Se indlæg
Muks » Følelser » Forhold
 Udskriv debat
Er du en god kæreste?
Metchen
Overskriften siger sig selv. Er du en god kæreste? Hvad syntes du selv
Beggrund hvorfor du syntes du er en god kæreste, eller hvorfor du ikke syntes du er en god kæreste?

mette
Ved nærmere eftertanke... så vil jeg være sammen med den person, der giver mig lyst til at være et bedre menneske..! Så må man da per automatik være en god kæreste. kliche eller realitet?

Debatz0r
Synes selv jeg er en god kæreste. Jeg har dog ét problem... Jeg kan til tider være lidt af en vatpik, but I am working on it!

emanem
Det ser jeg mig selv som, og jeg har da aldrig fået andet at vide af min kæreste, så? :b Men selvfølgelig har man perioder, hvor man er lidt mere pirrelig, så på de tidspunkter er man vel ikke den aller bedste kæreste. Men det kan man ikke undgå, synes jeg.

emmasnoeddeskal.blogspot.com
Shadowlike
Jeg har aldrig haft en kæreste, men hvis jeg en dag får én, vil jeg gøre mit bedste for at vise mine følelser for hende.
De få gange jeg har åbnet mig op for folk IRL, har jeg været meget omsorgsfuld, synes jeg selv, men måske nogen gange lidt for meget. Jeg er et hængetræ, fordi hvis jeg holder af nogen, vil jeg ikke have at de tvivler at jeg holder af dem.

Jeg har også selv et stort behov for fysisk kontakt, som måske kan være et problem i et forhold, hvis jeg en dag finder en kæreste som ikke selv har den selv samme behov for kontakt.

Jeg har ikke så meget erfaring med at snakke om følelser, så det er højst sandsynlig et af mine svage sider.

Tror også at hendes humør nemt kan påvirke mit, fordi jeg bliver let trist, når de folk jeg holder meget af er triste.

Min manglende erfaring inden for forhold kan nok også være et stort problem.

Tror også at jeg nemt bliver chalu(jaloux). Men hvis jeg får en kærester tror jeg ikke at det vil stoppe mig fra at kigge på andre tøser, så bliver nok lidt dobbeltmoralsk xD "Hey! Hun er min! Ikke røre!" *en anden tøs går forbi* "Dat ass!!"

Ved ikke hvad man til hverdag laver med en kæreste heller.

Tænker tit selv over om jeg vil være en god kæreste.

t
jeg prøver at være en god kæreste men jeg har også en del problemer selv, som jeg skal arbejde på, og det kræver en kæreste, der forstår, at selvom jeg kan opføre mig som en dårlig kæreste, så skyldes det de problemer og at jeg er elendig til at håndtere dem, og ikke at jeg vil min kæreste noget dårligt.

jeg kan fx blive meget meget jaloux over meget små ting, men istedet for at snage eller blive sur, så bliver jeg bare ked af, at jeg er jaloux fordi sådan har jeg ikke lyst til at være, og jeg vil i hvert fald slet ikke indskrænke min kærestes frihed til fx at være venner med andre piger.

så ja.. jeg vil ikke sige jeg ER en god kæreste og jeg er slet ikke kærestemateriale for alle, men jeg prøver på at være den bedste kæreste jeg kan være med de problemer, jeg har.

Sommerfuglen Sonny
Han klager ikke. Guderne må vide hvorfor.

Om man er en god kæreste, er lidt, for mig, som at spørge om man er et godt menneske. De fleste mennesker er afbalancerede i deres positive og negative sider og handlinger, eller en smule til den ene eller anden side.
Jeg har en hel masse problemer, der periodisk gør jeg lukker mig inde, er ked af det, sur og bare moody. Samtidigt kan jeg også være kærlig og givende af det overskud, jeg nu engang har, til at lytte eller hjælpe.
Jeg har fået tacklet min jalouxi, og det er en af de bedste ting der er sket, ikke blot for mit forhold, men for mig som person.

Men nej, jeg tror bestemt ikke alle kunne være kæreste med mig. Jeg tror man skal være en lille smule tosset for at blive, egentligt. Det betyder ikke, at jeg ikke er taknemmelig.

Riiwn
Jeg har købt to store flasker Gråsteen remolade til ham i dag, i stedet for kun den ene han spurgte til.

Jeg synes jeg er en rimelig awesome kæreste.

foamy
Jeg tror bare at jeg holder mig ude af denne debat.....

Spirulina

Ej hold op! Rent kvantitativt er du sgu da en mega god kæreste!! ;D

Lorem ipsuM
#35 ahahahaha - Jeg vil ikke være ond eller noget, men jeg lollede altså dér! XD

Ej, Foamy, du skal nok lære det! :)

Callary
Jeg er stadig meget grøn på det med parforhold og alt det der jazz. Og jeg har været i tvivl på tidspunkter... fordi det der forventes af samfundet når først man er 'stemplet' kærester er måske ikke sådan jeg er sammen med Sonny. Det stod på i et par uger lige efter vores første månedsdag og jeg konfronterede hende med mine bekymringer... fordi jeg selv mener at grobundet for et sundt forhold er at kunne give og tage og dele bekymringer... fordi de ikke længere kun påvirker dig, men andre.

Jeg fik slået alle andres forventninger ud af hovedet og måske også min egen ide om hvordan samfundet ville have jeg opførte mig og blev mere sikker i mig selv. Mere okay med at jeg er nede på jorden, forelsket ja, men ikke så flyvsk og højt på en lyserød sky som andre måske ville have mig til...
Hver eneste gang jeg tænker på hende bliver jeg glad og hver eneste gang hun skriver tilbage at hun elsker mig bliver jeg mere og mere sikker på... at jeg, måske ikke er en god kæreste per samfundets definition... men en god kæreste for hende.

Og jeg har det også selv bedre med det... for selvom jeg ikke just følger 'stemplet' som alle andre ser det, har det givet mig ro..

Jeg var jaloux før, hver eneste gang hun ikke skrev til mig, hver gang hun havde andre ovre end mig… og hver gang jeg ikke var en del af samtalen… Jeg vil stadig gerne se hende så meget som før, men når jeg ikke gør, er der ikke jalousi længere, men en snurren i maven og et oparbejdende smil på kinderne…
Før i tiden havde jeg BRUG for hende… nu vil jeg bare gerne HAVE hende… og jeg ved at jeg har hende… også når vi ikke altid er i kontakt
Redigeret af Callary d. 30-04-2017 09:35

Sommerfuglen Sonny
Jeg ved ikke om jeg er en god kæreste, men jeg har i hvert fald rimeligt awesome kærester <3

Ellers tror jeg ikke min holdning til, om jeg er en god kæreste har ændret sig så meget siden sidst jeg skrev.
Men jeg har perioder hvor jeg føler mig som en nedern kæreste, hvis jeg mangler overskud eller er angsty. Omvendt, når jeg så er 'på', føler jeg mig nødvendigvis ikke som en god kæreste, men som et mere fuldendt menneske!

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Hvem kender en god ejendoms...
Fri Snak
KBHN2200
09:46:48
citat fra den sang du høre...
Musik
boat
03:07:15
Facts