Se indlæg
Muks » Medier » Film og TV
 Udskriv debat
Anbefal en Tv-serie
Slettet bruger 1162
*Slettet*
Redigeret af Slettet bruger 1162 d. 06-01-2012 02:42

fennesz

Det tror jeg.

z
Fuck mand, jeg var også helt vild med Fleabag! virkelig god serie!

Min anbefaling.. Arrested Development
Det er en komedie om en dysfunktionel og overfladisk rig familie der har sådan en family business men faren bliver taget for bedrageri i første afnist.
Lyder lidt kedeligt på overfladen? Det hele ligger i attituden og skrivningen.. Det er simpelthen genialt! Serien er så fucking fjollet og useriøs samtidig med at den er skrevet rigtig smart - det hele virker lidt som en slags perfekt komponeret symfoni af jokes. Timingen er fantastisk - de fortæller dig 20 jokes på 20 sekunder og det føles altid lidt som om, dem der har skrevet det blinker af dig med et stort smil. En joke lægger op til en anden, nogengange hænger 5 jokes sammen. Og de er alle pisse sjove! Så meget følelse, hjerne og hjerte i det hele. Er i gang med at se det for 4. eller 5. gang eller hvor mange gange det nu er blevet til og jeg griner hver gang højlydt :D

Ok. Anbefal en serie....... NOT?????
Så Studio 60 on the Sunset Boulevard fordi en ven fik mig til det men alt jeg fik ud af det var et mindre had til Aaron Sorkin. Han er kraftedme sådan en reddit atheist uden kant. Ok, serien er fra 90erne. Fair nok! Men fuck, jeg havde planer om at se Westwing fordi folk elsker det, men nu gider jeg ikke fordi Sunset Boulevard var så frustrerende nogengange.
Unless? Den havde også sine fine øjeblikke.. men jeg kan ikke bruge flere timer på al den prædiken og naivitet. OMMER!

http://niclasjensen.dk/
fennesz
+1 for Arrested Development.

Min absolutte ynlingskarakter i serien, Tobias Fünke, har iøvrigt nøjagtigt samme CV og aspirationer som burq, men øh... Sammenligningen ender vist der.

z
Oh my god.................

http://niclasjensen.dk/
Ham-I-Ved-Nok
The Dark Crystal: Age of Resistance
Har ikke set den, men den ser interessant ud.
Desværre er der kun 1 season.

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
Charioteer
18:40:20
Vil I have et nyt Muks?
Debat om Muks
Mickel
21:00:01