Se indlæg
Muks » Generel » Chat
 Udskriv debat
Hvad ville du helst?
Soliloquy
Jeg skriver: hville du helst dét eller dét
Så skal du skrive hvilken du helst ville gøre (hvis du SKULLE) og derefter komme med 2 nye valgmuligheder.

Så: Ville du helst kysse Osama Bin Laden eller spise 5 regnorme?

<3

Unintended
En jeg kender. Et liv er et liv. Hellere ét liv på samvittigheden, end 100. Dog ville der være enkelte personer, jeg nok ville gøre en undtagelse med.

Courage
#191 Du glemte et spørgsmål (:

Unintended
Ugh .. Var ikke helt vågen kl. 3 i nat!
Ville du helst fortælle din hele familie og alle dine venner om den mest pinlige situation der nogensinde er sket for dig, eller genleve situationen?

vilnaiv
#193 tak den var det begavet. konstruktivisme kontra Essentialisme :P

Jeg er konstruktivist et godt stykke hen af vejen, men her er åbenbart en undtagelse. Jeg ville helst stå ved hvem jeg er. Jeg kan sjovt nok ikke leve med (bevist) at sætte den sociale virkelighed over den "virkelig".

Karriere eller familie liv ( i de tilfælde hvor det ene forgår på det andets præmisser)?

Courage
#194 Må jeg spørge hvad dit svar var til hendes spørgsmål ? o_o

Jeg ville vælge familieliv , da jeg er meget tæt knyttet til hele min familie .

Ville du helst voldtages af en du kendte og stolede på , mens du sov , eller blive tæsket meget hårdt af en ukendt gruppe ?

skrubtus
Jeg vil nok vælge at genopleve min pinligste optrin istedet for at fortælle den til nogen.

Hvad vil du helst, stå op eller sidde ned for at tisse?

Courage
#196 Wow , du sprang altså over to spørgsmål ;)

rotte
Jeg vil da bare svare på 3 spørgsmål så. #194: familie. Især nu hvor det er ved at være jul :) #195: blive tæsket. At blive voltaget lyder meget værre. #196: sidde ned (jeg er en pige, go figure)

Vil du helst blive strandet på en øde ø og aldrig komme hjem eller blive overvåget 24/7 resten af livet?

Edit: jeg troede de alle sammen ikke var svarede på ^^' Hovsa..

Ulver
Øde ø, helt sikkert! Uden den mindste smule tvivl.

Vil du helst være tvunget til at høre sukkersød dansk pop, eller det vildeste dødsmetal resten af dit liv?

trute
vildeste dødsmetal (okay jeg kan godt lide metal og får gåsehud pg kvalme når jeg hører jusin bieber (no shit) )

vil du helst skulle sove med din dyne HVER nat (også sommer) eller helt uden (også vinter)

Squirri
Uden dyne - gør jeg allerede.

Ville du helst have diarre en hel weekend eller lugte meget slemt af sved i en måned?

trute
havde diarre i en hel weekend..... jeg tror jeg lider af en form for forbi for at lugte :)

svømme med hajer eller hoppe ud fra et fly med faldskærm?

Ulver
KAN JEG VÆLGE BEGGE? Jeg elsker hajer, og det må være så ultimativt fedt at springe ud fra et fly.... Jeg tør i sidste ende nok ingen af delene men... Jeg vil gerne! Men nok helst hajerne. Yes. Sharks it is!

Vil du helst være lukket inde et døgn, i et rum fuldt af edderkopper i alverdens størrelser og arter, eller slanger, også af alle størrelser og arter?

rozzi-dk
helt klart slanger!

vil du helst spise et helt kilo blodpølse eller undvære mad i 3 døgn?

rotte
Undvære mad i tre døgn.

Ville du helst skulle arbejde 16 timer om dagen 7 dage om ugen, eller ikke have nogen former for underholdning eller arbejsopgaver resten af livet?

skrubtus
Så ville jeg arbejde 16 timer om dagen 7 dage om ugen.

Hvad vil du helst, stå op eller sidde ned for at tisse?

rozzi-dk
sidde ned

vil du helst spise en pizza med 'al godt fra havet' eller en kun med tomatpuré?

t
kun med tomatpuré, fuck fisk på pizza

vil du helst kunne flyve eller gå igennem ting?

badmoodbadyear
Flyve, omg!

Ville du helst have et ekstra øje, eller en ekstra mund?

emanem
Ingen næse... Og så ville jeg få en af plastic.. Med mindre blå hud kun var et bestemt sted på kroppen, så ville jeg vælge det.

Ville du helst læse en masse tynde bøger eller én tyk? (sideantallet ville blive det samme)

emmasnoeddeskal.blogspot.com
Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Beskriv den serie, du ser
Fri Snak
Jantesviker
18:09:21
Muks' Now Playing Machine!
Musik
x
06:12:14