Se indlæg
Muks » Fritid » Mode og livsstil
 Udskriv debat
Dit sidste køb
Slettet Bruger 0
Heyyyyy, jeg kan huske vi havde den her debat på SKUM, den synes jeg lige skal med her.

Hvad er dit nyeste tøjkøb?

Beartato
Jeg har hele tiden gået og troet at det her kun var til tøjkøb. Jeg tog åbenbart fejl.

Riiwn
Jeg tror det har udviklet sig til at blive for lidt af det hele... Det er også mere interessant med et bredere emne, synes jeg ..

Riiwn
(mit sidste køb, foruden en sojakakao drik, var tilfældigvis tøj).

Jeg kom til at byde på dem her på ebay, og vandt, så jeg følte jeg blev nød til at købe dem når de så endte med at blive 10kr billigere end hvad de ellers blev solgt til (som i forvejen var billigt, så hva fanden.. Jeg kan godt lide den slags bukser)
i.ebayimg.com/images/g/2FcAAOSwFe5XxGdI/s-l1600.jpg

Maple
Købte en brugt PlayStation Portable hos GameStop forleden dag

Laura
TI-nspire software...

Haxorpenguin
These bad boys fra snart 4 måneder siden.
Et ganske udemærket par høretelefoner til prisen.
i.imgur.com/BZ3gfUh.jpg

Lorem ipsuM
Nu har jeg budt på underlige haremsbukser. Lader som om jeg snart skal ud og rejse - og så må man jo have sig et par haremsbukser, hvis man skal være med på noderne! Tænk hvis man faldt over et fullmoon party!

Riiwn
Haremsbukser er fucker nice, jeg vil aldrig gå i andet

Maple
Mit sidste køb: Et par krus hos Søstrene Grene
Mit sidste tøjkøb: En Red Hot Chili Peppers t-shirt

soendergaard9
En bog, Writing Down the Bones, som jeg har ønsket mig i flere måneder efterhånden, fik jeg på mirakuløs vis fingrene i for 0,01 pund (!) på Amazon.

Tøj
Tre skjorter i Monki, two of which samme model som den, jeg har rippet i stykker. Meget glad over at opdage de har den flere år efter! Elsker at have tøj, jeg elsker at gå i (sikke et dejligt både åbenlyst og -banalt statement).

t
har købt de her støvler efter flere ugers overvejelser.. så nu har jeg gjort det. mine gamle støvler er i stykker så jeg kan ikke vente meget længere.

og rapoo 8200p tastatur + mus kombo

Riiwn
Mit sidste tøj køb, har været en masse baby tøj. Bl.a de kæreste små vinterstøvler, ind til det gik op for mig at han muligvis først begynder at gå/kan passe dem til sommer ....
oh well..

RallzHarSwag
Fik en en ny CPU (i7-7700k) og et nyt motherboard (Asus strix z270e) i onsdags.

https://www.facebook.com/RoxasMemes
Lorem ipsuM
https://goo.gl/images/IvcLJs den her awesome og alt for dyre kjole!!

foamy
Sådan et par Doctor Martens sko: http://www.dcooc.com/wp-content/uploa...omen-1.jpg

Min lillesøster mener, at de er herre grimme, men jeg har fuldstændig forelsket mig i den her model. Nu kommer jeg til at spise dåsemakrel resten af måneden, men de er alle pengene værd!

t
købte nogle braletter/bløde bh'er eller hvad de nu hedder.. de er vildt rare, ditcher nok klassiske bh'er fra nu af

Maple
Tøj: lilla/sort halstørklæde
Ikke tøj: lille skuffeskrin fra søstrene grene

Los-123
Mit sidste køb var 2 knapper, jeg har det med at købe knapper. Det er dumt. Jeg skal ikke burge dem, og knapper er bare så dyre. Hvorfor koster en knap 18.95?

Riiwn
Jeg har lige bestilt baby jeans

Lorem ipsuM
En adidas kasket. Føler mig jævnt kapitalistisk.

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
00:04:36
Linuxtråden
Computer og Internet
necrophcodr
00:52:02
Din musiker/band of the month