Se indlæg
Muks » Fritid » Hobby og Sport
 Udskriv debat
Hvad læser du?
rotte
Jeg kan godt lide at læse og jeg er sikkert ikke den eneste her på Muks. Jeg er altid på udkig efter nye bøger at læse. Så jeg synes det kunne være sjovt at høre hvad I er igang med at læse, hvor langt I er og hvad I synes om bogen/bøgerne indtil videre. Så kan alle os læseheste også måske fået forlænget vores 'to-read' lister (selvom min sikkert allerede kunne fylde en rulle toiletpapir...).

Tegneserier og graphic novels er også velkomne. Eller evt. bog-podcasts og motion comics, hvis nogen kan lide sådan noget :)

Go!

eskapisme
Skagboys

t
skal igang med stardust af neil gaiman idag eller imorgen, nu hvor jeg har afleveret speciale og har overskudet til det! glæder mig. har også american gods og neverwhere liggende. OG i aften skal jeg se første episode af good omens!

nej
Har læst The Master and Margarita af Mikhail Bulgakov for et halvt år siden. mega god

Så gik jeg i gang med Naked Lunch af William S. Burroughs da jeg skulle til Berlin i januar og så kom jeg aldrig videre ??

z
The Conspiracy Against The Human Race
Stoppede med at bruge Reddit for noget tid siden for at få mere plads til bøger men ved ikke om det har hjulpet endnu lol

http://niclasjensen.dk/
Slettet bruger 2301
*Slettet*

Slettet bruger 2301
*Slettet*

Charioteer
Mysteriernes Allé af John Irving.
Magisk realisme med indblik i Mexicos til tider fanatiske forhold til sine helgener og katolicismen.
Samtidigt støder vi på kritiske forfattere, prostituerede, transvestitter og cirkusartister.
Drømme, fortid, clairvoyance og telepati.

Jeg håber at kunne genlæse den, når jeg har en større forståelse for de regionale konflikter. Men den kan anbefales! Har måske en fjern idé om, at @Lorem ipsuM kunne være interesseret i nogen af temaerne.

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
12:45:18
citat fra den sang du høre...
Musik
Ba_a
03:38:17
besørge i det fri