Se indlæg
Muks » Medier » Film og TV
 Udskriv debat
Din yndlingsskuespiller?
Coco
Har du nogen yndlingsskuespiller?
Min er Helena Bonham Carter. Hun spiller virkelig fantastisk, synes jeg, især som Bellatrix Lestrange i Harry Potter og som Mrs. Lovett i Sweeney Todd.

Yes yes, så er det dig!
Redigeret af Coco d. 11-11-2012 12:01

Ayra
#1 et genialt bud på min ynglings.. Men det er tæt på! :-D
#2 jeg tror bare aldrig du har set film med hende, hun har efterhånden været med i ret mange. Og ligeså ret kendte skuespil. Så det er lidt din egen skyld, hvis du ikke har slået ørerne ud og set nyere film ;-)

Men jeg ved det virkelig ikke. Måske tøsebarnet fra Sucker punch, jeg har dog ikke rigtig set andet med hende, end det i den film. Og da gør hun det sørme også FREMRAGENDE! :-) Ellers må det være Gaspard Ulliel, jeg virkelig godt kan lide. En fransk skuespiller.. Og derudover er han altså også bare liiiidt for hot ;-)

Edit: Det er Emily Browning hun hedder. Hende fra sucker punch X'D Og hende har jeg set mange film med, og ALTID tænkt over "hende skal jeg da se flere film med", men har aldrig rigtig tænkt over at det var hende. Genial skuespiller. Se mere med hende 8D

MedDruesukker
Min yndlings skuespiller er helt klart Johnny Depp! Den måde han spiller på er helt fantastisk, og også den måde han bare er på, sådan generelt.
Men ellers så elsker jeg også Amanda Seyfried og Freddie Highmore. (:

Cathrina
Ja, jeg kan lide mange, men Johnny Depp er favoritten. Helena Bonham Carter er også meget talentfuld. De to spiller også flere film hos Tim Burton, som jeg meget godt kan lide.
En anden virkelig god skuespiller er Alan Rickman (Professor Snape i Harry Potter) Måden han spiller på er helt fantastisk

Jeg må give dig ret i at Gaspard Ulliel er god. Har kun set ham i Hannibal Rising, men den fik mig også til at ville se ham igen. Han gjorde det virkelig godt. Og ja det hjælper jo, at han ser mega godt ud ;)

Coolass
Robert Downey JR? - hvad andet end navnet er der at sige. Fantastisk skuespiller som altid har levet sig godt ind i sine roller, og som altid har vist sig som en solid skuespiller i et par årtier indtil videre.

Brad Pitt og Leonardo DiCaprio er 2 personer som jeg ser som arvtagere af Hollywood. De er ganske vist selv oppe i deres bedste alder efterhånden, men de præstationer de har lavet hver for sig, er noget nær epic. Jeg tror sjældent jeg har set film med de 2 hvor jeg har følt mig særlig skuffet. For at nævne et par film fra de 2, er der fight club, The departed, Inception, Benjamin buttons forunderlige liv. Ydermere ser det ud til at The Great Gatsby bliver lavet her i 2012, hvor leonardo DiCaprio er med som Jay og Tobey M. som Nick, hvilket jeg ser meget frem! Til gengæld kan man da godt have ønsket sig at det var ligesom i tv-serien Entourage hvor martin scorsese instruerer den! det ville være sindssyg fantastisk!

Kunne nævne mange flere men må blive dem i denne omgang ;)

Opheliac
Helena Bonham Carter, Johnny Depp og Alan Rickman. ^_^ Især Helena. <33

steffench
Harrison Ford
Bruce Willis
Ben Stiller
Jackie Chan
Roger Moore
Sean Connery
Tom Cruise
Wentworth Miller
William Fitchner
Collin Farrel
Tom Hanks
Jamie Foxx
Nicolaj Coster-Waldau
Mads Mikkelsen
Thure Lindhardt
Simon Juul
Kim Bodnia
Ulrich Thomsen

Og selvfølgelig Thomas Ian Nicholas (Kevin fra de 3 første American Pie-film) , efter jeg for nylig mødte ham på et værtshus i Fredericia, efter at have været til koncert med ham - det var fandme fedt :D

Ailurophile
Hvis man vil kalde hende for ukendt, så må man da have levet under en sten.
Men hvorfor skulle det være et problem at synes en ukendt skuespiller er god, hvis vedkommende har talent?

Det 'hipster' udtryk bliver da også kun brugt som skældsord, fuldstændig uden grund...

Coco
Kan se at Helena Bonham Carter er vældig populær herinde. Forståeligt! Hun er da vidst ikke helt ukendt, #2.

Valdemar
Jeg har flere ... jeg kan simpelthen ikke vælge altså.

Johnny Depp, Ellen Page, Russell Crowe og Leonardo de Caprio, er helt klart nogle af de bedste synes jeg.

rotte
Jeg har ikke rigtig en yndlingsskuespiller, men af en eller anden grund er Natalie Portman i alle mine yndlingsfilm. Star Wars, No Strings Attached, V for Vendetta og Black Swan. Seriøzt.

Men ellers er Eddie Murphy og Jim Carry deroppe af, hvis vi snakker sjove skuespillere.

RunawayGirl
Skuespillere betyder ikke så meget for mig - jeg synes instruktørere er vigtigere.. Reese Witherspoon spillede for eksempel fantastisk i Walk the Line - men har også en tendens til at være med i virkelig flade film (host host Four Christmases host host...).

Hmm.. måske Leonardo Dicaprio? Men som sagt - det kommer seriøst an på filmen. Jeg kunne aldig finde på at se en film bare fordi en bestemt skuespiller var med i den.

Trold
Hugh Grant <3 Og som mange andre kan jeg også godt lide Johnny Depp og Helena Bonham Carter, hehe, sammen med en million andre

Meeen Hugh Grant er nu nummer 1

Trold
Heath Ledger er også ret nice

MikkelRaev
Jeg synes virkelig at der er mange fantastisk gode skuespillere, så det er svært at vælge.
Alan Rickman
Leonardo DiCaprio
Kate Winslet
Thure Lindhardt

Og mange flere, som jeg har glemt på nuværende tidspunkt i et AP-modul ._.

imsoawzum
Johnny Deep er aaaaawesoooooome!

SpankyPete
Johnny Depp, som Jack Sparrow allerhelst :D

Dreng
Hmm. Christiano Ronaldo er deroppe med de bedste i hvert fald.

Heartbeats
Edward Norton.

Midnat
Jeg må også sige Edward Norton.

Ulver
Karl Urban. Helt sikkert!

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
Ham-I-Ve...