Se indlæg
Muks » Fritid » Musik
 Udskriv debat
Hvad har du på pladespilleren?
Rasser
Som fantastisk inspiration fra både ''Plader'' gruppen på facebook samt ''Spinning Vinyl'' synes jeg passende vi kunne lave en tråd hvor vi lige smider et hurtigt billede op af pladespilleren og det som får en tur i karussellen. Synes også at vi lige så godt kan slå 2 fluer med et smæk og ligge et billede op, eller bare beskrive vores yndlingsplade. Det er garanteret langt fra alle som høre vinyl, men for jer der nu gør(inkl. mig selv) synes jeg det kunne være ganske hyggeligt!

Jeg starter med radiohead's ''The King Of Limbs''!
scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1544582_10202918121096314_1093366501_n.jpg

Slettet Bruger 0
Jeg savner min pladespiller... den afgik desværre ved døden under en flytning sidste år. Hvil i fred, Pioneer.

Rasser
Nej det var dog forfærdeligt!!! Hvis interessen stadig ligger i dig kan du sagtens finde dig en god og flot og lækker en på dba… Jeg fandt min til en 500,-. Dog skulle der ny nål og rem på, men den spillede da et par måneder inden!!

GrungeGuy
Jeg hører lige pt. Tool - Undertow, sprød vinyl!

Jeg beklager det ikke så sprøde billede. ;)
oi40.tinypic.com/eu10tg.jpg

Styrmand Kødkikkert
Det mest sprøde jeg har på vinyl er nok musikken fra daddys gamle Heavy band, woop! ;-)

Rasser
Fornemmmer jeg noget Metal eller hvad er det #5?

Lorem ipsuM
#7 Åh ja!

GrungeGuy

#8 skrev:

Fornemmmer jeg noget Metal eller hvad er det #5?

Jaa.. det kan man vel godt sige, har nu altid set dette album mere som Progressivt Rock, hvor ja.. Tool's nyere udgivelser Ænima, Lateralus og 10,000 Days har været en del hårdere i det. :)

Rasser

#12 skrev:

#11 Årh, hvor er den flot.

Enig. Flot med rød vinyl! Har selv ''Two Door Cinema Club - Beacon'' på rød vinyl :)

GrungeGuy
#11 Er lyden god på 10,000 Days bootleg vinylen? Har altid tænkt på at købe en siden der nok ikke i den nærmeste fremtid kommer en officiel udgivelse på vinyl? :)

Rasser
#16 den er flot, men er den også go'?

Rasser
#18 elsker dens label i midten. Ret fedt, så kan musikken jo også kun være god ;)

uendelighed
Denne her spiller lige nu:

i.imgur.com/FPqk1fb.jpg

(Jeg er også ret fan af farvet vinyl)

Rasser
Hvid vinyl er jeg tilgængeld ikke fan af… Så kan du ik se rillerne… Selvom det ser fedt ud hehe. Men er nu mest til sort.

nt654321
Lige nu er det denne: "Pump Up The Jam" med Technotronic - bl.a. kendt fra Space Jam :)
Fandt den i en genbrugsbutik til en flad 10'er, og var simpelthen nødt til at have den!

i.imgur.com/pRfDxjM.jpg

Men ellers fedt at se, at der også er folk her på Muks, der sætter pris på god vinyl :)

GrungeGuy
Jeg vil da lige genoplive denne tråd med et nyt billede og god musik!

Pladen hedder Tellurian af det svenske band Soen, fedt prog rock i stil med Tool, A Perfect Circle.

i.imgur.com/XwDvSM2.jpg

t
Grimes - miss anthropocene

Passende dystopisk soundtrack til tiderne

i.imgur.com/GGVatrK.jpg

boat
årh flot farve :0

https://www.last.fm/user/Snazzy_Teapot
t
den er mega sjov! gennemsigtig og skrigende pink. jeg elsker farvede vinyler.

t
magter ikke lige billede men the strokes - the new abnormal i rød! blevet ringet op af min lokale pladeforhandler om at jeg kunne hente den, jeg bestilte den i starten af april??? nice overraskelse. den er flot læbestift rød og spiller godt (på mit shitty lydsystem)

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
citat fra den sang du høre...
Musik
t
22:07:41
Muks' Now Playing Machine!
Musik
boat
22:01:48
besørge i det fri