Se indlæg
Muks » Generel » Chat
 Udskriv debat
Kom ud med det!!!
Sexy_rescue
Jeg kan huske der var en fantastisk debat i én af klubberne på SKUM, der lagde op til, at man kunne komme ud med præcis det man havde lyst til:

Altså; var man enormt sur på sine forældre - jamen så giv dem en lille sviner her i debatten, og få det meget bedre!
Eller var man simpelthen boblende lykkelig eller forelsket - igen; ud med det! Del det med omverdenen!

www.silent-shout.webbyen.dk
RallzHarSwag
F******* lorte Xbox Live!! lad mig nu downloade Alan Wake The Signal!!!!!

https://www.facebook.com/RoxasMemes
Efteraar
FUCK AFLEVERINGER! JEG DROPPER FANDME UD!

https://thatinspirationwillkillyou.tumblr.com/
t
lol fuck dig

Enara
Jeg vil hjem! Efterskole er ikke så fantastisk som det lyder.

Fiktiv
Jeg tænker for meget over tingene! Jeg lægger for meget i hver eneste detalje! argh..

http://jubialtejubilate.blogspot.com/
enelleranden
Stop med at være så mega egoistisk.

lelove
Jeg savner dig freaking fucking ubeskriveligt meget

foamy
Hvorfor kan jeg ikke få taget mig sammen.. Jeg har spildt to dage, som jeg virkelig behøvede. Sikke en idiot jeg er.

Killjoy
FUCK AT!

nonstylish.blogspot.dk
maidenpuppy

FlyingHippie skrev:

maidenpuppy skrev:
Jeg er så gennemført forelsket! Jo længere tid vi er sammen, jo mere savner jeg ham, når vi er hver for sig. Han er hele min verden, jeg har ingen andre. Jeg er ikke veninde typen så har ikke andre end min bedste veninde og hun er på efterskole. I en lang periode har hun bare ændret og virker på ingen måde interesseret i mig og det er så hårdt...
Derfor har jeg brug for en kæreste, der støtter mig, og det gør han! Men i skolen føler jeg mig bare som en klistrende belastning. Men uden ham, føler jeg mig bare alene...
Jeg er ked af det, for jeg føler ikke helt, at han forstår hvor hårdt det er at miste en tæt veninde efter 6 år )-;

Damn det lyder ikke rart :( Det er så ubehageligt, når man pludseligt vokser fra hinanden. Men husk, det er med garanti ikke din skyld! Det er sådan noget der kan ske, især når man er på efterskole, der er ikke så meget at gøre. Men det gør det ikke mindre ubehageligt.
Jeg er sikker på, du ikke er en klistrende belastning. Du må ikke tænke sådan om dig selv. Jeg er sikker på, du er et dejligt menneske :)
Selvom det tager tid og gør ondt, så skal alting nok lysne op på et tidspunkt :)

Aww tak for dit reply! :'D

PlasticSmoothie
Det er så enormt stygt og nærmest ulækkert at folk mobber én af en studieretning. Jeg valgte at være klassiker for det er det, jeg kan lide. Grammatik og sprog, derfor er det virkelig, virkelig et nederlag at måtte skifte studeretning fordi ens klasse består af røvhuller som bag om ens ryg går rundt og siger: "Jamen hvem gider også at tale med sådan én som hende?" og bruger det citat som grund til at helt bevidst at drive en person så langt ud at hun bare ønsker at komme væk, ja næsten droppe ud af gymnasiet.
Alt det, fordi jeg godt kan lide stort tøj som ikke viser mine former, da jeg ikke bryder mig om dem. Hvad fuck er folks problem med dét? Hvorfor kan de ikke være ligeglade?

Det hjalp. Lidt. Men shit jeg er stadig enormt sur. Kunne slå nogen.

Coco
Oh. My. God. Hun accepterede faktisk.

Allmynames
Alt smuldre imellem hænderne på mig. Vi er ikke sammen mere, pga. afstanden. Men det er bare så hårdt, når vi begge kan li' hinanden, det fucking' hårdt. Jeg er slet ikke okay.

Digitalkragen
bøssemuks... skift dog baggrundsfarven til noget friskere

tandlos
FUCK DET! JEG GIDER IKKE OP I TYYYSK! og mundtligt endda... altså..hvad fanden sker der?!!?!
og geogreafi bare for at gøre det hele bedre............ -_-'

http://alittletoothless.wordpress.com/
Fiktiv
Skulle have været til feeed gymfest. Men jeg er for træt. For negativ. jeg orker det ikke. Og nu ved der, gud ved hvor lang tid, før jeg ser ham igen!

http://jubialtejubilate.blogspot.com/
boombambaby
Fyre er bare ikke til at stole på...

SacredLily
Jeg troede jeg var stoppet, men nu startede jeg fandme igen. Og det føltes godt, lidt for godt.

Emmatic
Min blotte eksistens er ikke noget at forsvare.

lestersunivers.blogspot.dk
t
please lad det være fake please lad det være fake please lad det være fake ... PLEASE. det kunne være verdens sejeste prank.

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
10:25:41
Meetup i Odense 2020
Debat om Muks
burq
16:33:20
Musikleg-noget