Se indlæg
Muks » Fritid » Mode og livsstil
 Udskriv debat
Hårinspiration!!
THfreaken
HEJ! jeg ved ikke hvor jeg skulle placere denne debat, men jeg vil gerne have noget inspiration til mit hår!

Jeg tænker ikke på måder at sætte det på, for det jeg alligevel for doven til, men jeg tænkte måder at farve det på...
Jeg har lige nu mit normale mørkebrune hår men mit pandehår er lyst og nogengange farvet lilla eller blåt...
men jeg vil gerne prøve noget nyt nu!
Mange har forslået mig sort, men jeg ved ikke om jeg har modet til at farve mit hår sort igen, da jeg engang blev sorthåret ufrivilligt... xD

Nogen ideer? jeg er frisk på nogenlunde alt.. bare ikke grønt!

Olx
En skam, piger med knold er elles sexede ind i helvede...

Hvis det skal være farve (altså, hvis jeg ikke bare skal fortælle, hvor kiksede jeg finder hårfarver, der ikke ser bare tilnærmelsesvis ægte ud), så kan du jo gå den anden vej end sort og afblege dit hår til ukendelighed. Platinblond er en klassiker, hvis du gerne vil have et sådan lidt pop-slutty look.

Hollywoodlife er fjollet...

https://soundcloud.com/densorteskole
N
Vælg en farve der ligger op af din egen hårfarve, så du ikke ender med hæslige udgroninger!

rotte
I'm Simply a Dyehard er en rigtig god blog, hvis du søger efter inspiration til unaturlige farver.

Trold
jeg har selv lyst hår med blå spidser lige nu:) de bliver dog snart lilla.. har bare købt directions hårfarver i nogle forskellige farver, og så farver jeg mine spidser en gang i mellem:) genialt synes jeg selv hvis man ikke vil farve al håret men også synes at normalt hår er for kedeligt..
og ellers har jeg altid syntes at lyserødt/lyselilla hår, ikke sådan pang men bare lidt ser meeega fedt ud

Slettet Bruger 0
Jeg farvede en enkelt tot regnbue farvet for ikke så lang tid siden.
Forinden havde jeg afbleget det, men forsøgt at holde spidserne den røde farve de var inden. Det er de ikke mere, men tilgengæld en rød brunlig farve, hvilket også er fint med mig :)
Jeg overvejer lidt en lys mosgrøn næste gang..

Jeg har forresten flyttet dit emne til Mode :)

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
ua
00:21:47
Hvilken Youtube video kan A...
Computer og Internet
ua
00:25:50
hvor mange steder har du boet