Se indlæg
Muks » Generel » Chat
 Udskriv debat
Kom ud med det!!!
Sexy_rescue
Jeg kan huske der var en fantastisk debat i én af klubberne på SKUM, der lagde op til, at man kunne komme ud med præcis det man havde lyst til:

Altså; var man enormt sur på sine forældre - jamen så giv dem en lille sviner her i debatten, og få det meget bedre!
Eller var man simpelthen boblende lykkelig eller forelsket - igen; ud med det! Del det med omverdenen!

www.silent-shout.webbyen.dk
Sommerfuglen Sonny
Har lige gennemlæst en samtale jeg havde med en veninde for små to år siden, efter jeg cuttede. Harsh.
Et eller andet sted ville jeg ønske jeg ikke havde slettet den. Det var hårdt at læse. Men et eller andet sted ville jeg gerne have det, til en hård dag. Bare for at minde mig selv om, hvorfor jeg ikke gør det, bør gøre det.
Til november har jeg været clean i to år. Men det føles stadig som om jeg gjorde det igår. Arret er næsten væk, efter det fik sol, men har ellers været god til at minde mig om, at jeg var lidt af en douchebag.

Hvis det her ikke er en motivater for at tage mine piller igen, ved jeg ikke hvad er.

t
jeg er bare aldrig fucking god nok, er jeg? hvorfor kunne du opføre dig sådan overfor hende men ikke mig. hvorfor kan du ikke være lige så stolt af mig. hvad skal jeg tro på?

Haxorpenguin
Jeg er ynkelig lige nu

Latios
Jeg føler lidt, at der er ved at ske en "ghetto-dannelse" i min klasse. Antallet af muslimer er steget fra 5 til 9.

Det er ikke, fordi jeg ikke kan lide muslimer. Dog er der en stor del af dem, der har det med at forstyrre undervisningen og være til gene. Studievejlederen har endda haft fat i dem og fået dem til at love forskellige ting om at opføre sig ordentligt fremover.
Jeg synes bare, at det er underligt, at de får lov til at "invitere" flere venner ind i klassen - at der kommer tre nye elever ind i starten af 2.g hvoraf to af dem er venner af "ballademager-gruppen". Jeg håber, at de her i det nye skoleår kan finde ud af at opføre sig bedre.

Jeg skriver ikke dette her af had til muslimer. Der er en af dem i klassen, som jeg faktisk er ok venner med. Han opfører sig anderledes og er ikke så tit sammen med "dem".

Tro mig, jeg kan heller ikke lide andre uopdragne folk - uanset religion og race. Det irriterer mig bare, at de alle vil gå i den samme klasse.

jegharingenwebadresse.dk
Lorem ipsuM
Jeg synes egentligt at gymnasierne burde have lov til at smide irriterende elever, der forstyrrer og ikke vil lære ud. Men det ville nok blive misbrugt temmeligt meget...
Det ville bare være top dollar, hvis folk startede når det rent faktisk var parate til at modtage undervisning. Men det ved jo ikke, hvad de ellers skal lave..

nej
Min ven er lige blevet løsladt!! Jeg er så glad wow. "fuck Søren Pind" er der blevet skrevet. heh

eskapisme
I just don't know. Synes ikke at vice på dansk er ligeså fedt.

Sneppen
Jeg synes måske ikke det er skide smart at flirte med en YouTuber. Og jeg burde nok også lade være. Jeg er lidt langt ude for tiden. Og jeg har lyst til at gøre dumme ting.

eskapisme
Det er da skide smart. Jeg fandt sammen med en youtuber jeg havde flirtet med.

Baaaka
Jeg vil ikke flytte.
Jeg vil gerne bo i København men det er for dyrt alene og det er for risky og besværligt at finde nogle at bo sammen med.
Lige nu er det bedste alternativ Helsingør, der er rimeligt billige lejligheder i ok størrelse, og med relativ kort ventetid.
Der er bare også sygt ghetto-agtigt, det føles meget langt fra byen, og jeg ved ikke om jeg overhovedet vil bo der, men jeg bliver nok til at prøve...
Jeg hader hader hader at være boligsøgende og jeg hader at jeg ikke har nogle rigtige fremtidsplaner lige nu

Sneppen

#797 skrev:

Det er da skide smart. Jeg fandt sammen med en youtuber jeg havde flirtet med.

Måske. Men jeg vil bare fjolle. Og det ville være pænt dårligt for hans troværdighed, i forhold til hvad han snakker om, hvis det kom frem at han var sammen med sine fans.
Jeg tænker på ham. Men er samtidigt et selvvisk lille menneske.

Sommerfuglen Sonny
Hvis jeg ikke går i seng nu, vågner jeg ikke imorgen, og så kan jeg ikke ringe til lægen, og så får jeg det ikke gjort før jeg skal op til ham om en uge, og jeg orker fårking ikke at gå sådan her en uge til, men jeg kan ikke sove og kan heller ikke være vågen til kl. 9 imorgen, og jeg har mest af alt til at løbe en tur, men jeg er bange for mørket og bange for at nogen ser mig, så jeg vil sætte mig ud og kigge på stjerner mens jeg græder over alt muligt randomt shit.

