Se indlæg
Muks » Fritid » Mode og livsstil
 Udskriv debat
Rød hårfarve
MikkelRaev
Hej alle!
Jeg vil meget gerne have mit hår i samme, flotte, røde nuance, som Bonnie Wright.
0.tqn.com/d/jewelry/1/0/6/x/Bonnie-Wright-DH1.jpg

Er der nogen, som kender til en hårfarve, som vil give et resultat meget tæt på denne farve? :-)

agurk
Fantastisk flot hår hun har!

Jeg kender ikke sådan lige på stående fod nogen, men jeg ved at hvis du farver det helt rødt og putter noget mørkeblond farve i, bliver det den farve.
Har selv været der, men det var så ikke med vilje.

Slettet Bruger 0
Hvis du ikke kan finde nogen pakke med lige netop den nuance på, så bør du nok få det gjort hos frisøren, hvis ikke du har mod på selv at eksperimentere dig frem :)
Som #2 siger, så kan du gøre det med to hårfarver, men start med den røde. Rød er altid den mest dominerende farve i håret, og skinner igennem selv et par brunlige hårfarvninger efter.
Men naturlig rød kan være svært at finde nogen gange, hos almindelige supermarkeder, som Kvickley og Føtex. De findes, og de har dem også nogen gange, men man skal være heldig, og udvalget af naturlig rødlige nuancer er sjældent særlig stor.

Baka
Æv hvor er det strengt at hun har så smuk en hårfarve -__-
Min mor havde rødt hår og min far sort, begge to rigtigt flotte farver, og hvad får jeg? Kedelig lysebrun...ÆV!

Porselein
Tjah. Hvis dit hår i forvejen er lidt brunt kunne du prøve henna.

Porselein
Tjah. Hvis dit hår i forvejen er lidt brunt kunne du prøve henna.

Ayra
Prøv dig frem. Personligt foretrækker jeg at farve med nogen fra swarskof live colour xxl, da det giver det bedste resultat, og holder i længere tid end de fleste andre røde farver. Dog skal du være obs på at du skal opfarve håret ret ofte, da den røde farve ikke holder så godt som f.eks. en blod eller en sort ville gøre :-)

Efteraar
Personligt vil jeg bede dig om at smutte til frisøren. Jeg har selv rødt hår (naturligt) og det pisser mig af når folk mislykkes med deres røde hår. Så for guds skyld, gå til frisøren. Eller bare i det mindste snakke med frisøren om hvad de synes, ingen du eksperimenterer (:

https://thatinspirationwillkillyou.tumblr.com/
MikkelRaev
Jeg kan desværre ikke farve mit hår med henna, da jeg er overfølsom overfor det :-)
Men mange tak for de fine bud, det vil jeg tænke over!

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
ua
00:21:47
Hvilken Youtube video kan A...
Computer og Internet
ua
00:25:50
hvor mange steder har du boet