Se indlæg
Muks » Generel » Fri Snak
 Udskriv debat
Peberfrugt
Slettet Bruger 0
Jeg kan godt lide at lave mad til folk. Og hvis der er noget, jeg som person uden råd til kød har lagt mærke til, er det at langt de fleste mennesker har en farve peberfrugt, de bedre kan lide end andre. Nogle har endda en farve peberfrugt de slet ikke kan lide. Jeg føler efterhånden at det er min mission at finde ud af hvorfor.

Derfor stiller jeg følgende spørgsmål;
Har du en foretrukken peberfrugt? Hvilken? Hvorfor?
Har du en peberfrugt, du ikke kan lide? Hvilken og hvorfor?

Selv kan jeg bedst lide den grønne peberfrugt. Jeg ved ikke om jeg synes at smagen rigtig er anderledes (den er måske højst en smule skarpere), men jeg synes den ser bedre ud i det meste mad, og jeg kan godt lide ting der er grønne i det hele taget. Desværre oplever jeg at det oftest er den grønne peberfrugt, der bliver lagt for had. Det synes jeg er trist. Og den grønne peberfrugt synes det også. Se selv;

www.choppedliverroadkill.com/roadkill/wp-content/uploads/2013/01/a.aaa-Green-Bell-Peppers.jpg.

Ba_a
Jeg kan love dig for at jeg ville bestå sådan en test, det er sindssygt at tro der ikke er forskel når de er helt forskellige... Dine smagsløg fungerer ikke :[

fennesz

Vingummiiiiiiiiiiii

altidvoldstiv
Jeg regner med at hive Niclas med ned.
Du må bare stole på os!

http://shilanadiamichaela.blogspot.dk/
fennesz

Jeg stoler ikke på folk der sender anonyme kalkuner.

altidvoldstiv
#32 HAHAHA det var fordi vi snakkede om dig, da jeg blev interviewet til månedens mukser. Og vi tænkte, at du ville blive glad for en spontan kalkun-sms!

http://shilanadiamichaela.blogspot.dk/
QuirkyFish
min mor og jeg havde peberfrugt i vores drivhus sidste år, jeg er ret sikker på at de gule var en plante for sig, men at de grønne var dem der senere hen blev røde :)

strymol
Grøn til mad der skal i ovn/gryde/pande whatever. Rød til det rå fordi den er sødere

Mickel
Jeg vil lige dele noget spam, jeg modtager fordi min private e-mail adresse står på Muks

Dear Editor,

My name is [snip] and I’m an Editor at [snip]. I was doing research on growing bell peppers and just finished reading your wonderful piece: https://muks.dk/forum/viewthread.php?thread_id=4224&rowstart=0

In that article, I noticed that you cited a solid resource that I’ve come across in the past: http://en.wikipedia.org/wiki/Bell_pepper

We just published an updated, comprehensive guide on how to grow and care for bell peppers on our sister site, [snip]. It is completely free and you can find it here: [snip]

If you like the piece we’d be humbled if you cited us in your article. Of course, we will also share your article with our 100k newsletter subscribers and followers across our social platforms.

Either way, keep up the great work!

Warmly,
[snip]

Jantesviker

Det er virkelig sjovt. "a solid resource" indeed.
Jeg håber, at botten opdager din kommentar her og der går et loop i gang, hvor den sender dig en ny mail med reference til din kommentar og du poster mere og mere groteske mails fra den.

Charioteer
Jeg elsker peberfrugter. De er essentielle i fajitas!
Jeg kan lide dem alle, men foretrækker nok den røde. Den gule har en besk smag og den grønne en kraftig én af … jord? Eller også blander jeg dem sammen ;)

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Hvem kender en god ejendoms...
Fri Snak
KBHN2200
09:46:48
citat fra den sang du høre...
Musik
boat
03:07:15
Facts