Se indlæg
Muks » Generel » Fri Snak
 Udskriv debat
Tidsrejse
Charioteer
Spørgsmål 1:
Hvis I kunne rejse til en hvilken som helst epoke i fortiden, hvor og hvornår ville I rejse hen?

Sprøgsmål 2:
Hvilke 5 ting (som findes) ville I bringe med jer?

Spørgsmål 3:
Hvilken profession ville I vælge?

Og vil selvfølgelig gerne høre begrundelser! :)

miro.medium.com/max/2560/1*O2A0PMdMKTkjP-dAcID0EA.jpeg
Redigeret af Charioteer d. 13-01-2020 15:03

burq
Well, jeg ville nok lave en klassisk ''tilbage til fremtiden'' og investere tid og penge der, hvor jeg vidste, at der var en stor gevinst.

Foreksempel ved lotto, en ide eller andet, hvor jeg vidste udbyttet var stålsat.

På den måde ville jeg sætte mig selv i en så god position, at jeg ville have så meget frihed som mulig til at gøre det jeg gerne ville, netop fordi jeg havde pengene til det.

Hvilken periode det så skulle være. Hmm....egentlig tænker jeg det bare skulle være nogle få år tilbage. Jeg er glad for den tid vi lever i og de muligheder der er.

Og profession? Stadig skuespiller, men med den forskel, at jeg havde langt langt langt flere ressourcer til at gå efter det end nu.

t
burq... FREMTIDEN

Baaaka
Det er svært at rejse ud i fremtiden, vi aner jo ikke hvad der kommer til at ske :)

Mickel
Fremtid:
Hvis jeg skulle rejse, ville jeg nok rejse langt, fordi teknologien ville være udviklet mere til den tid. Men i det hele taget er jeg ikke glad ved tanken.

Fem ting ville være fem mennesker jeg holder af ... de er jo givetvis døde hvis jeg rejser for langt ud i fremtiden uden dem.

Profession: Ingeniør og fortidsperspektiv aktivists, tror jeg.

Fortid:
Jeg ville rejse noget ala 100 år tilbage og være gal opfinder. Igen tror jeg jeg ville tage mennesker med mig, for tidsrejse er noget underligt noget, hvor man sandsynligvis udsletter den fremtid man kommer fra. :D

Charioteer
Neeeeej, jeg mente jo fortiden! Guys! I've ruined everything xD
Forstår godt jeres forvirring.

Lorem ipsuM
Gad da godt tjekke oldtiden ud. Jernalderen i DK fx.
Så ville tage noget guld med tror jeg, så jeg kunne købe adgang til et samfund, i stedet for at blive slået ihjel. Så ville jeg tage en masse penicillin med, så jeg kan gøre lidt nytte.
En ordbog i oldnordisk.
En håndbog i et eller andet nyttigt, så de ikke synes jeg er helt håbløs og dum. Måske håndbog i selvforsyning...
Øhm tæller briller?
Hvis jeg må tage mere med så kartofler og tomatfrø og den slags, så det bliver lidt mere spændende at spise.

Lorem ipsuM
Og man er vel bare det man kan, i de slags samfund... så weird, høj, frimodig heks med magiske ting?

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Alternative navne
Fri Snak
t
23:33:04
Muks' Now Playing Machine!
Musik
psspss
10:45:29
Tænk En Tanke..