Se indlæg
Muks » Følelser » Krop og sex
Er det noget du oplever?
Ja! (Har en penis) Ja! (Har en penis) 7%[1 Stemme]
Ja! (Har en klitoris) Ja! (Har en klitoris) 21%[3 Stemmer]
Ja! Ja! 0%[0 Stemmer]
Ja har da prøvet det en gang eller to (Har en penis) Ja har da prøvet det en gang eller to (Har en penis) 0%[0 Stemmer]
Ja har da prøvet det en gang eller to (Har en klitoris)) Ja har da prøvet det en gang eller to (Har en klitoris)) 14%[2 Stemmer]
Ja har da prøvet det en gang eller to Ja har da prøvet det en gang eller to 0%[0 Stemmer]
Nej... (Har en penis) Nej... (Har en penis) 14%[2 Stemmer]
Nej... (Har en klitoris) Nej... (Har en klitoris) 43%[6 Stemmer]
Nej... Nej... 0%[0 Stemmer]
Antal stemmer : 14
 Udskriv debat
Multiple orgasmer
Lorem ipsuM
Tid til lidt julejuice!
Jeg er ret interesseret i, hvor normale multiple orgasmer er, da jeg aldrig har oplevet dem og som regelt er rimeligt done, når jeg først er kommet og ikke rigtigt tåler stimulering af klitoris bagefter.
Jeg har kun hørt om een veninde, der har prøvet det een gang, men jeg ved faktisk ikke, om det er noget mange andre oplever.

Princisco
Jeg får det ofte! Det er nok næsten mest normalt at jeg kommer i hvert fald et par gange, hvis jeg altså når til den første orgasme. Så for mig virker det meget normalt.
Kan som regel komme flere gange, hvis det bare er for mig selv. Hvis det er under sex er en gang eller to mere normalt.

Ba_a
Altså... Nogle gange kan jeg få to lige i træk, men for det meste er jeg også bare done og alt for sensitiv hvis jeg er kommet, som du også siger.
Men hvis det er sådan en aften/nat hvor man har sex løbende/holder putte eller serie pauser og så fortsætter, så kan jeg sagtens opnå flere orgasmer.

Mickel
Jeg har en diller og kan godt, hvis jeg får en pause. Jeg kan i det hele taget ikke bare fortsætte derud af efter jeg er kommet.

Sommerfuglen Sonny
Jeg har godt nok svaret ja, men kom til at tænke på... multiple orgasms, er det ikke det hvor det kommer lige efter hinanden? Eller er det bare generelt om man kan komme mere end en gang i træk?

Jeg kan godt begge dele, men det første kræver lidt mere og er sket lidt sjældnere. Sådan, 5 gange i mit liv, tror jeg.
Normalt er min anden orgasme bedre end min første orgasme, men der er så lang tid imellem første og anden orgasme (5-30 min), at jeg normalt ikke betragter det som multiple orgasms?

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Meetup i Odense 2020
Debat om Muks
Mickel
13:05:56
Musikleg-noget
Chat
boat
19:45:04
Muks' Now Playing Machine!