Se indlæg
Muks » Fritid » Musik
 Udskriv debat
Dit første minde om musik
XXX
Hey Muks,

Jeg tænkte, at jeg ville høre om det første minde, I har med musik.

Jeg kan huske lidt forskelligt... F.eks. kan jeg huske at komme løbende på gangen i skolen, hvor vi så var flere der stimlede sammen om en computer for at se Carpark North's human musikvideo. Jeg kan også huske, at jeg engang får en CD-rom med to Saybia-sange af en ældre ven. Sangene var The Day After Tomorrow og The Second You Sleep.

En anden episode var, da jeg mange gange havde hørt en sang i radioen, som jeg var helt vild med. På et tidspunkt fortalte de endelig, at den hed Clocks.

Rimelig mainstream ting jeg har hørt på det her tidspunkt, men det var også på en eller anden måde fantastisk.

Hvad er jeres tidligste minde om musik?

Maple
Jeg kan huske dengang Move Your Feet med Junior Senior blev spillet hele tiden på Boogie Listen. Det var vist i 2002, så der var jeg kun 2 år.

Så husker jeg også dengang, jeg var 5-6 år gammel og lånte mine forældres pc til at høre musik. De havde lavet en playliste til mig på RealPlayer (#just00'sthings) med bl.a. Shine med Take That, Dani California med Red Hot Chili Peppers, Come On Eileen med Dexy's Midnight Runners og Tubthumping med Chumbawamba.

Husker også det tidspunkt, hvor Sys Bjerre lige havde udgivet Malene. Alle pigerne i 2. klasse gik bonkers over den sang, lol.

Nu, hvor jeg har fundet denne tråd, har jeg lige pludselig fået lyst til at blaste Shine ud af højttalerne. Det er den perfekte popsang. Så damn catchy <3

00'erne var for nice, dude

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Talkrig
Chat
Jantesviker
17:21:03
Meetup i Odense 2020
Debat om Muks
necrophcodr
16:07:46