Se indlæg
Muks » Fritid » Mode og livsstil
 Udskriv debat
Regnbue hår?
Slettet Bruger 0
Juhu! Et forum-rum til mode!

Jeg skal lige have nogen opponions på det her :)
Jeg går og leger lidt med tanken om at farve en enkelt tot af mit hår regnbue farvet. Lidt i stil med hende i denne video.
Det eneste problem er bare, at mit hår bestemt ikke er så glat som hendes. Jeg har slangekrøller, og jeg agter ikke at flade det hver dag (så scene agtigt et look går jeg nu heller ikke efter..).

Men hvordan vil det mon fungere i krøllet hår?
Alternativt har jeg tænkt at jeg måske bare kan holde totten flettet, så det ikke forvilder sig rundt i resten af håret. Men bør regnbuen så være vandret (som i vidoen) eller lodret, så farverne nærmest flettes ind i hinanden?

Resten af mit hår er rødt (farvet), skiftevis knald rødt eller mere naturlig nuance (jeg foretrækker en mere naturlig rød normalt... men de kan være svære at finde)
Her er jeg.. og mit hår:
i46.tinypic.com/28uoal4.jpg

Ild
Ååårh, hvor fedt.

Jeg synes det med fletningen er en god idé. Altså, jeg synes det kunne se virkelig fedt ud hvis farverne var lodrette, så de som du siger, blev flettet mere ind i hinanden... men samtidig kunne det være sejt hvis det var vandret. Så ville "regnbuen" selvfølgelig stå mere tydeligt frem... ja, jeg tror det kommer an på hvad du går efter. Jeg kan i hvert fald ikke bestemme mig :P
Men hvis det var mig, ville jeg i hvert fald også flette det :)

Poster du et billede hvis du gør det?

N
Enig med #2 og hvis du alligevel vælger at gøre det vandret, så tror jeg at det ville være pænest, hvis du kun farver en smal tot, fordi du har så langt hår! ^^
Og så tror jeg at regnbuen står bedst til knaldrødt hår ^^

Ild
Har du så droppet idéen om en regnbue tot? :)

Ild
Eeej hvor er det awesome!

Trold
Niiice:D

Trold
og lige til info hvis farven viser sig at være lort, jeg har brugt Directions hårfarve til at farve mit hår pink og blåt og er meget godt tilfreds med det, det holder okay godt især de lidt mørkere og klarere farver:)

MultiAgurk
Groovy!

http://dannasstrootankeblog.wordpress.com/
Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
ua
00:21:47
Hvilken Youtube video kan A...
Computer og Internet