Se indlæg
Muks » Følelser » Krop og sex
 Udskriv debat
Hvor mange har du knaldet?
jaaaa
Ja, det hele ligger i overskriften. Hvor mange har du knaldet igennem hele dit liv? :-)

nej
#298 same! du har indhentet mig ;(

Anna-Mus
10 styks ;-)

Lorem ipsuM
35 fortsætter stilen

foamy
7, woop woop!

Lorem ipsuM
Kan mærke at jeg er der hvor jeg hellere bare vil sige "mange". Det gør mænd altid når jeg spørger.
Men 38.

SnusKebabs
Efter en længere pause, og lidt sonderen i terrænet som endte ud med 10 forskellige efter jeg slog op med min ekskæreste for 4 år siden, har jeg for lidt under et år siden fundet sammen med den nok sødeste og flotteste fyr på kloden. Det bliver så til en 12 stykker jeg har været sammen med i alt igennem tiderne. Pludselig virker alle de andre bare som en slags "træningsbaner" inden jeg fandt the real deal, haha. Resultatet deraf er dog, at jeg vist er blevet ret så skilled til at bolle, så alt i alt er det da vist en succes B)

#304 - dayum gurl! der er sket lidt siden sidst, jeg tjekkede den her tråd, haha

Latios
Jeg er stadigvæk kun på 1. Hvis det var en person mindre, ville jeg jo have vundet talkrigen med mit tal!

jegharingenwebadresse.dk
Spirulina

For præcis 22 minutter siden:

"Tak, skat. Det var virkelig godt. Anyway skal like skrive noget på min computer, ok?"

xD

Latios
Det er faktisk ved at være tre år siden, jeg sidst har gjort det, ikke 22 minutter >: D

jegharingenwebadresse.dk
Spirulina
Du er homoseksuel, ikke?

Latios
Jeg tror, at jeg læner mig til den side. Dog er jeg ikke helt afvisende overfor det andet køn, tror jeg...

jegharingenwebadresse.dk
Spirulina
Jeg tror det er ret let at få noget hvis man er homoseksuel mand. Ikke for at være fordomsfuld, men det er mit indtryk at mænd er sluts, så... Ganbare senpai!!! :'D

Sommerfuglen Sonny
Min homoseksuelle ven vil gerne afbekræfte dette. Og hans ekskæreste vil også gerne.
Men det kommer vel an på hvad man anser som 'let'. En gang om ugen, en gang om måneden, et par gange om året. Og hvor 'kræsen' man er skal vel også medregnes.
For ellers kan man vel bare gå ned til det lokale gloryhole (I'm not kinkshaming) og så har du vel sådan set ret i, at det er let nok.

---

Ellers har jeg ikke noget at bidrage med. Jeg kører på cuddles pt.
Så stadig 20.

Latios
Det lykkedes mig at være til en såkaldt Grindr-date uden at knalde. Der må være et achievement for sådan noget xD

jegharingenwebadresse.dk
Lorem ipsuM
39 <3

Lorem ipsuM
315 ja

40. Han har en guldtand og en tatovering på pikken der siger "very important penis" <3

Latios
2

jegharingenwebadresse.dk
Lorem ipsuM
43

fennesz
2

Just kidding, stadig 1.

Latios
Det her minder om individuel talkrig, hvor det gælder om at nå 100 xD

jegharingenwebadresse.dk
Spring til debat: