Se indlæg
Muks » Generel » Chat
 Udskriv debat
En sætning du har sagt idag :D
DenGedelige
Endnu en debat fra SKUM! :D

Nævn en sjov, skør, mærkelig eller måske helt random sætning du har sagt idag! :3

Jeg starter: "Oh my God, det her er nok verdens klammeste, ik' HP?"
Forklaring: 1 ord: Biologi.

KOM IGANG! :D

DenGedelige
"Hvis I bliver alt for ad-ad-kærestede, du ved: sådan noget "åååh zkattaaaark, du bare zåååårh dajliiiigh <3<3<3<3 oz 2 4- evaaarh :-*:-*-agtige, så skrider jeg altså fra jer imorgen!!"
tahaha.

Snoggel
"Jeg har bare brug for lidt spice på mit nice!"

"Nizzle" er det nye sort, åbenbart.

Efteraar
"It was so freakin' embarrassing!"

- var ved at fortælle vores udvekslingsstudent at det var pinligt til X Factor pre-casting.

https://thatinspirationwillkillyou.tumblr.com/
Ragdoll
"Shaaaaaaaaaane! Stop hitting me in the face with your Big Ben!!"

-Og det blev altså råbt midt i en italiensk time.. meget pinligt. Og bare for lige at få en ting "på det rene", det er altså hans mappe han har døbt big ben... da den er... meget stor.

Og så selvfølgelig en sætning der nok vil gå over i Larkins historie (sikkert ikke, men jeg fik da alligevel lidt respekt fra både min italiensk lærer og hele min klasse)

Så jeg skulle til at læse noget op, men en fyr fra min klasse, ved navn Aaron, sad og snakkede, så min lærer ikke kunne høre hvad jeg sagde, og spurgte om jeg ikke ville sige til Aaron at han skulle holde op med at snakke, egentligt bare for at sige til ham at han skulle holde sin kæft, uden rent faktisk at sige det til ham, men da jeg er kendt som "the bluntest girl ever" på min skole, vender jeg mig om og siger: "Aaron, would you just shut the fuck up, please?" og det gjorde han så... jeg tror aldrig der har været så stille i en klasse før. Min lærers reaktion var "I can not believe someone actually had the guts to say that".

Italiensk var en yderst underholdende time idag.
Redigeret af Ragdoll d. 10-09-2011 20:13

Xenoglossy
"Hent en klud og noget køkkenrulle! Hurtigt, der er fisk over det hele.."

@@_WQiYs2
I Fuck You All!

MultiAgurk
”Lallelandia havde han engang kaldt det. Plat familie-plasken i pissevarmt vand, omgivet af plastiskpalmer”

http://dannasstrootankeblog.wordpress.com/
DenGedelige
"Duude, den lugter jo ikke af frugt?"
-Min ven synes at en af de bøger vi er igang med at læse på klassen, lugtede af frugt ._.

rotte
"Jeg er sur lige nu!"

Xenoglossy
"Okay, okay, så er jeg bare til pynt!"

avs
"Man kan også bruge en gryde? Kan man ikke også bruge en gryde? Der går meget energi til spilde? Lyder jeg dum? Argh. Jeg siger så mange underlige ting når jeg er træt.. ik? ik?"

http://shilanadiamichaela.blogspot.dk/
Snoggel
"Tsk .. nej mor, min stropløse top er pissevarm!"

Min mor troede seriøst, jeg mente min stropløse top var varm, da jeg omtalte min nye jakke.

Ragdoll
"Hey, Stevie, if John can get a girl, maybe there's a chance that you'll actually get laid someday! But really, I'm sure there's a very logical reson that someone would want to be with John. Maybe the girls down in Tipperary can't smell anything... at least that's my theory"

Der er vel ikke så meget at forklare... der går en fyr på min skole, der lider af kronisk svedighed, og han har åbenbart en kæreste. Og det var bare lidt svært for os at forstå. Men jeg må dertil tilføje, at vi faktisk er ret gode venner med ham, på trods af hans noget... naturlige lugt.

Ild
"OMG! Han er også en ninja turtle!"

DenGedelige
"mmmmmphf!"
-min mor vækkede mig -.-

avs
"DU SKAL ALTSÅ LAVE TUNSALAT"
og der blev sikkert sagt en del i nat.. var fucking stiv.

Smoelf
"Vil du ikke godt lade være med, at fylde mere i min mund, end der er plads til..."

Til min kæreste. I morges, efter vi havde siddet vågne til en fest hele natten, mens han valgte at hælde øl i kæften på mig.

Øv.

Snoggel
"Ved du hvor hurtigt sådan en fut' kan løbe med sådan en hund!?"

- Hunden havde bortført mine futsko!! :(

avs
" Jeg ikke være den sur på den hende. Jeg slet ikke være den sur på den ansigt. Jeg bare ikke være i den humør til den tale, og jeg ha den fortalt hende, men hun kan ikke forstå den. Hun tro bare jeg hade hende. og det gør mig den irriteret, du ved den"

Rabarbar-sprog med min søster.. på 22. Vi taler altid sådan sammen.. Vi burde indlægges.

otherside
"Livet er ikke kun kærligheds romaner og action film"
jeg er ved at miste troen på det modsatte køn :(

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
ua
00:21:47
Hvilken Youtube video kan A...