Se indlæg
Muks » Fritid » Hobby og Sport
 Udskriv debat
Hvad læser du?
rotte
Jeg kan godt lide at læse og jeg er sikkert ikke den eneste her på Muks. Jeg er altid på udkig efter nye bøger at læse. Så jeg synes det kunne være sjovt at høre hvad I er igang med at læse, hvor langt I er og hvad I synes om bogen/bøgerne indtil videre. Så kan alle os læseheste også måske fået forlænget vores 'to-read' lister (selvom min sikkert allerede kunne fylde en rulle toiletpapir...).

Tegneserier og graphic novels er også velkomne. Eller evt. bog-podcasts og motion comics, hvis nogen kan lide sådan noget :)

Go!

Snusserh
Jeg er igang med at læse fantastiske J.K. Rowlings "Den Tomme Plads". Indtil videre er den fantastisk, og jeg kan varmt anbefale den! Den er dog meget anderledes end Harry Potter bøgerne.

Notcool
Jeg er i gang med hostel - the book.. Ej jeg læser sgu ikke skønlitteratur.. Det har jeg ikke tålmodighed til.

91.rasmus@gmail.com
Kaffegrums
Nordkraft for anden gang. Jeg elskerelskerelsker den bog!

MultiAgurk
Jeg er i gang med alt læse "John Lennons breve", (selvom det kniber lidt med tiden... man er vel gymnasieelev) som jeg fik af min kæreste i julegave, dejlig og utrolig interessant bog, som viser en helt unik side af den dejlige Lennon.

http://dannasstrootankeblog.wordpress.com/
Dreng
Alkymisten lige nu. Har læst noget af den før, dog blev jeg ikke færdig med den-

RallzHarSwag
Er endelig begyndt at læse The Zombie Survival Guide, og World War Z :D

https://www.facebook.com/RoxasMemes
Ild
#47, Heller ikke jeg. Den kunne lige så godt være skrevet i dag!

MikkelRaev
"Fantomet i operaen" igen igen igen, efter at have færdiggjort "Stolthed og fordom" igen. Hæ.

Haxorpenguin
Læser pt. bogen Neuropsychology af G. Neil Martin. Faglitteratur.
Nå ja, så læser jeg så småt Atlas Shrugged af Ayn Rand, når neuropsykologien bliver for pebret.

Shepard
#56: Respekt, det er nogle lidt ældre sager, og som er lidt til en side. Læser du dem på engelsk eller dansk?

Slettet bruger 1162
*Slettet*

Emmatic
Er blevet færdig med det sidste bind i Haruki Murakamis serie "1Q84". Jeg elsker den, men det er altså også en lidt særpræget stil, den er skrevet i. Er ikke sikker på at alle ville nyde den så meget, som jeg gjorde.

lestersunivers.blogspot.dk
THfreaken
Prøver at komme igennem den engelske version af Romeo and Juliet for tiden xD jøsses hvor føler jeg mig dårlig til engelsk når jeg får den i hånden!

HumanBehaviour
Er i gang med 1984 af George Orwell på tysk .. xD

Slettet bruger 1162
*Slettet*

HumanBehaviour
#63 Hehe :D Må dog indrømme at det mindsker læsehastigheden en del..

strymol
The Ultimate Hitchhiker's Guide
(samling af Douglas Adams bøger: Hitchhiker's Guide to the galaxy, The Restaurant at the End of the Universe, Life, the universe and Everything, So Long and thanks for all the fish, Mostly Harmless, og Young Zaphod Plays it safe)
Fantastiske bøger!
Men bruger nu mest tid på Taiz og Zeigers, Plant Physiology, The Molecular Biology of the Cell samt Clayden, Greeves og Warrens Organic Chemistry for tiden...Det er vel eksamensperiode

Olx
# 65 den er på listen!

https://soundcloud.com/densorteskole
Baka
Jeg har nu læst halvdelen af "Dæmonernes By" men jeg kommer altså ikke videre...
For det første fordi jeg læser den på dansk og der er nogle voldsomt dårlige oversættelser her og der... For det andet fordi jeg har læst første bind af forfatterens anden serie (Urværksenglen) og det er PRÆCIS de samme personer... Måske ikke i navn, og looks, men deres personlighed, deres forhold til hinanden og den måde de udvikler sig... ØV!
Jeg synes personers udvikling igennem en bog ofte er det mest spændende, og så er det altså bare surt at man føler man sidder og læser det samme igen...
Specielt fordi jeg havde høje forventninger til den, eftersom jeg godt kunne lide den anden... Hm...
Jeg tror jeg snart går igang med A Song of Ice and Fire-serien igen, den er vildt god! Og nu kommer tredje sæson af tv-serien jo også snart >:)

rotte
Jeg er for nylig begyndt på Euclid's Elements. Det er bare sådan lidt stille og rolig geometri fra 300 f.kr. til fritidslæsning. Men seriøst på trods af tekstens alder er den stadig relevant og Euclid er en god underviser.
Redigeret af rotte d. 17-01-2013 18:02

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
necrophcodr
15:12:37
hvor mange steder har du boet
Fri Snak
Charioteer
21:26:52