Se indlæg
Muks » Fritid » Mode og livsstil
 Udskriv debat
Hårfarver, hvilket mærke?
HumanBehaviour
Hej med Jer! ^^

Jeg har besluttet mig for at kaste mig ud i projekt regnbue-hår! Så skal have købt noget hårfarve i en masse fine farver.
Men da jeg ikke rigtig har noget erfaring med div. produkter og mærker, ville jeg lige spørge jer til råds.

Hvilket mærke giver den flotteste farve og holder bedst?

rotte
Jeg har ikke selv prøvet det, men jeg har kun hørt gode ting om Special Effects :)

HumanBehaviour
Danke ^^
Men tror desværre ikke jeg har råd til alle de farve der skal til en regnbue hvis det skal være Special Effects.. :/

HumanBehaviour
Er der nogen der har erfaring med Directions eller Crazy Color?
Har siddet og googlet lidt, og har fundet denne side http://www.beeunique.co.uk Er der nogen der har købt der fra? :D

Ragdoll
Kender folk der har købt fra den side og de havde ikke problemer. Har selv brugt directions og crazy color, og havde temmelig svært ved at farve mit hår grønt og blåt. Da jeg brugte Alpine Green fra Directions blev mit hår en form for grønlig blå, og jeg ville bare have det mørkegrønt. Da jeg ville farve det blåt med Peacock Blue fra crazy color blev det grønt.. og ja, jeg havde afbleget mit hår først..

Trold
jeg har brugt farver fra directions, de er okay, men man får sjældent lige præcis det man gerne vil have og enten holder det i laaaang tid eller også holder det slet ikke.
jeg har prøvet en pink og en jeg troede var lilla. den pink blev en rigtig pæn farve, lige som den skulle, men den holdte virkelig ikke ret godt, så hvis det er noget man vil have i længere tid skal man farve det hver uge ca.
den jeg troede var lilla var ikke lilla den var blå, det var en pæn nok farve men ikke lige det jeg troede, og den holdte syyyygt godt, vi snakker måneder og en farvning oveni, den var nærmest umulig at komme af med...
jeg fik også at vide af hende i butikken at enten ville det ryge ud med det samme og man ville kun have lidt skær i noget tid, eller også ville det bare aldrig ryge ud - ligesom med mig:)
men altså farverne sled ikke ret meget på mit hår så jeg kan godt anbefale dem, men hvis du leder efter det perfekte skal du nok ikke bruge dem:)

THfreaken
Da mit hår skulle være lilla brugte jeg Directions... men når jeg skulle i bad var alt vandet bare lilla/lyserød/rød og selvom farven holde mega godt.. så blev vandet bare ved og ved og ved med at være lilla indtil jeg farvede det sort.. o.o
Jeg har ikke så meget erfaring med hårfarver.. men jeg siger det bare...

Ayra
Jeg har brugt directions en gang. Lad være. Det er det værste lort i verdenen :-P Og det ødelagde mit hår i bag efter også..

HumanBehaviour
Tusind tak for svar alle fire!

Dejligt at høre at siden virker okay!
Men det lyder da ikke som om jeg skal købe Directions! For farverne er alligevel vigtige når det nu skal være en regnbue.. :)

Men så alligevel, man kan vel aldrig være 100 % sikker med nogen farver? De virker vel forskelligt på forskellige menneskers hår?

Kan i måske anbefale andre i den billigere ende?

Og by the way, jeg regner ikke med at afblege mit hår inden, da det er blondt i forvejen, og jeg ikke vil skade det mere end højest nødvendigt : )

Trold
directions er i den billige ende (synes jeg i hvert fald), ved godt en 50'er måske er meget at give når du skal købe mange, men jeg synes nu man får ret meget for pengene, og en 50'er er ikke så meget at give:)
du ka sikkert også finde dem billigere på nettet

og nej man kan aldrig være sikker på noget når det kommer til hårfarver - bare se med mig, den blå og den pink var ret forskelliige:)

HumanBehaviour
Det ender nok også med at jeg køber de fleste farver fra Directions. Har fundet dem til £4.00 på nettet, så det er jo dejligt! Og så er der måske også overskud til en enkelt eller to af dem fra et andet mærke, hvis det passer bedre med farverne eller sådan :)

Og så må farverne vel bare te sig som de vil og regnbuen blive der efter.. :D

Slettet Bruger 0
Da jeg lavede en enkelt tot, købte jeg mærket StarGazer.
Du behøver teknisk set ikke købe alle 6 farver, men kan nøjes med de tre primære farver, og blande dig til resten (Det kan selvfølgelig kun lade sig gøre hvis det er balsam farve). Det eneste jeg havde problem med var lilla, som blev lidt mærkelig. Men hvis man kan leve med det, så er det udmærket for at spare pengene :)

Du kan se mit regnbue eventyr her: http://blog.dk/b/142846

HumanBehaviour
Den ser totalt fedt ud, din regnbue!
Var du tilfreds med StarGazer, altså med hvor godt det farvede og hvor længe det holdt og sådan? :)
Og tak for tip om at blande. Havde godt tænkt det, men var kommet helt fra det igen.. :D

EvigtUng
Min frisør siger at de bruger de samme hårfarver, som de har i Matas, så dem kan du trygt købe.

t

#14 skrev:

Min frisør siger at de bruger de samme hårfarver, som de har i Matas, så dem kan du trygt købe.

Dem i bokse!? Det håber jeg da ikke!

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
ua
00:21:47
Hvilken Youtube video kan A...
Computer og Internet
ua
00:25:50