Se indlæg
Muks » Fritid » Musik
 Udskriv debat
Tysk Musik.
Mindless Atmosphere
Hvad synts i om Tysk Musik? høre i selv Tysk Musik? hvilke Genre. Hvilke artister? :D - jeg er selv Stor Fan af Det tyske Industrial Metal band Rammstein.

SchatzBabz
Jeg hører også Rammstein og betegner mig selv som ret stor fan af dem. Jeg har dog aldrig været til koncert med dem, men det skal jeg til februar - OG JEG GLÆDER MIG!

Ellers tror jeg faktisk ikke rigtigt jeg hører noget tysk. Jeg har en rapsang af en, der vist er ret stor i Tyskland, som hedder Sido, som jeg også godt kan lide at høre. Men jeg kan generelt godt lide tysk, og det er nok Rammstein der er småskyldig i det.

Apocalypticas version af David Bowies Heroes har jeg også ret kær. Men det er jo også Tiller-manden, der synger den <3

Klamfyr16
Rammstein er cool, men hører det sjældent - ellers hører jeg ikke meget Tysk musik, bryder mig ikke om hvordan sproget lyder.
- Dog er jeg lidt pjattet med et østrisk band der hedder Angizia.

Forvirringen
Jeg bryder mig ikke rigtigt om det tyske sprog. Jeg synes ikke det er pænt og af samme grund hører jeg heller ikke rigtigt noget tysk musik.

Dreng
Dont fuck med electronisk musik fra tyskland og det er lige fra alt inde for techno (minimal, tech house og noget af det hårdere, som jeg personligt ikke hører selv) men også bare det her: Tyskere?!

rotte
Det eneste tyske musik jeg har hørt er en kunstner der hedder Lafee (bortset fra når vi har sunget 'das rotes Pferd' i tysktimerne, ha). Men jeg må indrømme at jeg ikke har brugt det til andet end at komme igennem min tysk eksamen. Jeg ved godt det ikke er tysk, men jeg kan ret godt lide et fransk punk rock band, der hedder Justin(e).

Slettet Bruger 0
Jeg havde desværre ikke tysk i gymnasiet, men indtil da havde jeg hørt ret meget Tokio Hotel, og Rette Mich var nærmest blevet klassens nationalsang. I gymnasiet havde dem der havde tysk en ret fed gammel dame som lærer (og med fed mener jeg awesome!) så jeg fortrød lidt at jeg ikke havde tysk, men kun lidt, for jeg havde en fantastisk lille gammel dame ved navn Olga, som jeg blev lidt forelsket i.
Anyways, de hørte den her ret meget: http://www.youtube.com/watch?v=CNHAeT9LTRw&feature=related Så den blev nationalsangen i min gymnasieklasse.

I øvrigt foretrækker jeg DDRs nationalsang frem for BRDs : http://www.youtube.com/watch?v=memLPKw7cHo

En af mine små særheder er at jeg har noget med nationalsange.

trute
jamen jeg hører en del tysk pop, Cinema bizarre, tokio hotel, LaFee, Juli :)

slettetbruger

Af alt det tyske musik*, jeg nogensinde har hørt, har det kun været Scorpions, der har været til at holde ud at høre på. Og det endda kun i lav grad. (Og det har intet med sproget at gøre, kan skide godt lide tysk. Det er snarere et spørgsmål om ern clinch mellem "gennemsnitlig tysk smag og behag" og "deaktiv's smag og behag".)

*Tæller ikke klassisk. For by god, der har de haft et par storslåede komponister gennem tiden!

Substitute
det eneste tyske musik jeg lytter til er Rammstein

THfreaken
wow... jeg hører næsten ikke andet xD
Jeg syntes det er lidt sjovt at jeg hører så meget forskellige tysk musik... men kan bare ikke li Rammstein D:
Men jeg hører Tokio Hotel, KillerPilze, LaFee, Eisblume, Commander Benny+the jets, Die toten hosen.. bla bla bla xD

Courage
I folkeskolen hørte jeg meget Tokio Hotel . Ellers ikke (:

ItsJustMe
Åh altså.. Jeg har hørt Tokio Hotel, Cinema Bizarre, Fertig los, Timid Tiger og en smule Rammstein..
Og så synes jeg også bare Hansi Hinterseher er vold. lækker.. lol.. nej okay..

counterbabz
EJ Polarkreis 18 er mega gode!!!Kan også godt lide Luftbahn med Deichkind :P

Mindless Atmosphere
Sikke mange forskellige meninger :D

who-cares
LaFee :3

Mindless Atmosphere
Så mange forskellige musik smag ^__^

Maple
Polarkreis 18, Woods of Birnam og Felix Räuber er fjong <3

Udover dem er der jo også Rammstein, Bosse, Tokio Hotel (lol), Wir sind Helden og Die Ärzte.
Jeg har en svaghed for det tyske sprog, sikkert fordi jeg har hørt så meget tysk musik i min barndom ^^

burq
Jeg kan faktisk rigtig godt lide Rammstein, Wir sind wir af Paul van Dyk og Peter Heppner.

Jeg kan også godt lide Nena med 99 luftballons.

nej
Jeg er (slef) også fan af Rammstein, og så hører jeg også stadig Tokio Hotel en gang imellem. Ellers hører jeg tysk rap (LGoony og Yung Hurn f.eks.) og MEGET det tyske Der König Der Löwen musical-soundtrack tbh det banger hårdt !!

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
citat fra den sang du høre...
Musik
Maple
14:11:27
Muks' Now Playing Machine!
Musik
Maple
13:42:39
Tænk En Tanke..