Se indlæg
Muks » Medier » Film og TV
 Udskriv debat
Din yndlingsskuespiller?
Coco
Har du nogen yndlingsskuespiller?
Min er Helena Bonham Carter. Hun spiller virkelig fantastisk, synes jeg, især som Bellatrix Lestrange i Harry Potter og som Mrs. Lovett i Sweeney Todd.

Yes yes, så er det dig!
Redigeret af Coco d. 11-11-2012 12:01

Snusserh
Johnny Depp <33

Polyglot
Henry Thomas, Joel Courtney og Haley Joel Osment.. Tror jeg.

ak_den_bette
#42 Har du set "Secret Window"? Føj, en klam film, men Johnny Depp spiller mega godt i den!

Min yndlingsskuespiller er Adam Sandler, uden tvivl. Han spiller med i de mest geniale film, og så elsker jeg bare hans skuespil.
Der er også rigtigt mange andre skuespillere, som jeg godt kan lide, men han er min yndling ;)

whatevz1234
Helena Bonham Carter
Johnny Depp
Emma Stone
David Tennant
Adam Sandler
Gerard Butler
Tom Felton
Sandra Bullock

<3

slettetbruger
Robert Sean Leonard er rigtig dygtig og alsidig. Jeg kan godt lide skuespillere der arbejder deres renommé op, frem for bare at slå igennem.

Mary
Skal det være filmskuespillere?
For ellers så er jeg rimeligt vild med Maria Lucia.

Maryinhell.blogspot.com
Beartato
Christian Bale
Johnny Depp

Det er hvad jeg lige umiddelbart kan komme i tanke om.

Ayra
En skam at se mange piger skriver hjerter efter "hotte" fyre, og bare fordi de ser godt ud, er de gode skuespillere.

Men jeg har ikke nogen "ynglings" skuespiller, men derimod nogle jeg har set i nogen rigtig geniale roller. De to personer jeg har set i flest skide gode roller, og der er geniale til at spille sammen, er Johnny Depp og Helena Bonham Carter ^^

rotte
Jeg kan utrolig godt lide Leonardo Dicaprio og Ryan Gosling. Jeg synes begge de er utrolig gode til at få en bestemt følelse gennem til den anden side af skærmen. Emma Stone kan jeg også godt lide bare fordi hun er sjov. Natalie Portman må nok også blive en af mine yndlings fordi hun er med i en god håndfuld af mine yndlingsfilm.

...og selvom det ikke helt var spørgsmålet, synes jeg lige, at jeg ville tilføje et par stykker, bare fordi de er eyecandy; Brad Pitt, Chris Hemsworth (her er en gif) og Scarlett Johansson (især i Ghost World).

#49 Dark Shadows fornylig? :)

ono
Christian Bale probably.

slettetbruger

Fornemmer jeg, du har set den danske Chess-produktion? :D

Åååååh, Jean Reno! Jean Reno! For helvede. Han er succes-garant i alt hvad han spiller.

Og så har jeg lyst til at kaste et "levebrødskunstner" i hovedet på både Depp og Bonham Carter for tiden. De har begge bevist deres alsidighed, men de bruger den bare ikke i Burton-produktioner, og det er fucking sindssygt ærgerligt. Desuden har jeg det i øjeblikket med Bonham Carter som jeg altid har haft det med Milla Jovovic: De vælter lidt balancen, fordi de fylder så ulideligt meget på skærmen.

Efteraar
En der hedder Van Hansis, han er soap-skuespiller.

https://thatinspirationwillkillyou.tumblr.com/
Mary
Oh yeah :))

Maryinhell.blogspot.com
slettetbruger

Hun vandt absolut også pluspoints hos mig for den præstation. Man må undres over at hun skulle igennem et dårligt tv-program i første omgang!

Ayra
Ja, og før det har jeg skam set bl.a. Sweeny Todd. Grunden til at jeg gik ind og se den, var faktisk lidt fordi at jeg så at de igen her skulle spille sammen igen :-)

Colinde
Adam Sandler for rollen i "You Don't Mess With The Zohan"
Elsker den film af en eller anden årsag.. Har desværre mistet den...

rotte
Jeg regnede også med at du havde set flere end den ene :) Jeg vidste bare tilfældigvis at de begge var med i den film og så er den jo ny.

Baka
Jeg er enig med Johnny Depp og Helena Bonham Carter sammen!
Og hvis filmen så er instrueret af Tim Burton, så er vi hvor det bare ikke bliver bedre :)

De tre er helt igennem geniale :b

Mikz
Snoop Dogg - klart.

lol..

Snusserh
#59 Jeg kunne ikke være mere enig! :-)

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
Ham-I-Ve...