Se indlæg
Muks » Følelser » Krop og sex
 Udskriv debat
Hvor mange har du knaldet?
jaaaa
Ja, det hele ligger i overskriften. Hvor mange har du knaldet igennem hele dit liv? :-)

Mickel
Når man ikke kender en person så godt, så tror jeg det er nemmere at spørge ind til en persons udafvendte sexliv end det er at spørge ind til et usundt forhold som ikke er specielt behageligt at diskutere. :P

Lorem ipsuM
#275 true. Men det er sgu også ærgeligt.

XXX

#273 skrev:

Synes det er fjollet at folk tager på vej over at jeg boller med en masse, [...]

Jeg synes, du er sej :) er faktisk lidt misundelig over din evne til at møde nye mennesker og skabe en forbindelse med dem (og alt den sex du har ;))

necrophcodr

Det er da bare en tur på Tinder og i byen, og fyld godt med selvsikkerhed og sex-appeal på, så er du good to go. Det er ihvertfald mit indtryk at det virker, trods min ellers ekstreme mangel på erfaring på dette område. Internettet virker også :D

http://necrophcodr.me
Lorem ipsuM
Tak for opbakningen <3 xD jamen huss, som necro siger - tinder er en god start! Og måske er man nervøs i starten, men når man lige lærer det, så kommer selvtilliden i og med at man overrasker sig selv med nye sider og evner :)

Jeg er stadigt høj på hvor meget jeg har udviklet mig socialt!

nej
30 !!

i.imgur.com/PbyQ5WU.jpg

nej
haha held og lykke!

Lorem ipsuM
Jeg har lige fået at vide af en jeg har bollets med ven at jeg er klam og rødhåret og har voldtaget ham. Jeg er mega fucking ked af det.

Mickel
#284 what, han må da selv kunne sige fra?

Mickel
Uanset hvordan ham fyren har ombestemt sig så er det ikke i orden at vennen skriver sådan til dig. Jeg har svært med at forestille mig at du skulle have gjort noget galt :p fyren må selv kunne have sagt ordenligt fra

Lorem ipsuM
Så vidt jeg husker så sagde jeg ret tidligt "du skal bare sige hvis jeg skal gå" fordi jeg godt ved at det er svært at sige fra. Derudover vat jeg mega passiv og han blingfoldede mig og tog kvalertag på mig og slikkede mig og kommenterede også selv at det var uvant for ham at kvinden var så meget i fokus.
Og det var så vidt jeg husker mig der insisterede på kondom.
Har husket tilbage på den nat som min mest passive sexakt, så ja, selvom voldtægt og alt det shit er virkeligt gråzoneagtigt og svært, så føler jeg virkeligt at jeg gav ham mange chancer for at sige fra og sende mig hjem.

Han er simpelthen så tarvelig. Det sjove er, at det der rammer mig mest var at blive kaldt grim og rødhåret. Fucked up, men sandheden.

Lorem ipsuM
Forrwsten så bollede jeg med ham vennen og spurgte ind til hvorfor han ville ses og det var åbenbart derfor Oo

Mickel
Fucked up mennesker. Du har i hvert fald intet gjort forkert. Selvom det er ret ufedt bagefter at få sådan noget at vide, så kan jeg egentlig godt forstå at det andet gør ondt. Det er mega offensivt sagt

Lorem ipsuM
Tak Mickel <3

Lorem ipsuM
27 for resten

foamy
Sååå er oppe på 6 nu.

Lorem ipsuM
28

t

ladymerian du er ikke grim! du er sgu da vildt køn! ville gerne bytte ansigt med dig any day

Lorem ipsuM
Tak for er du sød og dejlig Tine <3

Lorem ipsuM
Havde planlagt at gå efter en 7/7 på ros, men så crushede jeg på en fyr og endte med 6. Det giver 34 i alt. Så har jeg været sammen med 20 siden Sebastian. Vilderen.
Det er jo faktisk helt sindssygt meget sex.
Jeg tror gerne jeg vil noget lidt mere føleren og fast nu...

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Gingers psykologi liderlighed
Krop og sex
Havremælk
19:21:45
Hvordan har i det med jeres...
Fri Snak
t
17:38:05
Din husleje