Se indlæg
Muks » Medier » Film og TV
 Udskriv debat
Anbefal en Tv-serie
Slettet bruger 1162
*Slettet*
Redigeret af Slettet bruger 1162 d. 06-01-2012 02:42

SnusKebabs
Ih, fantastisk at jeg ikke er den eneste! Synes simpelthen det er underligt at ikke flere har hørt om den serie. Og du har fat i noget, jeg har tænkt det samme om både hende og Delphine haha!

Ba_a
Jeg vil gerne anbefale den relativt nye "Stranger Things" på netflix!
Den er inspireret af 80'ernes gyserfilm, hvilket i sig selv er ret cool, men derudover er den også bare god. Den er spændende, selvom nogle ting er forudsigelige er der også en del der ikke er. Jeg kunne godt lide karaktererne, skuespillerne var overbevisende og synes jeg bare den var god! Jeg startede lørdag aften lidt i 8, meningen var bare at se et enkelt afsnit. Kl 3 var jeg færdig.
Den var rimelig creepy i starten, før man lige fandt ud af hvad der var hvad, men på en nice måde!
Hvis man har netflix så kan man lige så godt se den :)

En anden serie jeg også vil anbefale er iZombie. Navnet er det latterligste ever, ja, men den er faktisk ret underholdende, hvis man godt kan lide at se sådan noget girly-serie blandet med zombier og politiarbejde.
Den handler om Liv, der bliver kradset af en zombie og så bliver hun selv en zombie. Så dropper hun alt og alle og får job på et lighus for at kunne få adgang til hjerner og så opdager hun at når hun spiser hjerner så kan hun se den dødes minder - Så det bruger hun til at hjælpe med at opklare mord. Og samtidig er der så en anden zombie der er ude på at skabe problemer (dududuuuuh)
Rimelig fjollet, men meget underholdende

foamy
Hørt! Stranger Things er vildt godt.
Redigeret af foamy d. 15-08-2016 23:25

Riiwn
Fargo er slet ikke nævnt nok i denne debat. Faktisk er den kun nævnt én gang, det er forkasteligt!
Jeg er svært glad for den serie.

nej
Er Key and Peele nævnt?? Det er virkelig sjovt. Et sketch-show lavet af de her to gutter, der hver har én hvid og én sort forældre. Så de laver sketches om det der med at være både hvid og sort, på en utroligt humoristisk måde. Altså også sådan noget med, hvornår man kan/skal/må opføre sig "sort" og hvornår man kan/skal/må opføre sig "hvidt". jeg er ved at se det og jeg elsker det seriøst. de er virkeligt grinern

VETO
Key and Peele ville være bedre hvis de ikke fokuserede så meget på deres race-relaterede sketches.

z
Er igang med at se den første sæson af True Detective for anden gang. Ahh, Rust er fucking bad ass..

http://niclasjensen.dk/
fennesz
Rick and Morty! Rick and Morty! Rick and Morty! Rick and Morty! Rick and Morty! Rick and Morty!

z
Rick and Morty forever and forever 100 years!!!

http://niclasjensen.dk/
fennesz
@d e d a

awwww yeeeeahhh........ you gotta get schwifty.....

https://www.youtube.com/watch?v=I1188GO4p1E

Beartato
Rick and Morty

Bojack Horseman

Archer

Alle på Netflix, alle fantastiske

Jeg forstår tilgengæld ikke Stranger Things hypen. Den virkede ret meh for mig.

Slettet bruger 1162
*Slettet*

boat
Richard E. Grant's Hotel Secrets (Hotelhemmeligheder)

Det bedste rejseprogram ever. Det er så interessant, og det er med en overnice skuespiller, der rejser rundt til forskellige lande og besøger nogle ret unikke steder (f.eks et sadistisk hotel i Berlin og et chill samurai vandrehjem i Japan).

kan du lide overspændende rejseprogrammer eller hyper mænd på 55 år, der skal hoppe i alle de senge, han ser, så kommer du til at elske denne her serie

https://www.last.fm/user/Snazzy_Teapot
Dalai Drama
Fleabag

foamy
Ved godt dit svar er like, 2 år gammelt men jeg har lige set Fleabag for et halvt år siden, og det er oprigtigt talt noget af det bedste fjernsyn, jeg nogensinde har set. Phoebe Waller-Bridge er en gave.
-
Ellers er Ring Til Min Agent på Netflix faktisk også virkelig godt, hvis man har lyst til at prøve noget andet end engelsk-sprogede serier. Begyndte egentlig mest at se den fordi jeg er ved at lære fransk, men blev overrasket over, hvor fængende serien faktisk er. Det er en comedy/dramaserie, der handler om et casting-bureau i Paris, hvor man følger de forskellige managere, der står for at hyre berømte skuespillere til tv-serier/film/osv. Det giver et indblik ind i en crazy verden, som jeg aldrig nogensinde havde overvejet overhovedet eksisterede. Desuden virker det som verdens mest stressede job... og alligevel får man også lidt lyst til selv at blive skuespiller-agent. Flere af episoderne er også baseret på virkelige hændelser, hvilket er endnu mere sindssygt. Synes det er godt!

Slettet bruger 1162
*Slettet*

foamy

Det var også noget af det, jeg synes er spændende ved den! Det er ikke et emne, man hører om særlig tit.

fennesz
The Queens Gambit
Raised By Wolves
The Mandalorian
Ozark

fennesz
Chernobyl

Faktisk er det meget svært, at sidestille noget med Chernobyl. Det er uden tvivl, den bedste mini-serie jeg har set i 10 år. Jared Harris er også sindsygt god i The Terrror.

Charioteer

123 skrev:

Chernobyl

Faktisk er det meget svært, at sidestille noget med Chernobyl. Det er uden tvivl, den bedste mini-serie jeg har set i 10 år. Jared Harris er også sindsygt god i The Terrror.

Den er kun på HBO, ikke?

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
citat fra den sang du høre...
Musik
boat
15:18:46
En ting, der har gjort dig ...
Fri Snak
boat
18:28:00