Se indlæg
Muks » Følelser » Krop og sex
 Udskriv debat
Hvor mange har du knaldet?
jaaaa
Ja, det hele ligger i overskriften. Hvor mange har du knaldet igennem hele dit liv? :-)

Lorem ipsuM
23 han var 23

Lorem ipsuM
26

nej
for fanden LM!! du overhaler mig jo lige om lidt. u go !

Lorem ipsuM
Kom ind i kampen homie!

nej
Det burde jeg virkelig !!

t
ladymerian, nu er jeg kedelig og har aldrig haft et one night stand så det er mest af nysgerrighed - hvorfor er det så fedt at kneppe med folk man ikke kender? du er jo sammen med en ny stort set hver uge. hvad er det fede i det? hvorfor skal det være en ny hver gang? jeg forstår det bare ikke, hvad man får ud af det. det virker trist i mine øjne. finde en random person der vil kneppe, gøre det, tage alene hjem næste morgen og måske aldrig se dem igen. det er én ting at gøre det en gang imellem men du gør det jo konsekvent hele tiden. hvad positivt får du af det?
jeg prøver virkelig ikke at være fordømmende, jeg vil reelt bare gerne forstå din opførsel hvis det er okay. du er jo rimelig åben om den :p

Beak
Tine - Jeg er også kedelig og har kun være sammen med Sonny, men derfor nedgøre jeg heller ikke andre for deres valg af livstil. Det er fair nok at være nysgerrig, men at stille spørgsmålstegn ved hvordan andre mennesker har valgt at leve sit liv virker lidt trist i mine øjne, men så igen, jeg forstår det jo heller ikke. Hvad får du positivt ud af det?
Bare for at alle ved det, så er jeg ikke fordømmende, jeg er bare nysgerrig.

Styrmand Kødkikkert
Ups jeg kneppede også lige en tilfældig i aftes- og hold kæft hvor var det dårligt.
Det ville jeg personligt ikke gide igen og igen, så hellere sex med en man kender og ved hvad der virker.
På baggrund af overstående bakker jeg op om Tines spørgsmål.

Callary
Jeg er her uden nogen erfaring... så jeg har nok ikke det store at sige.
Jeg syntes selv sex og kærlighed går hånd i hånd, men må indrømme at ideen med at bare kunne slippe sine lyster fri kan da også være dejligt
Når man stiller spørgsmål, tror jeg der kan være en korrekt måde at stille det på...
Så jeg vil gerne stille spørgsmålet lidt mere clean, lidt mere neutralt og med en lidt mindre hård tone

Hvad er det der gør, et one-night stand så utroligt spændene?
Redigeret af Callary d. 22-05-2017 15:05

Mickel
[Disclaimer om mine manglende evner til at svare ud fra erfaring]

Hvis jeg kunne trække et one-night stand hjem med jævne mellemrum så ville jeg gøre det for selvtillid og for spænding. Jeg har langt hen af vejen ingen problemer med at tilfredsstille min lyst selv, men det giver et helt andet boost at være sammen med en anden - også selvom der ikke er den store relation. For mit vedkommende giver det mig et ordenligt skud adrenalin - jeg ser det som en sejr.

Det sagt, så vil jeg langt hellere bruge mine kræfter på et knald hvor der også følger kærlighed med, men det er som regel ikke uden bagsider.
Redigeret af Mickel d. 22-05-2017 15:05

Lorem ipsuM
Det er helt fair at spørge Tine. Jeg har en høj sexlyst og jeg synes ikke det ville være rimeligt, hvis jeg skulle have mindre sex bare fordi jeg er single. Jeg har flere jeg ses med flere gange, men når jeg nu netop ikke føler noget dybere for dem så bliver det underligt, hvis jeg ses med dem for ofte. Og kedeligt også. Jeg synes desuden det er spændende at komme så mange forskellige mennesker nært og at det er grineren med historierne og så handler det også om at bevise et eller andet mod overfor mig selv...

Men jo. Efter nr. 24 havde jeg det også lidt... hmmm.. hvorfor gør jeg det egentligt. Men det var nok mest pga at det var ham jeg ikke var så vild med...

Lorem ipsuM
Nr 24 var egentlig kun fordi så havde jeg lavet 10 på præcis to måneder

Lorem ipsuM
Ud over det så er jeg jo loveaddict - det forklarer nok også mit behov for intimitet og mænd. Det lyder måske ikke umiddelbart så sundt at jeg dyrker min afhængighed, men jeg føler at har gjort mig mange sunde erfaringer i forhold til sex og kærlighed på den her måde...
Det har givet mig et perspektiv, fordi jeg har opdaget at nogle af mine usunde adfærdsmønstre jeg før har undskyldt med kærlighed, bare er shit jeg føler når jeg har bollet og det har været rart. Så har jeg altid lyst til at ses igen med fyren LIGE MED DET SAMME. Det var et kæmpe problem i mit forhold med Sebastian, at jeg ville ses hele tiden. Nu ved jeg at det er et behov jeg aldrig vil kunne få stillet, derfor kan jeg lige så godt lade være med at prøve og bare komme over det.