Baaaka
Jeg er så træt af min moster.
Min mormor har været indlagt, og det fandt hun så ud af i dag (selvom det ikke var meningen hun skulle vide det) og så tropper hun selvfølgelig grædende op hos min mormor, og de får "snakket tingene ud" og bliver "gode venner" igen.
Så længe min mormor er okay med det, så fint med mig.
Men så begynder hun at skrive til mig på facebook... Først en masse hjerte så: "Mig og mormor er blevet gode venner igen, vi fik snakket det hele ud og blablabla"
Ok, godt for dig, hvad rager det mig? Nå ja, så kommer den selvfølgelig:
"Jeg elsker også stadig dig og du er altid velkommen, men nu skal du nok få noget luft"
(efter 6 facebook beskeder i træk med hjerte og "godnat" og ihh hvor er alt bare godt, som jeg har ignoreret.)
Til sidst får jeg:
"Og hvis du ignorerer mig for længe så kommer jeg bare i din kasse i Kvickly ;)"

Øh, hvad fanden bilder du dig ind? Forstår du ikke en fucking hentydning? Jeg har ikke LYST til at snakke med dig, så lad mig dog være i fred! Du har ikke en eneste gang undskyldt over din fucking lousy opførsel, PÅ TRODS AF DU ER 40 ÅR GAMMEL..
Og jeg har INGEN planer om at snakke med dig, før du er villig til at indse at der er en GRUND til at alle uvenskaber i familien involverer dig.
Jeg er ikke mormor, jeg elsker dig ikke ubetinget og jeg har ikke noget behov for at du skal være i mit liv, hvis du ikke har tænkt dig at snakke ordentligt om andre mennesker, og opføre dig ordentlig overfor dem.
Hvis du vil fortsætte med at lære dine børn at være racistiske, egoistiske, og selvretfærdige, så har jeg heller ikke brug for dem i mit liv, og det er DIN skyld.

Kvickly er min arbejdsplads, det ville være så fucking uprofessionelt at diskutere personlige sager på mit arbejde, og jeg bliver så vred hvis hun rent faktisk kommer

Sommerfuglen Sonny
Baka, det lyder lidt som min farmor. Mit bedste råd er at have en backup plan med din arbejdsplads, HVIS hun virkelig kommer (for minder hun bare lidt om min farmor, kan hun godt finde på det)
Det lyder i hvert fald nedern. Virtuelt kram, håber du slipper for hende og hendes negative vibes (:

t
Hader at jeg græder så meget, og specielt de situationer jeg nogle gange gør det i :(

z
Sii-iiilviiiaahaaaaaa..

http://niclasjensen.dk/
Latios
Crush på klassekammerat!!! FUCK!!!!!!!!!!!

jegharingenwebadresse.dk
z

Værsågod.

http://niclasjensen.dk/
@@_qYCveu
"Hvad skal du i aften? Nå okay, for jeg skal i byen" - ergo "Jeg har stadig valgt at nedprioritere at være sammen med dig, så hvis det er noget du ønsker, må det være dig, der gør plads til mig, når jeg lige har lyst og/eller tid.. Og ville lige gøre dig opmærksom på at jeg er bedre end dig"

Baaaka
Jeg havde en mega åndssvag diskussion med min morfar i dag, om flygtninge krisen. Det var mest åndssvagt fordi vi snakkede fuldkommen forbi hinanden og alligevel begge to fortsatte.
Han mener at vi bare skal sende folk tilbage og blande os udenom, han siger det ikke er vores problem.
Men når folk kommer her for at søge hjælp, så bliver det vores problem. Vi kan ikke lukke hele verdenen ind i Danmark, men vi kan heller ikke bare lukke øjnene og ignorere folk der beder om hjælp. Det er en åndssvag diskussion, og det var dumt at vi overhovedet begyndte... Men folk i min familie er som regel dumme.. Eller stædige. Eller begge dele. Men jeg kan godt lide min morfar alligevel.

Min moster kom op i Kvickly, dagen efter hun havde skrevet de dumme beskeder om at hun ville gøre det.
Jeg så hende, lukkede min kasse og gik hen og flyttede kurvene på plads indtil hun var nået til at betale. Så satte jeg mig i kassen igen. Heldigvis var der ikke travlt så det fungerede fint, og jeg tror hun forstod at jeg ikke har planer om at snakke med hende selvom hun kommer op i Kvickly. Måske, måske ikke.
Man har vel lov at håbe

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Gingers psykologi liderlighed
Krop og sex
Lorem ipsuM
19:48:40
Hvordan har i det med jeres...
Fri Snak
t
17:38:05