Se indlæg
Muks » Følelser » Forhold
 Udskriv debat
Celebrity-crush
@@_QNKbXs
Hey!

Har du nogensinde været forelsket i en kendt? I hvem og hvorfor? En følsom musiker? Eller en lækker skuespiller?
Var det sådan "æhæh, hende der Megan Fox er ret lækker" eller en håååbløs forelskelse i Brad Pitt, hvor du efter mange tårer måtte indse, at det nok ikke blev jer to?

Fortæl, fortæl! Jeg er nysgerrig.

CherryMonster
Og så glemte jeg selvfølgelig en! Jeg var HELT VILD med Ron fra Harry Potter filmene, da jeg var yngre. Da jeg blev ældre var det mere skuespilleren end den karakter han spillede.

https://twitter.com/#!/_NotSoAwesome
heltudennavn
Leonardo dicaprio, Brad Pitt, Megan Fox, francisco lachowski og Barbara Palvin måtte til hver en tid komme hjem til mig.

Da jeg var mindre havde jeg et pænt stort crush på Razz. Yeahh..

SchatzBabz

#41 skrev:

# INGEN har sagt at det er skidt at være besat :D

Men det er det...

Jeg havde engang et crush på Daniel Radcliffe, men det gik over. Ellers tror jeg ikke jeg har haft nogle som sådan... Hvilket ville være at lyve. Jeg har et kæmpe crush på Till Lindemann og Nikolaj Sonne. Kære mænd.

Og Thomas O'Malley. Han er også ret herlig.

Squirri
Åh ja. Der har været en del i mine dage som boyband-poptøs i starten af 00'erne. Kunne blive helt knust, hvis ham der den dejlige havde fået en kæreste. Og jeg øvede mig i, hvordan jeg skulle skrive mit navn når vi blev gift.
Haha. Det var slemt.

Heldigvis voksede jeg fra det. Nu kan folk bare godt være pisse lækre og ku' godt agtige.

trute
# det ved jeg, men nu drømmer jeg Fx også om at blive gift med dem, men jeg ved at det kun sker et sted, og det er i mit hovede

Ba_a

#39 skrev:

Der findes 5 drenge der engang dannede banden Cinema Biazarre (lad nu hvem der spiller keyboard ligge) OM de kan gøre mig bløde i knæene, jeg kan blive helt UUUUUUUHHH bare ved billeder, det er ikke et Crush, det er en besættelse!

Strify = <3333

Og jeg er på 2.år igang med planlægningen af mit kommende liv med Tom. Nævnte i et tidligere indlæg jeg er mindre obsessed. Jeg løj. Jeg har prøvet at benægte det, men det er der ingen ide i når det er så slemt...
Jeg er helt sikker på vis skal giftes. Han ved det bare ikke endnu....

Allmynames
Lige for tiden har jeg et meeeega crush på Billie Joe Armstrong fra Green Day. Det har nok noget at gøre med at det er mit yndlingsband! :P nom nom.

Meiin
Anthony Kiedis <3

trute

Strify = <3333

Og jeg er på 2.år igang med planlægningen af mit kommende liv med Tom. Nævnte i et tidligere indlæg jeg er mindre obsessed. Jeg løj. Jeg har prøvet at benægte det, men det er der ingen ide i når det er så slemt...
Jeg er helt sikker på vis skal giftes. Han ved det bare ikke endnu....

Tom er squ også DEJLIG <3
strify... ja Kiro/shin/luminor.... du er godt klar over hvor meget jeg dør :P (kender godt det der med besættelse, jeg kører på 4. år :P )

Soliloquy
# 50 said it.
+ Frank & Gerard fra My Chemical Romance.
Jovist er de da liidt for gamle, men hva' faan... De er dejlige!

Snusserh
Ray William Johnson... Mums, bare mums

a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/375351_10150350864528386_190558433385_8407167_1854961092_n.jpg
Redigeret af Snusserh d. 10-12-2011 00:32

rotte
Jeg synes lige jeg ville tilføje David Tennant..

www.itusozluk.com/image/david-tennant_182797.jpg

..og Jeremy Sumpter. Peter Pan kom pludselig i voksealderen ^-^

i715.photobucket.com/albums/ww157/ikk77/JeremySumpter.png

Midnat
Jeg har aldrig været forelsket i en kendt, men jeg er dog ret tiltrukket af Joseph Gordon-levitt - især i '500 Days Of Summer'.

whatevz1234
Har haft så utrolig mange celebrity crushes, det er helt vildt!

Da jeg var omkring 12-14 år var det Bill Kaulitz og Robert Pattinson (dog mest i rollen som Edward :-P), men har da heldigvis ændret smag.
L.O.C., David Tennant, Matt Smith, Jared Leto, Robbie Williams, Paul Wesley, Ryan Gosling etc. er dudes som virkelig.. Ja. Me likey.

Snusserh
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har virkelig en ting for YouTubere. Ikke nok med, at jeg har en crush på Ray William Johnson (som nævnt i #54) har jeg for nylig også fået en lille crush på Ryan Higa:

maypang-amin.com/files/2010/01/DSCF0066-1-445x356-custom.jpg

... Jeg må virkelig til at få mig et liv.

whatevz1234
#58 - Har det på samme måde! For mig er det nok bare de mere nørdede British dudes som Alex Day :-P

Lorem ipsuM
Jeg har grædt meget over at Mr. Darcy desværre ikke findes... :/

27.media.tumblr.com/tumblr_lepqj99wdI1qchde8o1_r3_500.gif

jaaaa
Jeg var forelsket i Cole Sprouse da jeg var 12, haha :D

Snoggel
Som sagt før, dog uden billede, sukker jeg dybt efter Orlando Bloom. Mage til charme finder man .. never.
fotos.imagensporfavor.com/img/pics/glitters/o/orlando_bloom-1414.jpg

Uuuf, jeg kunne også godt Jeremy Jackson..
images.starpulse.com/pictures/2011/07/30/previews/Jeremy%20Jackson-PRN-079912.jpg

Elijah Wood har også noget over sig. Han er liiiidt nuttet.
images1.fanpop.com/images/image_uploads/Elijah-Wood-elijah-wood-961867_655_662.jpg

Og så var Michael Jackson altså gorgeous i 80'erne...

Edit:

UH UH, og Jason Momoa! Haaaawt!
i101.photobucket.com/albums/m51/AlbinoMonkeyC/other%20pics/gal_03b.jpg
Redigeret af Snoggel d. 02-01-2012 18:00

Flamme
#48, Og du som sagde du aldrig ville gå i seng med en pige med piercinger! ;)

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Hjælp til filtret hår!
Fri Snak
ChrisJensen92
13:28:00
Hvilken fiktiv verden vil d...
Fri Snak
z
22:30:58
Fortæl hvilken film du så...