Se indlæg
Muks » Generel » Chat
 Udskriv debat
Kom ud med det!!!
Sexy_rescue
Jeg kan huske der var en fantastisk debat i én af klubberne på SKUM, der lagde op til, at man kunne komme ud med præcis det man havde lyst til:

Altså; var man enormt sur på sine forældre - jamen så giv dem en lille sviner her i debatten, og få det meget bedre!
Eller var man simpelthen boblende lykkelig eller forelsket - igen; ud med det! Del det med omverdenen!

www.silent-shout.webbyen.dk
Gitze
FUCK hvor er det her forvirrende.. hvad fanden skal jeg gøre...

Rainbowgirl
mon han VIRKELIG elsker mig? i:

Shepard
Fucking lorte pis og fuck

FlyingHippie
Hvorfor ved jeg ikke hvad jeg skal sige, når vi er sammen? :( Du er smadder dejlig og jeg vil rigtig gerne være tæt på dig!
Hm. Det lyder som noget kæresteri. Det er det nu ikke, han er bøsse, jeg vil bare rigtig gerne være gode venner med ham..

MONSTERSARAH
Hold kæft hvor er du latterlig

Porselein
Fucking worthless piece of shit who can't just fucking stay away from it. No control at all.

mint
savner dig, kommer og besøger dig snart, så kan vi have en af vores dybe snakke igen, åh

Trold
nar

MikkelRaev
Så let dog røven og deltag for en gangs skyld i noget fælles! Det vedrører lige så meget jer, som os andre!!

maidenpuppy
Jeg er så gennemført forelsket! Jo længere tid vi er sammen, jo mere savner jeg ham, når vi er hver for sig. Han er hele min verden, jeg har ingen andre. Jeg er ikke veninde typen så har ikke andre end min bedste veninde og hun er på efterskole. I en lang periode har hun bare ændret og virker på ingen måde interesseret i mig og det er så hårdt...
Derfor har jeg brug for en kæreste, der støtter mig, og det gør han! Men i skolen føler jeg mig bare som en klistrende belastning. Men uden ham, føler jeg mig bare alene...
Jeg er ked af det, for jeg føler ikke helt, at han forstår hvor hårdt det er at miste en tæt veninde efter 6 år )-;

FlyingHippie

maidenpuppy skrev:
Jeg er så gennemført forelsket! Jo længere tid vi er sammen, jo mere savner jeg ham, når vi er hver for sig. Han er hele min verden, jeg har ingen andre. Jeg er ikke veninde typen så har ikke andre end min bedste veninde og hun er på efterskole. I en lang periode har hun bare ændret og virker på ingen måde interesseret i mig og det er så hårdt...
Derfor har jeg brug for en kæreste, der støtter mig, og det gør han! Men i skolen føler jeg mig bare som en klistrende belastning. Men uden ham, føler jeg mig bare alene...
Jeg er ked af det, for jeg føler ikke helt, at han forstår hvor hårdt det er at miste en tæt veninde efter 6 år )-;

Damn det lyder ikke rart :( Det er så ubehageligt, når man pludseligt vokser fra hinanden. Men husk, det er med garanti ikke din skyld! Det er sådan noget der kan ske, især når man er på efterskole, der er ikke så meget at gøre. Men det gør det ikke mindre ubehageligt.
Jeg er sikker på, du ikke er en klistrende belastning. Du må ikke tænke sådan om dig selv. Jeg er sikker på, du er et dejligt menneske :)
Selvom det tager tid og gør ondt, så skal alting nok lysne op på et tidspunkt :)

whitewall
Er så pisse træt af piger, og deres underlige særheder. De skal fanme opføre sig som en flok æsler sommetider..

MikkelRaev
Det er sgu ikke altid du opfører dig som en rigtig ven!
Men om jeg selv gør det, om det er mig der er skyld i problemerne, ved jeg ikke....

boombambaby
Jeg falder altid for det, hvis fyre viser interesse for mig. Derfor faldt jeg for dig. Men du ser det kun som en joke.
Du kører den samme joke overfor en anden pige - det gør ondt, når du siger de samme ting til hende hende, som du lige har sagt til mig.
Du griner bare, når du spørger, om jeg vil med ud, og jeg svarer ja.
Det bliver aldrig til andet end en joke. Jeg brænder op indeni.

Coco
Jeg føler jeg ikke orker en skid.

PlasticSmoothie
Matematik kan rende mig noget så meget...

tandlos
JANNE TELLER HAR VERDENS MEST KEDELIGE HJEMMESIDE. omg! -_-'

http://alittletoothless.wordpress.com/
Slettet Bruger 0
Shit, det går den forkerte vej det her..

Siffi
Hvorfor svare du mig aldrig .. jeg elsker dig jo .. men det irriterer mig.

PlasticSmoothie
Hader at være den der person, som ingen gider tale til. Wtf har jeg gjort?

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
besørge i det fri
Fri Snak
skrubtus
10:16:32
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
23:57:14
citat fra den sang du høre...