Se indlæg
Muks » Følelser » Krop og sex
 Udskriv debat
Har du micropenis?
Slettet Bruger 0
Her for nyligt blev der oprettet en debat af en ulykkelig ung mand på Muks, der ligesom mange før ham på vores moderside Skum beklagede sig over at hans tissemand var for lille.

For at undgå at vi ligesom på Skum kommer til at opleve en konstant strøm af den slags debatter vil jeg bare én gang for alle bide den i røven, og fortælle om den medicinske diagnose af "lille tissemand", på latin kaldet "micropenis".

Micropenis er som alle andre sygdomme behandlingskrævende, og der findes penisforlængende operationer som man har krav på hvis man skulle gå hen og få diagnostiseret micropenis hos lægen.

"Oy, jeg ville gerne have sådan en operation, hvordan kommer jeg til at få den!?", tænker du nok. Ja, for det første skal du være af hankøn, og for det andet må din diller ikke være så meget som én eneste millimeter længere end syv centimeter, for syv centimeter er nemlig det længste en mikropenis kan være.

Og her slår vi hovedet på kødfløjten, for selvom vi vidst alle ville ønske vi gik rundt med et lem så stort at vi ville få det konfiskeret som slagvåben i lufthavnen, så har du altså ikke et egentligt problem før din tissemand er under 7 centimeter, og hvis den er det er det ikke os du skal snakke med, men din læge. God vind, og må sprøjten være med dig!
Redigeret af Slettet Bruger 0 d. 22-09-2011 20:00

avs
"for selvom vi vidst alle ville ønske vi gik rundt med et lem så stort at vi ville få det konfiskeret som slagvåben i lufthavnen"
AHAHAAH ååh :D hvor godt sagt.
Vi snakkede faktisk i skolen i dag, om en fodboldspiller med en pik på 31 cm. Mig, og mange af de andre piger der deltog i samtalen, ville pænt takke nej.

Men godt vi lige fik alt det på plads. God idé (:

http://shilanadiamichaela.blogspot.dk/
Allergic_Reaction
Dem på 5 cm var da som regel også 12-årige.

12-årige skal heller ikke lave den slags debatter!

+1 stemme til sticky thread, og måske et lidt ændret navn, så folk uden at trykke på debatten kan fatte, hvad det præcis handler om.

Schaeferen
Genialt indlæg :O

ItsJustMe
Åh AARRRRHHahahahah Can't breathe...!! X'D Alt for fantastisk...
Du giver mig helt lyst til at forlænge min (ikke eksisterende) micropenis! Eller ..?! Noget i den stil... lol

Ceciliepigen
Hej
Jeg synes det er for dårligt at i allesammen bare gør grin med dem som har en mikropenis.
Jeg ved at hvis en dreng har en så lille tissemand så bliver de totalt gjort til grin af andre drenge og hans kæreste vil også tit få at høre hvad hun dog vil med ham.
Jeg ved godt at parret aldrig kan få samleje men hvis man nu elsker drengen er det vel ikke det vigtigste.
Jeg synes det er hårdt nok for drengen at han måske kun får sex med kærestens to fingre resten af livet
Så hvad med at slappe af og tage det bare lidt seriøst.
Heldigvis er der kun under 1% af alle drenge som har en mikropenis eller en minitissemand som vi kalder det, men vær dog lidt søde ved dem også....knus cecilie

SchatzBabz
#9 Der er ingen her tråden der gør grin med det... Veritas har blot oprettet indlægget for at komme "hjælp min pik er for lille"-indlæggene til livs og sige "Hey, der er faktisk en medicinsk betegnelse for det, og det er muligt at få en operation". Hvor ser du at der gøres grin med det?

Desuden, du er 13 år, hvilket vil sige at din kæreste muligvis også er i den aldersgruppe. Altså kan det tænkes at hans penis ikke er fuldt udvokset, og der er stadig håb. Just a guess, take a chill pill.

