Se indlæg
Muks » Generel » Chat
 Udskriv debat
Hvad fejler du?
Slettet Bruger 0
Man siger, at et rask menneske, er kun en person der ikke er blevet undersøgt nok hos lægen.
Og med en større læge videnskabelig viden er nogen ting blevet lettere at diagnosticere, og sygdoms snak er knapt så tabu belagt et emne i sniksnak samtaler som det engang har været.
Hvis der stadig skulle være lidt tabu derude for visse ting, så lad os prøve at komme det til livs med denne erkendelses 'debat' :)

Ganske enkelt.. Fortæl hvad du fejler. Fortæl også om du har fået lægelig accept på at du fejler det, eller det er en selv-diagnosticering.
Psykiske såvel som fysiske sygdomme, kom med det :)
Hvis du har lyst, fortæl også hvordan du har med det, om du er i behandling, og om det går godt eller skidt med det :)

Selv har jeg svær langvarig depression, angst og sandsynligvis mild asperger (sidst nævnte er selv diagnose, resten er der papir på). Depressionen og mange af dens følge symptomer er jeg i pt succesfuld behandling for :)

skrubtus
Jeg har forstørret blærehalskirttel, det bevirker at jeg kun kan tisse en meget tynd stråle, jeg må sidde ned til det også ude i naturen, ligesom damerne.

Slettet bruger 1162
*Slettet*

Haxorpenguin
Jeg har en form for knude i højre bryst - noget jeg skal ind til lægen og tjekkes for i næste uge.
Leddet på min højre storetå gør ondt stort set hele tiden, og den skal "sættes på plads" om morgenen.

boat
ADD og mild pollenallergi

https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ
Mickel
Jeg er autistisk forstyrret i hovedet :D

t
pcos, rosacea og angst med til tider depressive tendenser

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Post dit skrivebord!
Computer og Internet