Se indlæg
Muks » Generel » Chat
 Udskriv debat
Kom ud med det!!!
Sexy_rescue
Jeg kan huske der var en fantastisk debat i én af klubberne på SKUM, der lagde op til, at man kunne komme ud med præcis det man havde lyst til:

Altså; var man enormt sur på sine forældre - jamen så giv dem en lille sviner her i debatten, og få det meget bedre!
Eller var man simpelthen boblende lykkelig eller forelsket - igen; ud med det! Del det med omverdenen!

www.silent-shout.webbyen.dk
SnusKebabs
muks er sådan en dejlig side...det er altid hyggeligt at være her inde, og folk er så søde imod hinanden...internettet mangler flere sider som denne synes jeg :')

burq

Ja, er helt enig. Hvad jeg virkelig synes gøre Muks fedt er ikke kun hyggen og brugerne, men også det, at folk de ikke basher hinanden, som er så almindeligt på nettet.

MultiAgurk
Han er stadig det første jeg tænker på når jeg vågner om morgenen, hvor trist det end er

http://dannasstrootankeblog.wordpress.com/
SnusKebabs
Okay så i dag havde jeg endelig taget mig sammen til at rydde op og sortere alt på mit værelse, smide ting ud jeg ikke skulle bruge osv. OG HVAD SKER DER. Ethvert klistermærke sidder selvfølgelig sindssygt godt fast, jeg taber eyeliner på gulvet (trægulv, umuligt at redde), en plante vælger at springe ned på gulvet OG der er lærertyggegummi over alt på mine vægge som bare ikke kan fjernes (læs: intenst forsøg på at hænge ting op på skrå vægge igennem en årrække)

t
jeg er pisse bange for at jeg har endometriose :(

Baaaka
Jeg var så tæt på at sige det og alligevel kan jeg ikke få mig selv til det

t
hvis jeg nu har endometriose OG pcos kan jeg nok bare kysse min fertilitet farvel. fuck alt. ikke fordi jeg nogensinde har haft et dybt ønske om at blive mor.. det er bare ikke rart at være i stykker på den måde, ikke at overhovedet kunne have valget..
men nu må vi se

Kokoslo
Mit eneste par vinterbukser. Det bliver koldt nu

Baaaka
Jeg har brugt hele morgenen på at rydde op og sortere og gøre rent på mit værelse..
Og gæt hvad.. Så kommer mine nevøer og roder ALT til igen! Det er såååååå irriterende!

t
Jeg har spist aaaaaaaaalt for meget

Sommerfuglen Sonny
Selvom jeg aldrig kunne finde på at gøre noget ved tanken, kan jeg ikke glemme hvor smukke børn vi ville lave, hvis jeg havde været single og sat efter ham.
Det er så sjældent jeg siger den slags, men manden var jo smuk!

nej
Jeg spurgte dem fra køkkenværkstedet om de ikke gad opføre sig ordentligt og lade være med at kaste med snebolde fordi de rammer folk og der var nogen der smadrede en rude i sidste uge. Det gider de ikke. De er så forfærdelige. Hold kæft jeg glæder mig til at komme væk fra dem, wow.

t
jeg kom afsted til alt undervisningen i denne uge :D yay. small steps

Haxorpenguin
Hvad nu hvis jeg ikke er depressiv
Hvad hvis det bare er sådan jeg er som person
Hvad hvis jeg bare bilder mig det hele ind
Hvorfor føler jeg mig som en løgner hele tiden
Hvorfor kan jeg ikke bare være som mine brødre

Douchebagphilosopher
Jeg har alt for meget dårlig samvittighed.
Jeg savner min eks kæreste og hun kunne nok ikke være mere ligeglad. Og så skal jeg se hende den 13 August. Hurra!

Baaaka
Nej, jeg kan IKKE "dele min bøsseven" med dig.
For det første er han ikke min bøsseven - Han er min ven. Og så er han homoseksuel. Hans seksualitet har intet med vores venskab at gøre.
For det andet kan jeg ikke dele ham, jeg ejer ham ikke. Hvis du vil lære ham at kende (fordi han er nice, ikke fordi han er bøsse) så FEDT, så laver vi da bare noget sammen en dag. Men det er ikke op til mig om i bliver venner eller ej...

Also WTF, man kan godt tage i biografen to uden at den ene er hemmeligt forelsket i den anden (???????)
Hvilken verden lever du i?

@@_cpp8a7
Nu er det 117 gang, jeg har formuleret og omformuleret det her, med hensigten at skulle poste det. Jeg er endnu ikke tilfreds med indlægget, og det bliver jeg nok aldrig.
Så mu må det være denne gang.

Jeg er træt af, at det har taget mig så lang tid at forstå, at det er okay, at jeg har det, som jeg har det. At jeg har været gennem de ting, jeg har. At det ikke er noget, jeg skal skamme mig over.

I lang tid har jeg været vred på mig selv over, at jeg lod stå på; at jeg ikke sagde fra, eller fortalte nogen - forældre, lærere, mine brødre - om hvor galt det egentlig stod til oppe på min skole.
Der var ingen ende på de ting, der var galt med mig; jeg var grim. Tyk. For god i skolen. For dårlig til sport. Min familie havde ikke råd til mærkevaretøj.
Jeg var så flov over den mobning, der foregik, for jeg troede oprigtigt, at det var noget jeg fortjente. At det var min egen skyld, at jeg blev holdt udenfor, kaldt de grimmeste navne, at folk ødelagde mine ting og behandlede mig som et andenrangsmenneske ved enhver lejlighed de fik.

Den dag i dag skal jeg fortsat anstrenge mig for ikke bare at acceptere, at de ting, jeg fik at vide dengang, ikke er absolut sandhed.
Under min indlæggelse, havde jeg nogle gavnlige samtaler med afdelingens tilknyttede psykolog.
Han hjalp mig på rette vej, og derfor er jeg begyndt ikke udelukkende at være vred på mig selv; jeg giver nu mig selv lov til også at være vred på de, der gjorde min folkeskole så slem, at jeg stadig bliver holdt tilbage idag.
At jeg formentlig ikke bliver normal, da man ikke bare kommer af med en personlighedsforstyrrelse. Mens jeg skal kæmpe med mit selvbillede, min selvtillid og -respekt, er de fortsat ufortrødent videre i livet. Og det gør mig edderbrodereme harm. Og det er okay, at jeg ikke er tilfreds med det. .
Jeg er ikke selv skyld i alt det pis, jeg blev udsat for.
Det var ikke noget jeg selv valgte. Jeg skal ikke skamme mig.
Jeg er okay. Jeg er god nok. Der findes folk, der kan lide mig. Jeg fortjener ikke alt det had, jeg nærer til mig selv.
Det håber jeg, at jeg en dag kan overbevise mig selv om.

boat
Ugh, hvor er jeg træt af de modbydelige møgunger, der ikke viser respekt for ældre mennesker -.-

Lunaba
Jeg er så F*CKING TRÆT AF, at lortet ikke vil virke, når jeg lige har sat mig til det, som jeg skulle have gjort i går.. Hvad sker der for, at linksne ikke virker? Jeg troede, det var en professionel side..

boat
Jeg er da ikke irriteret? ffs, jeg kan da ikke gøre for, at jeg har en resting bitch face.
Jeg kan jo heller ikke se lalleglad ud hele tiden, hvis jeg ikke er glad, men det betyder sgu da heller ikke, at jeg er sur

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Gingers psykologi liderlighed
Krop og sex
Lorem ipsuM
19:48:40
Hvordan har i det med jeres...
Fri Snak
t
17:38:05
Din husleje