Før Sebastian forelskede jeg mig også i alle jeg bollede med. Det gjorde det selvfølgeligt meget mere interessant, men jeg er rigtig glad for at jeg ikke får det sådan mere - der kommer ikke noget godt ud af at knytte sig så hurtigt til folk. Det har jeg lært ikke at gøre. Jeg er hurtigt videre til den næste - og det ville nok være super usundt, hvis man var et almindeligt raskt-i-hovedet menneske, men for mig føler jeg at det er en sund lektie. Afvisninger knuser mig heller ikke længere, for jeg får dem tit og jeg giver dem tit og jeg forstår i det hele taget meget bedre de røvhulstyper der har såret mig førhen.
Det er et forbrug af mennesker. Og det lyder sikkert klamt. Men at jeg har stået på begge sider nu, føler jeg gør mig i stand til ikke at tage tingene så tungt, men stadigt bevare respekten for at dem jeg er sammen med ikke nødvendigvis har det på den måde - og derfor er jeg nødt til at opføre mig ordentligt over for dem, selvom jeg ikke vil se dem igen....

Giver det mening? Jeg tænker mig over alt det her og jeg er faktisk glad for at du spørger Tine!

Laura
@LM
Kan sagtens se at du har masser af selvindsigt i det. Men må jeg spørge om du har tænkt på om dit masseknalderi måske er en copingmekanisme? Har du tænkt på om det er sundt eller usundt for dig på den måde?

Lorem ipsuM
#265 Tja, man coper vel altid med livet. Lige nu gør jeg sådan her.
Og jeg VED at jeg ikke lever mere usundt end jeg har gjort resten af mit liv. Jeg er langt mindre stresset når jeg boller med en masse end når jeg kun bollet med en kæreste.
Regner ikke med at fortryde noget..

Baaaka
Man kan heller ikke planlægge sit liv efter om man kommer til at fortryde det, så ville man aldrig gøre noget!
Ikke at man bare skal kaste sig ud i hvad som helst, men hvis man er glad for det man laver når man laver det, og man ikke skader sig selv eller andre så må det være det være godt nok

Lorem ipsuM
Btw... jeg synes ikke one night stands er så lame. Jeg er blevet meget positivt overrasket over hvor umage de fleste gør sig.
Og det med at kærlighed forbedrer kvaliteten af sex er sgu da bs. I starten ja, men det bliver sgu også for mageligt og kedeligt i længden. Det kan ingen vel benægte.
Jeg synes også det er nice at se, hvordan min seksualitet udvikler sig. Hvis man kun har været sammen med een, så må man altså blive lidt indskrænket..

Lorem ipsuM
Hå! Ja det gør nogen!!!!

t
Se dét er en af fordelene med kun at kneppe med én! Fuck kondomer! Ret vilde svar btw, ladymerian, er glad for du gav dig tid til at skrive dem, det er interessant at læse om din synsvinkel. Jeg er virkelig nysgerrig om hvad du vil synes og tænke om den her periode i dit liv om 5-10 år, om du vil være lige så positiv omkring den. Skriv en bog om sex!

Lorem ipsuM
Kondomer er ikke særligt dyre, hvis man køber dem hos aidsfondet... 1 kr per kondom... det er jo helt fair.
Og i et parforhold bruger man jo sædvanligvis stadig prævention - eller kvinden gør. Og det kender I min holdning til.

#272 tja jeg har jo haft sådan en periode før ish... det var en god periode i mit liv der har ført til at jeg kender mig selv bedre. Hvilket jeg digger.
Synes det er fjollet at folk tager på vej over at jeg boller med en masse, men ikke over nåt jeg har været i vildt usunde forhold alt for længe. Så hører man ikke så meget. Det er socialt acceptabelt at spilde tiden og stå helt stille åbenbart.
Hvis jeg skulle fortryde noget - så var det jo netop det. Men det kan man ikke, for alle faser i mit liv har lært mig noget vigtigt, som jeg jo øjensynligt ikke vidste i forvejen. Og jeg er bare glad for at jeg får det bedre med mig selv år efter år. For jeg synes sgu jeg er badass.

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Gingers psykologi liderlighed
Krop og sex
Lorem ipsuM
19:48:40
Hvordan har i det med jeres...
Fri Snak
t
17:38:05
Din husleje