Klamfyr16

#9 skrev:
Heldigvis er der kun under 1% af alle drenge som har en mikropenis eller en minitissemand som vi kalder det, men vær dog lidt søde ved dem også....knus cecilie

- Hvem er "vi"?

Dreng

#11 skrev:

#9 skrev:

- Hvem er "vi"?

Hende og kæresten.

otherside
jeg vil ikke sige noget.....FUCK -_-

Ceciliepigen
Cacaofugl....
Du har ret, jeg er kun 13 år ! Men det betyder ikke at jeg er uvidende, dum eller naiv....
Til forskel fra dig - med dine 19 års erfaringer ?? - så ved jeg hvad jeg taler om.
Min kæreste er 15 år og nej under normale omstændigheder ville han nok ikke være helt udviklet endnu. Men lige i hans tilfælde, så er det altså på rigshospitalet at han er blevet undersøgt og hvor man har konstateret at han - forneden - er udviklet som en 4 årig og at det aldrig vil ændre sig, altså at han aldrig vil udvikle sig mere - lige der !
Og en fejl mere - en "almindelig" lille tissemand kan man operere og behandle, så den bliver større, men i tilfældet mikropenis, så er der ingen mulighed for hverken behandling eller operation.
Så din Chill Pill nupper du bare selv mens du modtager vise ord fra en "kun 13 årigt"
knus Cecilie

SchatzBabz
#15 Jeg antog ikke at du var "uvidende, dum eller naiv". Den eneste grund til at at jeg inddrog din alder var, at sandsynligheden for at din kæreste var 20 ikke var særligt stor, da jeg regnede med, at du ville vælge en kæreste omkring din egen alder. Det var altså ikke for at disse dig og spille gammelklog.
Desuden kom jeg med en mulighed. Som sagt antog jeg din kærestes alder og kunne ikke have vidst, at han havde fået det undersøgt. På det plan har du mere viden omkring det end mig (og med god grund...). Men fik han at vide, at der ikke var en mulighed for at få det opereret? For Veritas' indlæg handler jo netop om at det er muligt for at få en operation, og jeg har tiltro til at Veritas ved, hvad han snakker om :)

Ceciliepigen
Som moderator burde din moralske pegefinger måske lige have sonderet andre indslag på denne side, men jeg vælger helt at overhøre dig og lade dig styre det på din måde.....

Og til dig cacaofulg - du har ret langt hen ad vejen. Jeg fortryder faktisk lidt at jeg overhovedet lod mig støde over nogle af indslagene her og begyndte at kommentere det jeg læste, for jeg er jo nødt til at åbne mig helt kan jeg godt se. Jeg kan selvfølgelig slappe af fordi vi alle er en slags anonyme her, så jeg vil give det endnu et par chancer ;-)
Jeg ved godt at jeg er en "gammelklog" tøs der burde beskæftige mig med nogle andre "børne-ting" end jeg gør, men sådan er det bare - jeg har desværre ...... måske desværre..... altid været så klog så klog og det giver gode karakterer med knap så mange venner;)
Men jeg prøver at uddybe lidt. Hvis en fyrs ting udvikler sig normalt men forbliver meget lille, så har I ret, så kan man operere, men hvis den lille helt mangler udvikling altså forbliver som en 4-5 årigs så er der ingenting at gøre og i min kærestes situation er det det sidste.

Men han er verdens sødeste fyr og jeg elsker ham faktisk alvorligt meget og så er jeg jo (endelig) kun 13 år så det seksuelle er ikke noget vi beskæftiger os ret meget med de første mange år og til den tid finder vi nok ud af det også.

knus cecilie

skrubtus
bare den er så stor at man ikke skal sidde på hug ligesom pigerne.

Opidy

19 skrev:

bare den er så stor at man ikke skal sidde på hug ligesom pigerne.

Jeg plejede at kende en, der hed Nick, der vist havde det problem. Eller var det Lars Sivert han hed, hmm...

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
hvor mange steder har du boet
Fri Snak
N
12:11:09
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
ua
22:42:40
Muks' Now Playing Machine!