Se indlæg
Muks » Fritid » Lektier
 Udskriv debat
Hjælpe lærer
Slettet Bruger 0
Så der er blevet snakket om at afholde en ugentlig online lektie café hver tirsdag.
Derfor vil jeg i denne debat lave en liste over dem som gerne vil melde sig på som frivillige hjælpelærer. Skriv i debatten hvis du vil skrives på, og hvilket fag du kan være behjælpelig med (og hvad dit højeste niveau er). Hvis du er godt til et fag der ikke står på listen, så tilføjes det bare :)

Matematik: Jantesviker (Uni), Holysauce (A), vdf (Uni)

Dansk: lethol0gica, ak_den_bette (B), AutoFyld (A)

Engelsk: Haxorpenguin (B), Ildkuglen (A), Ragdoll, lethol0gica, ak_den_bette (A), AutoFyld (A)

Tysk: Olx (B), mette (A), ak_den_bette (B), Zeus (A)

Spansk: Olx (A), ak_den_bette (B)

Musik: Holysauce (A)

Biologi: Strymol (Uni), Haxorpenguin (A)

Kemi: Strymol (Uni), Haxorpenguin (A)

Fysik: Strymol (B), Haxorpenguin (B), vdf (Uni)

Billedkunst: Giesji (B)

Datalogi: vdf (Uni)

Naturgeografi: Ildkuglen (B)

Psykologi: Ildkuglen (B), burq (B)

Latin: mette (C), Olx (A)

Historie: Holysauce (A), ak_den_bette (B)

Oldtidskundskab: ak_den_bette (C), Olx (A)

Mediefag: ak_den_bette (C)

Hvis I vil have rettet noget på listen (tilføjet niveau) så sig endelig til, så retter jeg det :)
Redigeret af Slettet Bruger 0 d. 06-03-2013 00:27

Jantesviker
Jeg har matematik på universitetsniveau, men der kan eventuelt skrives A.

strymol
Niveau på biologi og kemi: Universitet (færdig med bachelor til sommer)
Niveau på fysik: "B+", da jeg har gennemgået flere emner under min uddannelse men ikke en grundig gennemgang af alle emner som bliver berørt på A niveau.

Haxorpenguin
Jeg har haft biologi og kemi på A niveau. Jeg kan ydermere hjælpe med engelsk til og med B-niveau.

Olx
Mine niveauer er B og A, tysk og spansk henholdsvis.
Og så er jeg skarp nok til dansk til, at jeg ved, at hjælpelærer er ét ord ;-)

Btw, kommer jeg ikke til at hjælpe gennem chat, men gennem debatter :-)

https://soundcloud.com/densorteskole
Mychter
Går ikke ud fra der er specielt mange hhx'ere på muks, men jeg er på andet år, så kan godt skrives på til diverse hh-ting

vdf
fysik(A), matematik(A) og datalogi (hvis det stadigvaek findes i gymnasiet?

Har uni-niveau i dem alle sammen, "laengst" i fysik men ogsaa i de andre. Jeg ved ikke hvor tit jeg kommer til at vaere der om tirsdagen - jeg er normalt paa arbejde paa det tidspunkt :-/

Metchen
Olx, vi to kommer til at snakke rigtig meget sammen så! Jeg græder over spansk hver dag :-)

Fed idé!

Ild
Jeg kan godt hjælpe med engelsk (A), men så må jeg vist lige sørge for at minde mig selv om det hver tirsdag...
Jeg kan også hjælpe med naturgeografi (B) og psykologi (B) :)

Ragdoll
Jeg taler engelsk hver dag, og fik da også "straight A's" da jeg gik i skole, både i Danmark og her i Irland, så det ville jeg godt kunne hjælpe med hvis det skulle være.

mette
Kan hjælpe med latin og tysk.
I gymnasiet var latin dog kun på C-niveau, men jeg var ret skarp til det. Tysk på A-niveau, og så læser jeg det også på min bachelor

Holysauce
for mit vedkommende mangler der historie (A) og musik er på A :) :)

Holysauce
A + har fuldført nogle uni fag :) men bare skriv A

burq
Jeg overvejer at lade mig blive skrevet på psykologi hjælpen.

Jeg har det på B-niveau, hvilket er det højeste i gymnasiet.
Det kunne være godt for mig at beskæftige mig med at hjælpe andre med det, taget i betragtning af at jeg ønsker at studere det senere i uni.
Redigeret af burq d. 14-02-2013 23:53

Schaeferen
Hvordan kommer det her til at forgå? Skal man bare oprette et debat indlæg inde under lektiedebatten hvis man skal have hjælp? :-)

Jantesviker

Jeg regner også med (som nævnt i den oprindelige debat) at være på chatten. Det er knap så forpligtende at logge ind der end at oprette en tråd i Lektier.

Ragdoll
#23 Jeg synes nu at det ville være en hel del lettere hvis der blev oprettet debatter, end hvis der blev skrevet på chatten, da jeg tror at det ville blive alt for kaotisk hvis alle kom med deres spørgsmål og svar på samme tid. Hvis man så måske også fik gjort sådan at debatter skrevet i Lektier ikke kom ind under "seneste forumsvar", så det ikke forstyrrer folk der ikke deltager i lektiecaféen, så ville det jo være helt fjong. Måske er det bare mig der har misforstået hele konceptet bag hjæp på chatten, og i så fald skal jeg selvfølgelig ikke sidde her og gøre mig klog på noget.

Linggo
KÆMPE TUSIND TAK ALLE I RARE MENNESKER DER GIDER BRUGE TID PÅ DET HER!!! (for det er nu lidt hyggeligere end studieportalen, og på en eller anden måde mere troværdig hjælp)

og please lav debatter! Har ikke mulighed for at være i Chatten tirsdag pga. arbejde og kunne være meget rart, hvis man kunne oprette en debat og så "komme hjem" til den :)

Samt ligesom #23 siger ville det blive totalt kaos i chatten, hvis alle spurgte og svarede på en gang.

Olx
Jamen lille ven, såså ;-) Næste gang du hænger med næbet skal du altså bare lave en debat eller skrive mig en besked!

Okay, okay tysk på uni, okay, jeg føler mig slået...

#Giesji, du må godt tilføje mig på latin. Niveauet er A.

https://soundcloud.com/densorteskole
vdf
#Giesji, siden vi nu har et niveau "uni" maa du godt "opgradere" mig i baade fysik, datalogi og matematik

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
12:45:18
citat fra den sang du høre...
Musik
Ba_a
03:38:17
besørge i det fri