Se indlæg
Muks » Fritid » Mode og livsstil
 Udskriv debat
Buksedragter
Baka
Heeeej Muks :)

Sagen er den at jeg nu i løbet af kort tid har købt to buksedragter, som jeg er fuldkommen vilde med :)
Idag hvor jeg har haft fri og bare har slasket rundt herhjemme, besluttede jeg mig så for at gå med den ene fordi jeg ikke behøver gå ud hvor det er for koldt at have det på...

Men - Da min lillebror kom hjem her kl. 13, var hans første kommentar:
"Hvorfor går du i det der? Det er da godt nok grimt."

Altså, hans mening om det påvirker mig ikke voldsomt meget, for han kritiserer tit mit tøjvalg og vi har meget forskellige ideer om stil! (Jeg er 18, han er 16)

Men det har dog fået mig til at tænke - Er det generelt sådan at drenge ikke kan lide buksedragter?
Han er ikke den første dreng jeg har hørt kritisere dem O_x
Og med buksedragt mener jeg altså ikke sådan en stor baby-dragt eller et jumpsuit men noget i stil med den her, som er den jeg har (nu må vi se om jeg kan finde ud af det med billeder) :

static01.miinto.dk/photos/products/army-buksedragt-8780433-190x286.jpg

Personligt synes jeg sådan nogle er viiildt flotte, og min mening kommer ikke til at ændre sig uanset hvad, men derfor er det da altid sjovt at vide hvad andre mener, som kom gerne med jeres utilslørede synspunkter på emnet :)

ono
Den på billedet ville jeg kunne leve med, men kræver stadig lidt af en personlighed at pulle den af som et casual outfit.

Tværtimod hader jeg de mennesker der går rundt i "onepiece" eller hvad de hedder. Ser noget så åndssvagt ud, og endnu mere når det er drenge der tror det er "2tal metro" og what not. Du ligner en baby der er godt på vej til at svine buksen til.

t
I starten hadede jeg dem virkelig, men nu synes jeg egentlig de er okay, men som #2 siger, det kræver en vis personlig stil at kunne gå i dem. Jeg kunne aldrig selv finde på at købe én, men jeg har ikke noget imod dem.

Jeg forstår bare stadig ikke hvordan man kan gå på toilettet med dem. Tager i hele dragten af hver gang!?

mette
Elsker dem. På modellerne... ligner desværre selv l*** med dem. Og så synes jeg man ofte får en underlig slasket røv i dem. :D
Men jeg tror, man skal være høj for at kunne bære dem. De buksedragter jeg har, er nogle korte "playsuit"-agtige nogle, og de er gode.
Og ja, #3, det HELE skal af haha. mine veninder kigger godt nok lige når de er med på toilet i byen og man har sådan en sag på.

Trold
elsker dem også, men mest de korte, de er guld værd om sommeren!! og med drenge har jeg da fået komplimenter for dem, men hver gang var det "flot KJOLE" haha, tror ikke helt de fatter det.. ;)

Metchen
jeg hader buksedragter.

EvigtUng
Buksedragter er fine til piger, men jumpsuits burde være forbudt til fyre!!

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
ua
00:21:47
Hvilken Youtube video kan A...
Computer og Internet
ua
00:25:50
hvor mange steder har du boet