Se indlæg
Muks » Generel » Chat
 Udskriv debat
Hvad ville du helst?
Soliloquy
Jeg skriver: hville du helst dét eller dét
Så skal du skrive hvilken du helst ville gøre (hvis du SKULLE) og derefter komme med 2 nye valgmuligheder.

Så: Ville du helst kysse Osama Bin Laden eller spise 5 regnorme?

<3

Styrmand Kødkikkert
Haha.. I den tid vi lever i, så er en computer og en mobil jo stort set det samme. Hvis man ikke har mulighed for at benytte det ene, så kan man jo altid bare bruge det andet, til at gøre det samme. Men jeg vil nok vælge at miste computeren. Den er nemlig klodset og stor, hvor imod en telefon er lille og fix!
Hvilken tilværelse vil du helst leve i? Mørket 24/7, eller lyst 24/7?

Veritas skrev:
Hmmm.... Jeg har ikke noget kørekort, og jeg bruger kontaktlinser, så jeg har heller ikke noget flyvekort. Ergo må jeg antage at jeg i det mindste vil have én person med mig, til at bringe mig hen hvor turen går, enten i bil eller fly. Denne person vil jeg i nødstilfælde kunne bruge som madration.
Nå, men det at lande midt i Atlanterhavet i et vandfly (antager jeg) lyder som en mægtigt dårlig idé, for man kan ikke drikke saltvand, og jeg har aldrig prøvet at fiske, og jeg ved ikke om min pilot/madpakke kan fiske. Derfor vælger jeg Afrikas ødemark. Ikke fordi det er et rart sted, men fordi det er et rarere sted for en landkrabbe som mig, end Atlanterhavet.

Selfølgelig mener jeg ikke et vandfly. Jeg mener et almindeligt fly, beregnet til at lande og lette på fast grund. Faktisk så er alle fly udstyret med overlevelsesudstyr i forbindelse med nødlanding på vand. Det er nemlig lovpligtig. Desuden så hedder det ikke et flyvekort, men et flycatifikat.

Argh.. for langsom til at poste.

Coco
Lyset 24/7, helt klart!

Ville du helst være et offer i en Saw film, eller I en The Ring film?

Musikmanden
Har ikke set the ring, men saw er ret klamt så prøver lykken og siger the ring :)

Ville du helst dø i et faldskærms ud spring som 30 årig eller et hjerte stop som 30 årig.
På præcis samme dato og tid

altidvoldstiv
Faldskærmsudspring, uden tvivl!

Hvad ville du helstVære meget undervægtig eller meget fed?

http://shilanadiamichaela.blogspot.dk/
Coco
Undervægtig, selvom det faktisk oftest er farligere end at være overvægtig.

Ville du helst redde din mor eller din far ud af jeres hus, hvis det brændte? Du kan kun nå at redde en.

BlaffeMix
Min mor.
Da min far allerede er død (;

Ville du helst gå i skole eller have et fast arbejde?

http://www.formspring.me/Blaffemix
Styrmand Kødkikkert
Fast arbejde.

Mac D, eller Sunset?

ds
Mac D

Miste din ene fod ller din ene hånd.

Flamme
Min ene fod, helt klart :)

Ville du helst dø, eller blive idømt fængsel resten af dit liv?

hansi
Idømt fængsel resten af mit liv. Bare det er et godt fængsel! :P

Vil du helst være Lars Lykke og altid blive forvekslet med Helle Thorning, eller være Helle Thorning og altid blive forvekslet med Lars Lykke?

BlaffeMix
det første. ved ikke hvorfor

ville du helst grine ihjel eller græde resten af livet - uden nogen grund?

http://www.formspring.me/Blaffemix
Emmatic
EDIT: Grine resten af mit liv.

Vil du helst klippe en af dine nipples af uden bedøvelse eller kaste en sten højt op i luften og stille dig sådan at den vil ramme dig, når den ryger ned?

lestersunivers.blogspot.dk
Flamme
En sten. Det behøver jo ikke være en stor én :D

Ville du helst få revet en fingernegl eller en tånegl af uden bedøvelse?

Lykke
en tånegl - helst lille tåen, da jeg tror det gør mindst ondt.

Vil du helst træde i en hundelort eller en 5lags lagkage med masser af creme og flødeskum? :)

Flamme
Kommer an på om det er med sko eller uden.
Med = hundelort.
Uden = helt klart lagkage.

Ville du helst have helt sort eller helt hvidt hår?

Allergic_Reaction
Interessant spørgsmål... Begge ville være sjove... Hvis det var helt hvidt kunne man selvfølgelig altid farve det... Men det kræver arbejde, og jeg er ikke så meget for arbejde...
Hmm... Jeg er splittet... Tror jeg vælger sort... Men det er fandme 50/50

Ville du helst handle 100% efter instinkter eller 100% efter din logik?
Hvis du vælger efter logik vil du være tvunget til at overveje alle fordele og ulemper ved dine valg, selv når du skulle vælge sko eller pålæg!
Hvis du vælger efter instinkt ville du bryde samtlige love og sociale regler om ejendom og personlige rettigheder, ved altid at gøre lige hvad du havde lyst til.

hansi
handle 100% efter instinkter - det lyder sjovest !

Vil du helst blive husket eller holdt af?

Allergic_Reaction
Interessant.
Hvis man bliver husket får man ikke noget ud af det direkte, da man er død til den tid. Til gengæld vil ens liv påvirke mange flere.
Hvis man bliver holdt af vil man have større chance for at være lykkelig, hvilket er noget, man rent faktisk kan bruge i sit liv.
Jeg tror, jeg vælger at blive husket, hvis jeg så får lov til at blive husket for evigt. Eller vælger jeg at blive holdt af...

Ville du helst kravle gennem en lang hule fuld af edderkopper (ugiftige for dig), eller skære din venstre lillefinger af med en sløv kniv?

Engis
Jeg ville nok vælge edderkopperne, når de nu er ugiftige.. Selv om jeg græmmes ved tanken, vil jeg da også gerne beholde min lillefinger :D
Og så endda med en sløv kniv...

Hvad vil du helst, aldrig at se dig selv i spejlet igen resten af dit liv, eller altid se ekstremt godt ud, dog uden at vide hvordan du så ud? Og du ville heller ikke kunne se dig i spejle, eller andre steder.. Nogensinde.

Flamme
Øh? Jeg ser disse valgmuligheder: Altid se godt ud, men aldrig se mig i spejlet, eller bare aldrig se mig i spejlet? Så vælger jeg det første xD

Ville du helst være meget svagt hørende eller meget "stærkt" hørende?

EDIT: Hvad skal "og så endda med en sløv kniv" betyde? Det er da endnu værre end med en skarp kniv xD

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Beskriv den serie, du ser
Fri Snak
Princisco
19:43:43
Muks' Now Playing Machine!
Musik
x
06:12:14
Cards Against Humanity