Se indlæg
 Udskriv debat
Dit internet debut
Slettet Bruger 0
Jeg sidder og tænker tilbage på første gang jeg brugte internettet, og bliver helt nostalgisk. Jeg var 13 år, og usædvanlig vild med filmen Wild Wild West, især skurken (Det må have været mit første "celebrity crush"). Jeg læste en dårlig anmeldelse af filmen i et blad, hvilket jeg selvfølgelig var svært uenig med. Så jeg kom i tanke om, at det store internet jo vist nok var sådan et sted hvor man kunne søge efter alverdens ting, så mon ikke det var muligt at finde nogen der var enig med mig i at det var verdens bedste film :P
Og det var så sådan jeg begyndte at bruge internettet.

Nu er jeg jo også tudse gammel, og dengang var det ikke så udbredt at gå på nettet, så jeg var nok forholdsvis gammel før jeg gik på nettet første gang, i forhold til de fleste unge i dag. Så jeg kan stadig huske det som var det i går!

Kan du huske første gang du brugte internettet?

Lolson
Jeg må have været imellem 10 og 11 år gammel. Jeg kan dog ikke huske, hvad jeg lavede på internettet i den tid, men jeg var 10 i 1996 og 11 i 1997, og det må have været i den periode.
Hvad jeg kan huske, er at jeg spillede Diablo 2 på nettet, og det var i år 2000.

RallzHarSwag
Hmm... Har vel været omkring 10, så det må være 8 år siden, tror jeg. :O

https://www.facebook.com/RoxasMemes
fennesz
Ja, og jeg kan endda huske et årstal. Det var i 1995, og vores bibliotek havde lige fået internet som det første offentlige sted i Haderslev. Dengang havde vores skole ikke engang internet.

Det første jeg gjorde, var at gå ind på en chat, og troll'e folk. What else? Tog pis på en masse mennesker, ved at lade som om jeg var en pige.

Senere begyndte jeg at chatte mere. Mit kaldenavn var M@®tin11 på det daværende netstationen.dk og opasia.dk

Good old days.

altidvoldstiv
Jeg kan ærligt ikke huske det, men nogle af min tidligste internet-minder indebærer SKUM og hundeparken og det der tossede mujaffa spil.
Det var hovedsageligt for at spille, og være på MSN. Jeg havde også min egen webbyen- side, med kæledyr.
Jeg har nok været omkring 7-8, jeg var i hvertfald 8, da min storesøster hjalp mig, med at oprette en MSN, og tilføjede en af hendes venner på min venneliste. Nøj, hvor må jeg have drevet ham vil vanvid. Jeg undskyldte til ham, hver gang jeg glemte at sætte punktum. Jesus christ.

EDIT:
OG OLINE.. Oline på dr's hjemmeside, var nok det, der fik mig på nettet. Og det der gjorde, at jeg fandt SKUM, så vidt jeg husker.
Redigeret af altidvoldstiv d. 17-10-2013 23:44

http://shilanadiamichaela.blogspot.dk/
trute
ååååhh, jeg spillede et kaj og andrea spil, hjemme hos min far... Det var sådan helt... Wooooooow. Jeg var også facineret af google i starten... Så lille man da var. Hvor lille jeg har været kan jeg dog ikke huske. :D

Flamme
Jeg var 9 da jeg fik SKUM for at spille Hundeparken og hænge ud på Zild. Det har nok været deromkring det startede.

uendelighed
Jeg kan ikke huske præcis hvor gammel jeg var, men jeg var nok omkring de 8 år. Jeg måtte kun gå på nettet efter kl. 19.30, for der var det billigst, og hvis ikke min mor talte i telefon. Jeg brugte tiden på at spille spil, især på Cartoon Networks hjemmeside. Senere kom jeg på Skum for at kunne stemme på Boogie Listen.

TMP
Jeg tror også at det var noget med netstationen at gøre.
Der var jeg sådan en "normal" person i rangstien. Endtil jeg fik sjældne ting og blev hacket.
Ellers så var det emailen. Jeg tror jeg var 10 år.

http://www.hamun.internetguiden.dk
necrophcodr
De svar i har givet for om der skulle være aldersgrænse på Muks, og så de svar i giver her, stemmer absolut ikke overens.

http://necrophcodr.me
fennesz

wasahiro.files.wordpress.com/2013/09/mfwpeoplearebutt-hurtbecausebastianmadehisownchannel_de1a8ea305cc935d33f8aa5c94a3f718.jpg

necrophcodr

Det her er ikke /b/ din idiot.

http://necrophcodr.me
Lorem ipsuM
Jeg brugte bare google til at finde billeder af Orlando Bloom og Johnny Depp, de første to-tre år af min internet-tid XD Og så købte jeg også den der medaljon fra Pirates of the Caribbean på nettet... Så kom msn og facebook og jeg opdagede pludseligt flere sider af internettet XD

Må have været en 12 år..

boat
Det var sikkert tilbage i 2004, da vi havde en Compaq Precision (jeps, den grimme stationære computer). Som om det ikke kunne blive værre, så kom den også med Windows Me pre-installed.

Jeg var 4 år, og jeg brugte primært internettet til at spille flashspil på Oline og Cartoon Networks hjemmeside. En gang imellem fik min bror og jeg lov til at gå ind på Yahoo Music (rip) og høre musik.. vi skulle bare høre Good Charlotte hele tiden \m/

Min debut på de sociale medier må have været i slutningen af 2008, da en skolekammerat hjalp mig med at snige ind på Habbo, selvom vi var under aldersgrænsen >:D

https://www.last.fm/user/Snazzy_Teapot
Ham-I-Ved-Nok
Tror det var i folkeskolen, da vi skulle i EDB lokalet for første gang.
Jeg kendte ikke så meget til internettet, men mange af de andre introducerede mig for forskellige hjemmesider (gratisspil og lignende).

Jeg mindes også, at vi havde en gammel apple stationær i huset, men tror aldrig jeg gik på internettet med den. Spillede bare de spil der var på den (lemmings, Spectre VR og det gamle Wolfenstein)

Mickel
Jeg spillede diverse flashspil på internettet som 10-11 årig, men har aldrig rigtig set det som det store brug af internettet, fordi jeg bare gik ind på de sider min mormor viste mig. Som 12-14-årig fandt jeg et Pokémonforum, og siden er jeg lige så stille klistret fast

foamy
Gratis-spil.dk og ihimlen.dk var the shit. Så også rigtig mange flash-film da jeg var 10-11 år. Husker især nogle flash-animerede e-cards med babier, der sang covers af hitsange i et irriterende højt pitch. Men jeg elskede det dengang.

Callary
Noget af det første jeg spillede på nettet, som jeg kan huske, var Mujaffa Spillet på DR... jeg spillede det ikke så meget, fordi jeg var dårlig til at samle gummi op og jeg ville aldrig have ny fælge

Hvis vi snakker mig som person så var det ok i Arto dagene, jeg var ikke vildt aktiv, men jeg var derinde og blev både mobbet gevaldigt derinde, men så igen var jeg nok ikke et hak bedre selv

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
citat fra den sang du høre...
Musik
z
17:08:02
Den fedeste musik video
Musik
t
00:35:56
Muks' Now Playing Machine!