Log ind

Brugernavn

Kodeord

Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.

Seneste forumsvar

Debat Nyeste
Dagens yndlingssang
Musik
d
22:04:18
Serier
Film og TV
necroph codr
21:56:40
Hvilket styresystem bruger du?
Computer og Internet
Beartat o
15:20:13
Throwback/nosta lgi musik
Musik
boat
22:09:59
Hvilken sang har du på hjernen lige nu?
Musik
boat
15:21:20
citat fra den sang du hører lige NU
Musik
boat
12:17:11
Muks' Now Playing Machine!
Musik
boat
23:43:45
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
d
21:16:45
Hvorfor er Linux bedre end Windows v1
Computer og Internet
boat
19:15:06
Yndlings replikker
Film og TV
Ham-I-V ed-Nok
18:04:59
Din næste koncert.
Musik
boat
16:54:56
Hvad spillede du sidst.? :)
Computer og Internet
Beartat o
11:41:54
Dine ynglings youtube'er! ?
Computer og Internet
d
09:54:23
Hvad nørder du for tiden?
Fri Snak
Ham-I-V ed-Nok
19:27:39
Alternative navne
Fællesbloggen
Mickel
20:41:56
Chat emne Nyeste
Talkrig
Chat
boat
00:01:37
Kom ud med det!!!
Chat
Sump
22:02:41
Tænk En Tanke..
Chat
boat
15:25:34
Hvor mange kender du der hedder.. ?
Chat
boat
14:52:19
(Tal-)Krigsdoms tolen
Chat
Latios
22:39:51

Se indlæg

Muks » Generel » Fri Snak
 Udskriv debat
Hvad nørder du for tiden?
Slettet bruger
Jeg ved ikke om jeg er den eneste (jeg tvivler stærkt) som af og til nørder et eller flere specifikke emner i en periode. Ikke fordi man nødvendigvis skal bruge det til noget, men fordi det er spændende her og nu.

Lige nu sidder jeg og læser en masse om Buddhisme. I starten var det primært Zen der interesserede mig, men nu vil jeg bare gerne lære mere om de forskellige retninger og forskellene på dem.

Og snegle.. Jeg har tit haft snegle som 'kæledyr' (primært mosesnegle, og en enkelt kedelig mysteriesnegl) men efter at have fanget ('Fanget' er måske så meget sagt) en vinbjergsnegl og et par havesnegle til mit skov terrarie, søgte jeg lidt rundt på nettet og faldt over et snegle forum. Og nu ønsker jeg mig inderligt en kæmpe Ghana snegl (Den største landlevende snegl)
i.imgur.com/OKG9qFs.jpg

Hvad nørder du? Har du lært noget spændende?

Nyeste øverst

Princisco
Jeg nørder negle! Lige for tiden er det helt specifikt akrylmaling på negle. Her er lidt af det jeg har leget med i dag:

i.imgur.com/p7mQomC.jpg

Edit: Bonusbillede af hvor lange mine negle var blevet inden jeg filede dem ned
i.imgur.com/F34Hprc.jpg
Oik
Jeg er gået helt i selvsving over malaer, som er buddhistiske/hinduistiske bedekranse man ofte bruger til meditation.

Jeg har i nogen tid overvejet at købe mig en til meditation, men synes det var lidt antiklimatisk bare at bestille en over nettet. Det virker så.. koldt, somehow. Så jeg ønskede mig en specifikt fra min bror (der også er buddhist, og også selv har en), fordi jeg stolede på han kunne købe en ordenlig en, og ikke bare noget plastik skrammel på en elastiksnor.
Men der er lang tid til min fødselsdag, så jeg besluttede mig for at lave en selv (især da jeg så priserne), og det giver perfekt mening for det gør den endnu mere personlig!

Jo mere jeg læser om malaer, jo mere elsker jeg konceptet og glæder mig til jeg får mine perler så jeg kan få lavet den. I starten tænkte jeg det bare var et redskab til meditation, der samtidig også var et dekorativt accessory, men det er meget mere end det!
boat
Denne lille, nuttede blæksprutte.
i.pinimg.com/originals/29/8b/fc/298bfc8b30c14d8cf3f4c776a770fba7.jpg
LOOK AT IT
Det er en flapjack octopus, men den er også kendt som adorabilis, fordi forskerne mener, at den er adorbs
Muhlig
Jeg nørder live tv, Wirecast mm.
Styrelsen for dataforsyning og effektivisering har hyret min ven og jeg til, at lave en del live streaming for dem, i de kommende måneder.
t
hamstere. undersøger alt muligt om burstørrelse, legetøjs DIY, bundstråelse, næringsindhold i mad, etc... det er en hel videnskab
d
Speedruns på YouTube, der er noget over god showmanship jeg ikke kan stå for
Og ekspertisen! For satan da
fennesz
Har lige fået min første SSD, så jeg nørder den.

Og så Star Citizen
Ham-I-Ved-Nok
Justice League

Og så ser jeg forskellige videoer på youtube om sprog indenfor programmering.
(Prøver så småt at lærer lidt)
Spring til debat:
Siden dannet på: 0.11 sekunder