Se indlæg
Muks » Følelser » Krop og sex
 Udskriv debat
Gingers psykologi liderlighed
Styrmand Kødkikkert
Jeg har altid gerne ville score en ginger pige, men af en eller anden mystisk årsag så er det aldrig lykkedes... Jeg har altid troet, at det var pga mit udseende, blond, blå øjne, ingen kropsbehåring osv. Jeg nåede frem til dette fordi, at min gode ven, som min modsætning, mørk, behåret, Kraftig bygget, svømmer i gingers.
Jeg har dog aldrig haft problemer med at score andre slags piger.
Men nu har jeg så lavet min tinder om, til en meget sexistisk profil, hvor ingen er i tvivl om hvad jeg vil frem til. Der står mere eller mindre, at jeg gerne vil tage styringen og kneppe. Og at jeg fejrer det med champagne. ..... Min tinder er efterfølgende GÅET AMOK og jeg kan slet ikke nå at skrive med alle. Det interessante er til gengæld, at 2/3 er GINGERS?! hvad fanden sker der for det?
Her har jeg gået i årevis og sukket efter gingers, og så viser det sig, at de i virkeligheden er mere liderlige end alle andre(tilsyneladende), og at man bare skal være fremme i skoene og lidt klam, så bider de på!? Eller???
Er der nogen som har erfaring med det her område (gingers psykologi liderlighed) som kan be eller af kræfte det her?! Det er sgu da lidt spændende! :-D

Spirulina
Hvorfor kan vi ikke bare allesammen være venner? :'(

Callary
Tja som kvinde med en meget, MEGET lille snært af rødt i mit hår (ved ikke om det tæller), så ville jeg i hvert fald ikke have noget med nogen af gøre, som skulle spille sugardaddy.

Jeg er også en mærkelig kvinde, fordi jeg er jomfru og ikke rigtig syntes ideen med at knalde for bare at knalde er så fed....

Nu er jeg i tvivl, måske er jeg ikke ginger, men ER jeg overhoved kvinde, med den holdning?

Håber folk kan hjælpe mig, jeg er pludselig blevet meget forvirret XD

Styrmand Kødkikkert
i.ibb.co/r0DTzgP/Very-sexual.jpg

t

man kunne også, you know, debattere andres indlæg og komme med saglige indlæg istedet for at lave hjemmelavet svampebob memes

altidvoldstiv
Hvis debatten her ikke bliver taget ordentligt op, så tror jeg nok bare den skal lukkes :)

http://shilanadiamichaela.blogspot.dk/
necrophcodr

Hvad mener dit web bureaus klienttel om den måde du udtaler dig på?

http://necrophcodr.me
Mickel
#25 det siger vel sig selv - de fleste holder vel personlige holdninger væk fra den slags. Men jeg synes ærlig talt ikke benævnelse af folks arbejde har noget at gøre i debatten. :)

Jeg har låst debatten op fordi jeg gerne vil slå et slag for at det er okay at have provokerende holdninger - eller at provokere med overdrevne versioner af sine holdninger. Men debatten skal - fra begge sider - tages ordenligt.

Hvis det første vi gør er at bringe det personlige ind i debatten, eller at kalde hinanden navne, så rykker vi bare længere væk fra hinandens holdninger. Og vi skræmmer begge lejre væk.

Havremælk
Læste en debat den anden dag hvori en hvid mand sagde, at han aldrig ville date en hvid pige, da han har en overflod af disse i sin større familie, og tanken alene virkede incestuøs i hans hoved.

Det er fuldt ud okay, at kun ville date én slags person, trods det er forudbestemt og genetisk. Hvad hvis en pige med rødt hår og ansigtet fuld af fregner, der er blevet mobbet hele sit liv, så finder en, der vil forgude hende? Vi bliver alle valgt fra pga. noget, om så det er stort eller småt, men så kan man spørge sig selv: Ville man date en person, der lægger vægt på sådan ting? Eller en, som faktisk slet ikke kan blive opstemt i din tilstedeværelse, fordi det er politisk korrekt?

Såfremt det kan fungerer, og man ikke er racistisk mod den etniske kultur bag, så er det fint, at foretrækker noget over andet. Især fordi rødhårede stadig er ret udbredte, trods værende sjældne. Så kan man tænke på OP's indlæg og tænke, at det er nogle negative stereotypiske pointer, han bringer frem, men så kan man jo kigge på alle de sorte mænd, der stadig bliver fortalt af hvide kvinder, at de "aldrig har prøvet en sort før".

Rødhårede er ikke just den mest udsatte 'minoritet', og hvor vidt de er mere liderlige lyder mest af alt som noget, der blev fortalt af en lummer pedel til folkeskolebørn.

Lorem ipsuM
#27 æææææææh what.

Du læser et indlæg om en mand der har lavet en sexistisk tinderprofil og har en objektificerende indstilling til kvinder, og så laver du en romantisk historie oppe i hovedet om, at en rødhåret kvinde er blevet mobbet hele sit liv, men nu endeligt bliver reddet og elsket........?

Havremælk

28 skrev:

#27 æææææææh what.
Du læser et indlæg om en mand der har lavet en sexistisk tinderprofil og har en objektificerende indstilling til kvinder, og så laver du en romantisk historie oppe i hovedet om, at en rødhåret kvinde er blevet mobbet hele sit liv, men nu endeligt bliver reddet og elsket........?
I tone med Mickels indlæg har jeg ignoreret det originale indlæg, og forsøgt at føre debatten over på noget mere generelt om fysisk karakteristisk i forhold til romantik.

Hvorvidt eksemplet var dårligt eller ej, er du velkommen til at tale imod. Jeg kan personligt ikke finde på en situation hvori, at det, at en person ikke er tiltrukket en bestemt hår- eller hudfarve er uretfærdigt, eller hvordan man skulle kunne påtvinge disse, at være mere åbne. Gør man netop dette, så er der ingen naturlig udvikling, der faktisk fører til, at deres horisont skulle bredes.

Om hvor vidt rødt hår er negativt i forhold til nogle, er det positivt for andre. Det er dynamikken tiltrækning er baseret på, heraf at subjektive fetish eksisterer. Der er intet godt i, at tvinge folk til at ændre seksuelle holdninger, når disse højst sandsynligt er genetisk bundne.

Lorem ipsuM
Synes det giver bedre mening at oprette en seperat debat om det.

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Dine ynglings youtube'er!?
Computer og Internet
boat
19:37:04
citat fra den sang du høre...
Musik
boat
19:18:47
Dagens yndlingssang