Se indlæg
Hvem så I gerne vinde?
Biden Biden 86%[6 Stemmer]
Trump Trump 0%[0 Stemmer]
Kanye Kanye 14%[1 Stemme]
Antal stemmer : 7
 Udskriv debat
Valg i 2020 - USA
XXX
Hej alle,

Valget er ved at være ovre, men derfor kan vi jo godt have en tråd om det.

Hvem tror I vinder? Hvem så I helst vinde? Og hvad mener I om de påstande der er om valgfusk?

Riiwn
Jeg håber selvfølgelig på Biden, men jeg gruer for hvad Trump kan finde på at gøre når han taber, og hvor meget ravage han kan finde på at lave i sine sidste måneder som præsident.
Han er ikke bare en dårlig taber, men vitterligt som en 2 årig der er ved at få et hystadeflip over ikke at måtte få en is nede i Fakta. Det er helt ude af min forstand hvordan hans tilhængere ikke kan se ironien i at en mand påstår at det hele er valgfusk, samtidig med at han siger de skal stoppe med at tælle, fordi han godt kan se hvor det bærer hen.
Hvis Trump alligevel vinder, har USA officielt fået sig en diktator.

Dalai Drama
Indtil for nyligt har jeg gået og glædet mig til at Trump taber. Og se, hvad der så sker.
Nu er jeg ved at blive ret bange for, hvad der sker. Hvis de ender i en borgerkrig, så er Europa måske rimeligt fucked, hvis Putin synes at det ville være spændende at indvadere os.
Og hvem vil vinde den borgerkrig? Det er de højrenationale og de kriminelle der har våben og træning.

Håber på det bedste. Håber stadigt, at der kommer til at ske noget, så verden forandrer sig - men forandring er farligt og ikke altid til det bedste.

Men om jeg forstår, hvordan de ikke har kunnet finde en bedre kandidat end Biden...

Kapløbet er sindssygt tæt. USA for helvede. Hvordan kan I have så mange Trumpstøtter?

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
citat fra den sang du høre...
Musik
boat
15:18:46
En ting, der har gjort dig ...
Fri Snak
boat
18:28:00
Muks' Now Playing Machine!