Se indlæg
Muks » Medier » Film og TV
 Udskriv debat
Din yndlingsskuespiller?
Coco
Har du nogen yndlingsskuespiller?
Min er Helena Bonham Carter. Hun spiller virkelig fantastisk, synes jeg, især som Bellatrix Lestrange i Harry Potter og som Mrs. Lovett i Sweeney Todd.

Yes yes, så er det dig!
Redigeret af Coco d. 11-11-2012 12:01

Slettet Bruger 0
Undskyld, men er det ikke lidt hipster-agtigt, at have en okay ukendt skuespillerinde, som ens favorit skuespiller?

Coco
#2 Nu vil jeg ikke ligefrem kalde hende ukendt, men det kommer jo an på om man har set en film med hende. Har du aldrig set Charlie og Chokoladefabrikken, Terminator Salvation, Harry Potter og Fønixordenen, Harry Potter og Dødsregalierne, The Kings Speech, Alice in Wonderland, Sweeney Todd eller Women Talking Dirty?
Redigeret af Coco d. 31-03-2011 21:13

janedoe
#2, Jeg ville ikke kalde Helena Bonham Carter for ukendt, hun spillede Dronning Elizabeth i "The kings speech". Filmen blev i år nomineret til en oscar - og vandt.
Udover det er hun som insomnia skriver med i nogle Harry Potter film.

Og hvis det var en ukendt skuespiller, hvorfor er det så hipster agtigt? Fx synes jeg den danske skuespiller Bodil Jørgensen er en god skuespiller, ved navn er hun ikke kendt, selvom folk der ser rytteriet.
En amerikansk skuespiller jeg godt kan lide er Thora Birch, hun spiller med i to af mine yndlingsfilm, "Ghost world" og "American Beauty".

Foresten synes jeg også det er ved at blive ret gammelt at kaldt ALT for hipster når man synes det er fesent eller ikke i ens smag.

Fiktiv
En af mine store idoler er Thure Lindhardt! Jeg synes simpelthen at han er helt fantastisk og laver nogle utroligt gode film! Han er virkelig dygtig. Jeg ejer ret mange film med ham, opstillet i kronologisk rækkefølge. Og så har jeg fløjet fra Rom til Kbh i samme fly som ham q:

http://jubialtejubilate.blogspot.com/
Allergic_Reaction
Har ingen favorit som sådan... Jeg går ikke så meget op i skuespillere. Men kan i hvert fald lide Jim Carrey og Christian Bale.

pippi-lotta

Veritas skrev:
Undskyld, men er det ikke lidt hipster-agtigt, at have en okay ukendt skuespillerinde, som ens favorit skuespiller?

"Se mig, jeg er for hip til "hipstere".."? Arh, vel.

http://detteerverbalt.daportfolio.com/
CherryMonster
Hm... Det må være Heath Ledger. Han var simpelthen en fantastisk skuespiller!!! R.I.P. Heath Ledger.... :-(
Og Christian Bale er også vildt god. Især i The Machinist. Bare lidt sindssygt, hvor meget han vil gøre for sine roller (det med vægttabet osv...)

https://twitter.com/#!/_NotSoAwesome
Shepard
Jeg ved sgu ikke rigtig.. Jeg har nogle få favoritter, men jeg har ikke gjort mig nok i deres andre roller og føler derfor ikke, at jeg kan udtale mig om det. D:

MEN, jeg gik selv ind i debatten, så jeg SKAL.
Lige nu er jeg ret besat af Katherine Moennig. Shane fra L-Word.

Snoggel
Må indrømme at det skifter meget. Men so far må det være Orlando Bloom. Ufffh.

Men så kommer der jo en masse crushes here and there. :D

Braintickler
Jeg kan generelt godt lide Nicolas Cage.

THfreaken
Helena Bonham Carter er helt klart en af de bedste! Johnny Depp er heller ikke så gal ;)

Coco
#12 Jaaaa, en der er enig! Hun er nemlig rigtig god. Og nej, Johnny Depp er heller ikke værst.

Efteraar
Der er lidt for mange. Jeg har ikke én, der er for mange gode. Men hvis jeg skal vælge en jeg pt. er ret vild med, så må det være Joseph Dempsie!

https://thatinspirationwillkillyou.tumblr.com/
Tweetz
Jeg synes, at Kaya Scodelario spiller meget godt i TV-serien Skins.
Johnny Depp spiller nu også ganske godt ;)

slettetbruger

Hvis det er ironi det der, er det godt tænkt og dårligt leveret. Og hvis det ikke er, så er du ret uvidende.

Uff ... Michael Caine og Hugh Laurie (two different worlds entirely). Og jeg er enig i at Bonham Carter og Depp og Bale og Ledger og de fleste andre nævnte spiller helt fantastisk, men de bliver også sat i scene på en måde så det er svært andet.

Michael Caine er en legende, og Laurie er talentet over dem alle :-)

The Best Band U2
Der er så mange fantastiske skuespillere!
Men én skuespiller, som jeg er ret begejstret for er Don Johnson :D De fleste kender ham fra Miami Vice. Han er langt fra den mest talentfulde, men han er en personlig favorit. Jeg har bare et eller andet med ham :)

DenGedelige
Ashton Kutcher & Adam Sandler er herre nice, synes jeg :D

Shepard
Og nu er jeg hoppet over på Kate Winslet.

Coco
#19 Hun er også meget god :)

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
Ham-I-Ve...
20:24:37
Kan muks spotte den næste ...
Krop og sex
N