Se indlæg
Muks » Generel » Fri Snak
 Udskriv debat
besørge i det fri
skrubtus
Du kender det sikkert, du er på skovtur med familien, pludselig skal du eller et af børnene af med noget, problemet er til at overse hvis det kun er tis, hvor kun pigerne nødvendigvis skal sidde på hug, men derimod det, hvor også drengene må ned at sidde. Der skal nu hurtigt besluttes om balderne kan klemmes sammen til vi er kommet hjem. Men det er som om tarmen allerede har læst beskeden fra hjernen om at tarmen skal tømmes hurtigt. Så er det med at finde et sted, hvor bukserne kan hives ned og hugsiddende stilling indtages.
Ærligt talt tror jeg ikke der er mange i dette land, der på et eller andet tidspunkt i deres liv ikke har været nødt til at besørge i det fri.

Laura
Jeg sked i skoven under en campingtur sidste sommer. Jeg har aldrig følt mig så fri - mit liv peakede lige dér i skovbunden.

t
er det ikke ulovligt?

Laura

2 skrev:

er det ikke ulovligt?

Bare man ikke bliver taget med bukserne nede 🥁

(Men nej, det er jeg ret sikker på det ikke er)

Riiwn
Jeg tror kun det er sket én gang, at jeg måtte skide i skoven. Det var da jeg var på lejrskole i 5-6 klasse, tror jeg. Alternativet var en spand, i et skur der stank helt forfærdeligt.

En overfladisk google søgning fortæller mig at det ikke er lovligt at tisse i skoven. Så jeg tror heller ikke lort er lovligt.

XXX
Samfundet skulle bryde ned før jeg gjorde det.

z
Svært at skide andre steder når man dyrker allemandsretten langs Sveriges åer! Det er ikke værre end at finde et godt træ, grave sin lort ned og huske toiletpapir

http://niclasjensen.dk/
Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
citat fra den sang du høre...
Musik
Ba_a
00:15:31
Muks' Now Playing Machine!
Musik
z
12:45:18