Se indlæg
Muks » Følelser » Krop og sex
 Udskriv debat
Gingers psykologi liderlighed
Styrmand Kødkikkert
Jeg har altid gerne ville score en ginger pige, men af en eller anden mystisk årsag så er det aldrig lykkedes... Jeg har altid troet, at det var pga mit udseende, blond, blå øjne, ingen kropsbehåring osv. Jeg nåede frem til dette fordi, at min gode ven, som min modsætning, mørk, behåret, Kraftig bygget, svømmer i gingers.
Jeg har dog aldrig haft problemer med at score andre slags piger.
Men nu har jeg så lavet min tinder om, til en meget sexistisk profil, hvor ingen er i tvivl om hvad jeg vil frem til. Der står mere eller mindre, at jeg gerne vil tage styringen og kneppe. Og at jeg fejrer det med champagne. ..... Min tinder er efterfølgende GÅET AMOK og jeg kan slet ikke nå at skrive med alle. Det interessante er til gengæld, at 2/3 er GINGERS?! hvad fanden sker der for det?
Her har jeg gået i årevis og sukket efter gingers, og så viser det sig, at de i virkeligheden er mere liderlige end alle andre(tilsyneladende), og at man bare skal være fremme i skoene og lidt klam, så bider de på!? Eller???
Er der nogen som har erfaring med det her område (gingers psykologi liderlighed) som kan be eller af kræfte det her?! Det er sgu da lidt spændende! :-D

Lorem ipsuM
Jeg håber fandeme, at du behandler de piger ordentligt.

Flamme
Erhm... kan jo kun tale for mig selv og min ginger veninde, men det er bestemt ikke min erfaring.

Styrmand Kødkikkert
#1 det må du egentlig meget gerne uddybe eller forklare lidt bedre, så er du sød. Jeg er ikke sikker på at jeg forstår.

#2 som jeg kender dig er du ikke representativ for ginger gennemsnittet. Du er en ordentlig pige. Men ved selvfølgelig ikke hvor meget du har lollet rundt på tinder ;-)

#alle
Status dagen derpå: der er helt klart et mønster. Der er kommet endnu flere gingers til truet i nat.

Lyn analyse - Jeg matcher primært med gingers, emoer, og hårde gadepiger fra Vestegnen. Alle jura studerende og lignende går langt udenom min nye profil. Alle der er tykke eller ligner de er kørt over af en traktor i ansigtet har jeg ikke data på.
Redigeret af Styrmand Kødkikkert d. 29-07-2019 14:12

z
Noget siger mig der er et eller andet her du misforstår..

http://niclasjensen.dk/
altidvoldstiv
Bliver sgu nødt til at sige, at jeg synes, det her er helt vildt upassende.

http://shilanadiamichaela.blogspot.dk/
Baaaka
Hej, er du okay?
Det lyder lidt som om du har fået en hjerneblødning eller noget

Baaaka
Som i: du plejer at opføre dig meget normalt, såvidt jeg husker.
Det her er helt langt ude.

Styrmand Kødkikkert
Det er ok at tage stoffer og være hippier, men at objectificere liderlige gingers det er over stregen!

Tror jeg spørger inde på get big i stedet for. Ses.

Lorem ipsuM
Fed beslutning!

Så må vi se, hvor længe resten af internettet orker sexistisk bullshit.
Redigeret af Lorem ipsuM d. 29-07-2019 16:19

z
Hvad med at spørge Google i stedet for random mennesker på nettet?

Baaaka
Tror vitterligt ikke at deres hårfarve har særlig meget at gøre med deres lyst til det ene eller andet. Hvad fuck altså

Styrmand Kødkikkert
Edit: *Nope*

#10 Indtil videre kender jeg alle i denne tråd personligt? Rimeligt godt udgangspunkt når man søger PERSONLIGE erfaringer! Noget jeg har overset?

#11 PRÆCIS! Kunne ikke være mere enig! Det overrasker fandme også mig! Jeg er glad for lige at få det præciseret endnu en gang. Jeg troede sjovt nok heller ikke, at jeg nogensinde skulle naile en ginger. Nåede faktisk at blive ret deprimeret omkring det. Men det ordnede sig så heldigvis kan man sige...
Redigeret af Mickel d. 29-07-2019 18:28

Lorem ipsuM
Hvad fanden snakker du om og gider du tale ordentligt til mig?

Styrmand Kødkikkert
Du må forvente svar på tiltale på et offentligt forum. Jeg synes jeg er meget ordentlig.

Edit: *nope*
Redigeret af Mickel d. 29-07-2019 18:29

z
Personlige erfaringer er dårlig videnskabeligt grundlag - det kaldes anekdotisk evidens
Desuden, grunden til at folk finder det her nedern er fordi du tror hårfarve har noget med seksuel opførsel at gøre.. Men du er helt på røven haha
Det virker også som om du finder LMs sexuelle tilgang umoralsk? Hvilket også er noget crazy shit

t
at være rødhåret at jo en genetisk mutation, og af hvad jeg kan læse er der muligvis en sammenhæng mellem at være rødhåret og have en højere libido, ligesom der er højere chance for at få fx parkinsons. på sin vis er det et interessant lille eksperiment. personligt tror jeg nu bare det er tilfældigt, du har matchet med så mange rødhårede. noget siger mig, du måske heller ikke tager højde for, om de farver håret.

z
Så vidt jeg kan se er studiet kun omfattende nogen få hundrede tyske kvinder og kan ikke finde selve studiet på nettet (fordi det er på tysk, tror jeg..)
Men det er en fantastisk clickbait titel at skrive "rødhårede har mere sex"

Mickel
Tillykke, Styrmand Kødkikkert. Du har fundet ud af en glimrende måde at sætte folks pis i kog: Sæt rødhårede kvinder i bås og tal vær nedladende om dem der ikke lige falder i din smag. Glimrende satire. Skal vi ikke lige holde en pause?

Jeg syntes det var en lille smule sjovt ind til du begyndte at gå personligt efter folk der siger dig imod. Det kan godt være det første du kom med ikke er eksplicit sexistisk, selvom ikke særlig pænt, men du er langt over stregen.

Jeg låser emnet i nogle dage og sletter de mere pinlige udtalelser, inden du brænder alle broer, men jeg synes du skylder mindst en undskylding. :)

Flamme
#3, Hvad betyder det helt præcist, at jeg er en “ordentlig pige”?
Og hvordan har mine tindereskapader indflydelse på, om jeg er repræsentativ? Jeg er vel stadig en ginger og ved, hvad jeg er tiltrukket af?

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Dine ynglings youtube'er!?
Computer og Internet
boat
19:37:04
citat fra den sang du høre...
Musik
boat
19:18:47
Dagens yndlingssang