Se indlæg
Muks » Følelser » Krop og sex
 Udskriv debat
Beskriv en attraktiv person af dit eget køn.
Soliloquy
Hvordan er idealbilledet af kønnene på Muks? Prøv at stikke os (mig) en beskrivelse af hvordan du synes den ideelle mand/kvinde ser ud. Altså, fra dit eget køn.
Kvinder beskriver kvinder, mænd beskriver mænd. Jeg tænker at man godt må disse hinandens forestillinger lidt... Det har jeg i al fald tænkt mig (with love, of course)

Synes du som pige at de smukkeste kvinder har langt, krøllet, glansfuldt hår... I næsen?
Synes du som fyr at de mest attraktive mænd har ølvom, hæntehår og ludomani?

Så prøv at beskrive den ultimative repræsentant fra dit eget køn!

Jeg synes i al fald at det er lidt sjovt, nå...

Ba_a
i.imgur.com/SQLS5uD.jpg
Sophie Cookson. HUN ER SMUK

Ba_a
Madison Davenport - Hun er ret ung, men hun er virkelig smuk!
static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/madison-davenport_4278.jpg

Alicia Vikander
www.joethompson.london/wp-content/uploads/2014/10/alicia-vik.jpg

Sommerfuglen Sonny
Er det mærkeligt at jeg synes min veninde er den smukkeste kvinde jeg kan forestille mig?

Lorem ipsuM

t
www.dailystormer.com/wp-content/uploads/2015/08/portman-left-1.jpg
natalie fucking portman

3.bp.blogspot.com/-xFDhSpD5B0c/UrD5UamXlNI/AAAAAAAASSQ/V8eBiFCjt2s/s1600/natalie-portman-as-queen-padme-amidala-phantom.jpg
jeg har lige set star wars så her er hun i mit yndlingsoutfit like ever siden jeg var 5

t
i.imgur.com/pCEFKAJ.jpg
mere

Ba_a
Det er mærkeligt - Jeg er enig i at Natalie Portman er super smuk.
Men hun irriterer mig helt vildt af en eller anden grund? Jeg ved ikke om jeg kun har set hende i irriterende roller eller hvad, men hver gang jeg ser hun er med i noget mister jeg noget af lysten til at se den.
Det er virkelig sæært

t
"Portman skipped the premiere of her film Star Wars Episode I: The Phantom Menace, so she could study for her high school final exams. In 2003, Portman graduated from Harvard University with an A.B. degree in psychology. "I don't care if [college] ruins my career," she told the New York Post. "I'd rather be smart than a movie star.""

måske kan det gøre hende lidt mere attraktiv??? tbh er hun ved at konkurrere med winona ryder for mig når det kommer til yndlingsskuespiller. hendes intellekt minder mig en smule om grimes'.

Ba_a
Naaah, jeg ville selv gå mere op i min karriere hvis jeg var hende, en uddannelse.
Kudos til hende for at gøre hvad hun selv vil og føler er rigtigt, men jeg forstår ikke hele den der:
"Uddannelse er det vigtigste i verdenen" -ting.
Jeg tror sagtens man kan være klog uden en uddannelse, og tbh synes jeg det er en halvsnobbet kommentar. Hun er jo både klog OG en moviestar, hvorfor SKAL man vælge uddannelse først for at være smart?

Jeg synes man er klog når man gør hvad man har lyst til, fordi man har lyst til det og ikke fordi andre forventer det af en. Hvis man har lyst til at være en moviestar, og ikke gå op i sin uddannelse, så er det cool nok...

In any case, så giver jeg ikke så meget mening mere, det er sent p jeg burde sove >.<
Men ellers godt forsøg Tine, det var nu meget interessant alligevel for jeg vidste faktisk slet ikke at hun havde sådan en uddannelse :)

boat
Karen Gillan <33
66.media.tumblr.com/653b811610e3e16b92c2a8f8597a3db5/19883702d437a189-2e/s500x750/e2847e10df3bcf8bb9aeabe486cae91c95733f83.gif
Amy Pond var faktisk mit første fiktionelle crush, der ikke er fra en anime eller et spil :b

https://www.last.fm/user/Snazzy_Teapot
Ham-I-Ved-Nok
Jay Baruchel
Aaron Taylor-Johnson
Justin Long
Chris Hemsworth
Magnus Midtbø
Jake Gyllenhaal
Johnny Depp
James Franco

burq
Jeg synes Luke Evans er en ret flot mand.

burq
Men lige med Natalie Portman kan jeg godt se, hvorfor folk syner hun er attraktiv. Hun bærer sig selv med værdighed og styrke synes jeg. Hun er tydeligvis også intelligent og følsom.

Det eneste ved hende som en skuespiller er, at jeg godt kan synes hun virker hæmmet i sit skuespil. Men så er der Black Swan, hvor alt det bliver fejet af benene. Jeg tror også hun står stærkere idag som skuespiller.

Kastanjekvaj
Det er da godt nok en lidt kedelig holdning, at bedømme skønhed gennem de, der har pengene og motivationen til at gøre udseendet til deres karriere. 🤔

Synes selv det, at være en "pæn mand" starter med håret. Piger konfronteres med make-up som teenager, hvor også drenge ofte får smidt noget lort i håret som det første. Men ligeså piger, er der også mange drenge, der fravælger det. Mig selv inkluderet.

Hvilket jo egentligt er lidt dumt, når det har så kæmpe en effekt på det generelle billede af en mand. Har set flere svært overvægtige kvinder, der fra halsen op ligner en hvilken som helst anden 8/10 semi-model, fordi de tager sig af deres hår og make-up. Samme med overvægtige mandemodeller i blade osv.

Ser man "male make-overs", så er det næsten altid håret, der gør det meste. Sad tidligere med en "women, what do you consider attractive"-tråd, og 3/5 af svarene var enten håret eller at smøge ærmerne op. Og det er virkeligt ikke sværere end at gå ned til en barber, der kun laver mandehår, og så spørger om anbefalinger. Det er jo deres job at have den viden.

Og nu vil jeg fortsætte med at spørge mig selv hvorfor, at jeg ikke selv lige smider en indsats i håret, mens jeg føler mig grim. 👍

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
12:45:18
citat fra den sang du høre...
Musik
Ba_a
03:38:17
besørge i det fri