Se indlæg
Muks » Fritid » Lektier
 Udskriv debat
Hjælpe lærer
Slettet Bruger 0
Så der er blevet snakket om at afholde en ugentlig online lektie café hver tirsdag.
Derfor vil jeg i denne debat lave en liste over dem som gerne vil melde sig på som frivillige hjælpelærer. Skriv i debatten hvis du vil skrives på, og hvilket fag du kan være behjælpelig med (og hvad dit højeste niveau er). Hvis du er godt til et fag der ikke står på listen, så tilføjes det bare :)

Matematik: Jantesviker (Uni), Holysauce (A), vdf (Uni)

Dansk: lethol0gica, ak_den_bette (B), AutoFyld (A)

Engelsk: Haxorpenguin (B), Ildkuglen (A), Ragdoll, lethol0gica, ak_den_bette (A), AutoFyld (A)

Tysk: Olx (B), mette (A), ak_den_bette (B), Zeus (A)

Spansk: Olx (A), ak_den_bette (B)

Musik: Holysauce (A)

Biologi: Strymol (Uni), Haxorpenguin (A)

Kemi: Strymol (Uni), Haxorpenguin (A)

Fysik: Strymol (B), Haxorpenguin (B), vdf (Uni)

Billedkunst: Giesji (B)

Datalogi: vdf (Uni)

Naturgeografi: Ildkuglen (B)

Psykologi: Ildkuglen (B), burq (B)

Latin: mette (C), Olx (A)

Historie: Holysauce (A), ak_den_bette (B)

Oldtidskundskab: ak_den_bette (C), Olx (A)

Mediefag: ak_den_bette (C)

Hvis I vil have rettet noget på listen (tilføjet niveau) så sig endelig til, så retter jeg det :)
Redigeret af Slettet Bruger 0 d. 06-03-2013 00:27

Ba_a
Jeg går stadig kun i 2.G på gymnasiet og er derfor ikke ekspert men jeg kan hjælpe i engelsk og med nybegynder spansk/ basalt spansk :)

MultiAgurk
Fed idé!! Hvis der er nogen der vil have hjælp til noget drama C, så er jeg på!

http://dannasstrootankeblog.wordpress.com/
LeatherMogens
Min krop er altid klar!

Jantesviker
LeatherMogens strikes again. Det er meget hyggeligt med muks' helt egen trold.

rotte
HVOR ER I LÆKRE
no but srsly, fedt ini.

Jeg kommer nok og spørger til fysik og kemi efter sommerferien (hvis ordningen stadig kører til den tid?), for det er vist de eneste fag jeg ikke har nogen til at hjælpe mig med :)

ak_den_bette
Jeg går kun i 2.g, men jeg kan sagtens hjælpe med engelsk på A-niveau alligevel, da jeg har meget let ved det (: Ellers kan jeg nok kun være behjælpelig op til og med B-niveau i dansk, tysk, spansk og historie. Desuden oldtidskundskab og mediefag på C-niveau...

Det er ikke ligefrem hver tirsdag, jeg har tid, men er det ikke okay, at man bare hjælper til en gang imellem?

AutoFyld
Jeg ville gerne være behjælpelig med hjælp i dansk og engelsk, men det er sjældent jeg husker at få tjekket Muks.. Så hvis det på et tidspunkt bliver en mulighed at hjælpe til over f.eks. Facebook eller Skype (chat), så er jeg nærmest altid klar til at hjælpe :-)
Har engelsk på A i gymnasiet, får 10 og 12 i alle opgaver og går lige nu i 2.g, og så har jeg dansk på samme niveau (sjovt nok), og her ligger det også altid på 10 og 12-taller :-)

Notcool
Jeg kan hjælpe med tysk fra A-niveau og nedefter.

91.rasmus@gmail.com
Flamme
#36, Kan du så ikke dele nogle tips ud om kronikker? :D

AutoFyld
#38 har sendt dig en (fucking lang) besked :-)
Redigeret af AutoFyld d. 23-03-2013 11:51

Olx
Okay, jeg kan se, oldtidskundskab er kommet på listen. Jeg kan godt hjælpe, men jeg har haft det på A-niveau, så det kan godt være, at det jeg har lært er på unødvendigt højt niveau, siden det mest almindelige er old på C.

Og til de studievejlederwannabes (som i øvrigt burde tjekke ud på ug.dk), der kunne finde på at påpege, at old kun udbydes på C- og B-niveau: Det er rigtigt, når niveauet kommer op på A, skal man læse teksterne på originalsproget, og faget skifter navn til GræskA.
Jeg er lidt over-doing hjælpelærergerningen...
Redigeret af Olx d. 10-02-2014 17:58

https://soundcloud.com/densorteskole
Mikz
Har vi nogle dejlige mennesker, som er hajer til fransk? Har det på c niveau og kunne godt til tider bruge nogen til at kigge mine oversættelser igennem!

Princisco
Jeg kan godt hjælpe med virksomheds-/erhvervsøkonomi B og salg og service C. Ved ikke lige hvor mange herinde der er handelsskoleelever, men jeg hjælper gerne dem der er (:

Mikz
Og fordi mit indlæg nu lige kom over på side to, så gentager jeg det lige her:

Har vi nogle dejlige mennesker, som er hajer til fransk? Har det på c niveau og kunne godt til tider bruge nogen til at kigge mine oversættelser igennem, samt fortælle hvad der gøres forkert!

z
Husk nu dette projekt.

http://niclasjensen.dk/
Trold
lagde lige mærke til at der er ingen på fransk. jeg har fransk A, er ikke genial eller noget, man kan nok sagtens hjælpe nogen der har lavere niveau:) kan dog ikke love jeg er her hver tirsdag.. :s

jeg har også mediefag B, det kan jeg også hjælpe med:)

Rocio
#45 #46 mon ikke du bare skal hjælpe folkeskoleelever(hvis der da er nogle) i Engelsk og og dansk?

CitySlang
Jeg kan hjælpe med musik (A), dansk (A), engelsk (A).

Arendt
Jeg syns lidt samfundsfag mangler på den liste!
Der hjælper jeg gerne folk i alle aldre. Har samfundsfag på A-niveau og har beskæftiget mig relativt meget med politik igennem mit korte liv.

DannerD3H
Jeg kan se, at der mangler noget fysik A. Der kan jeg godt hjælpe, samt kemi A og matematik A. Jeg har ikke mulighed for at være online hver tirsdag, men vil da gerne hjælpe alligevel. I smider bare en besked, hvis der er krise ;)

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
12:45:18
citat fra den sang du høre...
Musik
Ba_a
03:38:17
besørge i det fri