Se indlæg
 Udskriv debat
Bedste subreddit?
z
Kan godt mærke jeg ikke er den eneste der er på reddit for diverse tidsfordriv! Skriv et nice subreddit, jeg starter:
r/ScarySigns fordi..?? ved det ikke, ved kun at jeg elsker scary signs

http://niclasjensen.dk/
Ba_a
Jeg er sjældent inde på subreddits medmindre det er et eller andet niche jeg er inde i in that moment. (r/VRtoER hæhæ) Udover selvfølge r/AITA, det er en klassiker og mit go to tidsfordriv

Har det tit sjovt over r/menwritingwomen, r/arethestraightsok og /tihi

Ild
Har tænkt en del over det, men kan faktisk ikke komme på nogle bedre end Bakas forslag...

Princisco
r/femalefashionadvice, den tilsvarende r/malefashionadvice og alle de relaterede subs er nok der jeg har brugt mest tid. Flere af dem baka nævner bruger jeg også.
r/crappydesign kan være meget sjov.

foamy
Jeg kan sgu meget godt lide r/blunderyears. Reddit kan være så toxic, men der er noget rart og relaterbart over at se folks gamle, pinlige billeder.

Ellers er /r/tiktokcringe også ret sjovt. Jeg har ikke selv tiktok, så det er rart når andre bare udvælger de sjoveste videoer for en. Det startede som et cringe-subreddit, men nu poster folk egentlig bare hvad som helst, bare det er interessant. Det kan jeg faktisk godt lide.

Ba_a
#4 Jeg elsker blunderyears!
Det andet lyder også som noget jeg skal ind og finde haha

Andre jeg godt kan lide:
r/sweatypalms, r/rimjob_steve og r/choosingbeggars

Jeg plejede også at være glad for r/childfree, men der er desværre mange der også bare hater på børn og er uendeligt negative, så det er ved at være lidt dødt for mig

foamy
Åh, jeg kan blive sådan helt indædt vred over /r/choosingbeggars! Jeg hader når folk bliver vrede over A) enten at få noget gratis, som ikke var 'godt nok', eller B) folk der bliver vrede over, at man ikke gider at arbejde gratis for dem. Ugh!!

Alligevel er det tilfredsstillende at læse kommentarerne. Det giver mig også lidt inspiration til hvordan jeg selv skal reagere næste gang, det sker for mig.

Ild
r/badwomensanatomy er også guld værd

#6, du er også i et ægte choosingbeggar-fag :|

Ba_a
r/tippytaps <3

boat
r/THE_PACK er fantastisk

https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ
Styrmand Kødkikkert
Trading subreddits. Det går bedre med at udvælge de rigtige aktier, lærer noget nyt hele tiden.

Paper trade.
i.ibb.co/Jt5Tj6m/download.png
Redigeret af Styrmand Kødkikkert d. 22-03-2021 15:05

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Muks' Now Playing Machine!
Musik
Charioteer
18:40:20
Vil I have et nyt Muks?
Debat om Muks