Jeg tror jeg fik den fordi jeg kom til spilde en dråbe syre eller base i en kemitime i folkeskolen.

strymol
trute: jeg tror ikke det er syren eller basen :) Man må ikke arbejde med så voldsomt stærke syrer og baser i folkeskolen, slet ikke noget der kan lave "knopper" på fingrene. Tag det fra én som er klodset og sjældent husker at bruge handsker, selv når han arbejder med koncentrerede syrer og baser.
btw: det er relativt få der ved om mig at jeg er klodset

necrophcodr

#17 skrev:

trute: jeg tror ikke det er syren eller basen :) Man må ikke arbejde med så voldsomt stærke syrer og baser i folkeskolen, slet ikke noget der kan lave "knopper" på fingrene. Tag det fra én som er klodset og sjældent husker at bruge handsker, selv når han arbejder med koncentrerede syrer og baser.

Ikke os der har været på chatten, det er vi klare over ;)

http://necrophcodr.me
trute

#17 skrev:

Pas, jeg har kun lavet min konklusion fordi jeg opdagede det efter en kemitime fordi det kløede :)

Haxorpenguin
Jeg bryder mig ikke om at have hovedet under vand, da jeg engang gik til svømning og blev holdt under vandet af min svømmelærer.

ono

#23 skrev:

Jeg var overly attached til min sut som barn... det er så svært at sige farvel
Same. Tror jeg havde den til jeg var like.. 11. Nok derfor mine tænder er lidt fucked.

Styrmand Kødkikkert
1. Da jeg var tre år gammel kunne jeg snakke akademisk dansk. Dvs. At jeg snakkede totalt flydende og brugte mange fremmedord som jeg kunne definere hvad betød. Jeg var også et geni til matematik. Planen var at jeg skulle gå på special skole for meget intelligente børn.
Desværre blev jeg som fireårig lokket til at indtage gift, hvorefter jeg efter flere ugers svær sygdom helt mistede evnen til at snakke, og generelt set blev betydeligt dummere. Min intelligens er også faldet yderligere efter et intenst hash misbrug som startede da jeg var 13 år. Mensa mener at min nuværende IQ ligger på 116, hvilket må siges at være tilfredsstillende alt hvad jeg har været igennem taget i betragtning.

2. Jeg er meget glad for heste og har redet siden jeg var en lille dreng. Pigerne på de forskellige rideskoler har vist nok været ret glad for mig. Jeg har i hvert fald oplevet at i hvert fald to af dem kom fysisk op og slås over mig. Det var ret sjovt.

SchatzBabz
Jeg blev ellevild da jeg så, at der var Ru Paul's Drag Race på Netflix. I.Love.That.Shizzle.

Beartato
Jeg har set ca 200 forskellige anime, ikke inkluderet dem jeg har droppet halvvejs.
#swaglife

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Sådan gror du (næsten) alt!
Kreativitet
foamy
13:10:37
Dit internet debut
Computer og Internet
foamy
19:19:46