Se indlæg
Muks » Generel » Chat
 Udskriv debat
Hvad ville du helst?
Soliloquy
Jeg skriver: hville du helst dét eller dét
Så skal du skrive hvilken du helst ville gøre (hvis du SKULLE) og derefter komme med 2 nye valgmuligheder.

Så: Ville du helst kysse Osama Bin Laden eller spise 5 regnorme?

<3

strymol
Det er an på om det er fiktion eller ej. Fiktion vil jeg helst læse en stor bog. Ikke-fiktion mener jeg ikke man skal skrive alt for tykke bøger om. Mange forfattere kunne sagtens forklare deres idéer kortere og mere præcist, hvis de bare prøvede. Kog dine idéer ned og du får min fulde opmærksomhed, i 2 timer i træk. Ellers får du min opmærksomhed 10 x 1 time istedet, hvilket ikke kan være hverken til din eller min fordel. Konklusion: ikke-fiktion en masse tynde bøger i stedet. \rant ended

Ville du helst aldrig kunne være udenfor eller aldrig kunne være indenfor?

t
aldrig kunne være udenfor, det ville være ret trist men jeg ville sgu hade at være ude 24/7 i regn, kulde, sne, blæst og alt det dér, det kunne hurtigt blive livsfarligt

ville du helst være i et fantastisk forhold og være fuldt ud forelsket uden sex eller i et forhold med problemer og ingen reelle følelser men den mest fantastiske sex?

Spirulina
er ret sikker på at de fleste synes sex er bedst hvis der er nogen følelser så jeg ved ikke helt hvad du har røget...?

bo i kina eller usa?

t
øh ja, men nogle gange er sex fysisk umuligt grundet sygdom, handicap, etc., så det er en reel situation, nogen står i.

USA fordi wow kina er lidt fucked up

ville du helst spise udelukkende chokolade eller udelukkende chips en hel dag?

Lolson
Satan styrer åbenlyst Vild med Dans, så evighedsaspektet giver god mening. Derfor er det også klart det største af de to onder, som man her må vælge imellem. Desuden kan jeg jo bare udeblive fra alle eksamenerne. Skulle de være meget betydningsfulde for mit liv, kan jeg leve bumselivet under en bro et eller andet sted.

Vil du helst fodre en flok ænder med så meget brød at de eksploderer eller miste en lilletå.

t
LEGOKLODS ARE U KIDDING ME

ville du helst have en hund eller en kat?

Haxorpenguin
Jeg vil helst spise med kannibaler - jeg har hørt menneskekød skulle smage som ungkvæg.

Ville du helst brække dig 2 gange om dagen eller gå med konstant diarré?

Spirulina
Et træ. Ikke fordi jeg tror man kan mærke forskel, eller noge, men jeg kan ligesom bedre lide tanken om at være et stort smukt træ, der står rigtigt længe et sted, end at være en bakterie der "lever" ét sekund, og aldrig bliver set.

Ville du hellere miste dine arme, eller dine ben?

t
være tvunget til at træde på en bi med bare fødder foran et publikum BY FAR fordi FUCK EDDERKOPPER

ville du hellere rejse til månen eller få muligheden for at blive frosset ned og så genoplivet igen i fremtiden?

XXX
Få muligheden for at blive frosset ned og blive genoplivet i fremtiden.

Ville du hellere bo leve 10 år i Danmark eller 1000 år i Leicester uden mulighed for at besøge Danmark?

Flamme
Ugh... ville nok vælge blå hud, og så håbe på en meget sart blå og ikke sådan smølfe-blå :(

Ville du helst være Finn Nørbygaard, eller at alle andre var Finn Nørbygaard? (Hapset fra "Hvad ville du helst? - Latterlige dilemmaer")

Maple
Oh god.. jeg ville nok helst selv være Finn Nørbygaard. Ville ikke kunne overleve det, hvis alle andre var ham, lol

Ville du helst bo i en fryser eller bo i en ovn?

altidvoldstiv
Er de tændt? Men ovn..

Hvad vil du helst, udforske havet eller udforske rummet?

http://shilanadiamichaela.blogspot.dk/
Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
00:04:36
Linuxtråden
Computer og Internet
necrophcodr
00:52:02