Se indlæg
Muks » Fritid » Musik
 Udskriv debat
Har du mødt dit idol?
Polyglot
Har du nogensinde mødt nogen af dine idoler? :) Jeg har mødt ret mange. Har mødt Passenger 4 gange, Stu Larsen 6 gange, Dúné 6 gange, Bastille, Mika, Tom Odell, Ulige Numre, Nina Nesbitt og Kites and Comets!

Rasser
Jeg skal se Morrissey d. 9 November første gang i mit 17 årige liv. Det bliver fuldstændig fantastisk og fænomenalt. Kan stadig ikke forstå at jeg får lov til at opleve det. Kniber mig selv i armen hver dag. Fulstændig sindssygt!

Polyglot

#2 skrev:

Jeg skal se Morrissey d. 9 November første gang i mit 17 årige liv. Det bliver fuldstændig fantastisk og fænomenalt. Kan stadig ikke forstå at jeg får lov til at opleve det. Kniber mig selv i armen hver dag. Fulstændig sindssygt!

Ej hvor fedt! :)) Koncerter er fantastiske!

Ba_a
POLYGLOT! Hvordan gør du det???
Hvordan kan du have mødt Bastille? Og Tom Odell??? (og alle de andre)
Wtf, del dine tricks!

Polyglot
Tjo.. Enten skal du komme helt vildt tidligt.. For eksempel spillede den dejlige Passenger på strøget i københavn og mig og min søster var de første der kom og så gik bare hen og snakkede med ham.. Han kender mig, så er ikke så genert når jeg møder ham, det var jeg de første par gange hehe. Tror vi var de eneste der fik snakket med ham, ret fedt. De andre gange har jeg bare blevet efter koncerten og ventet 2-3 timer udenfor indtil bandet/sangeren kom ud. Åh Bastille var vildt søde! Fik to kram af forsangeren, han er mega cute. Håber det hjalp!

Ba_a
Okay, will do! :D
Ej, du mindede mig lige om noget herre ufedt, og nu bliver jeg irriteret på mig selv :p

Efter vores sidste 30 STM koncert var mig og min veninde på vej mod toget, og vi gik direkte forbi Shannon! Sådan, like, 2 meter væk fra ham!
Der var fans på den anden side, og der var vagter, men vi kom bagfra så vi kunne herre meget have tacklet ham! ikke at jeg tror det ville være en god idé, men vi havde muligheden!
Og vi blev bare alt for starstruck og gik videre uden at gøre noget som helst -_-
Det var åndssvagt!

Jeg må finde nogle der er lige så passionate om at møde de fede bands, du er SÅ heldig med Bastille! :D
Det er ellers ærgeligt, jeg skal se The Neighbourhood snart i London, men det er en hverdag så jeg skal nå et tog hurtigt efter, og kan først nå at være der efter koncerten er igang... Men thanks, vil helt bestemt prøve en anden gang :p

Styrmand Kødkikkert
Hm... Ærlig talt har jeg ikke rigtig idoler som sådan, fordi der er så mange at vælge imellem. Min smag er simpelt hen for bred til, at jeg direkte kan hekte mig fast på enkelte kunstnere. Til gengæld er jeg beæret over, at kunne sige, at jeg i år blandt andet har været system teknikker på navne som Mads Langer, Christopher, L.I.G.A, Klumben og raske Penge, Kaka, Carpark North, Rasmus Nøhr, Dodo And The Dodos, Danser med Drenge, Outlandish, Tørfisk, Kandis og Birthe Kjær.
Alle sammen talentfulde konstellationer eller solister, som jeg finder inspirerende på hver deres måde. :-)

eskapisme
Jeg har stået en meter fra ham inden en koncert. Turde bare ikke hilse. Er så fucking genert.

Slettet Bruger 0
Jeg har været til ACDC koncert. Så har været pænt tæt både på Agnes Young og den nye forsanger som jeg ikke kan huske navnet på...

Polyglot

#8 skrev:

Jeg har stået en meter fra ham inden en koncert. Turde bare ikke hilse. Er så fucking genert.

En meter fra hvem :)?

Polyglot

#6 skrev:

Okay, will do! :D
Ej, du mindede mig lige om noget herre ufedt, og nu bliver jeg irriteret på mig selv :p

Efter vores sidste 30 STM koncert var mig og min veninde på vej mod toget, og vi gik direkte forbi Shannon! Sådan, like, 2 meter væk fra ham!
Der var fans på den anden side, og der var vagter, men vi kom bagfra så vi kunne herre meget have tacklet ham! ikke at jeg tror det ville være en god idé, men vi havde muligheden!
Og vi blev bare alt for starstruck og gik videre uden at gøre noget som helst -_-
Det var åndssvagt!

Jeg må finde nogle der er lige så passionate om at møde de fede bands, du er SÅ heldig med Bastille! :D
Det er ellers ærgeligt, jeg skal se The Neighbourhood snart i London, men det er en hverdag så jeg skal nå et tog hurtigt efter, og kan først nå at være der efter koncerten er igang... Men thanks, vil helt bestemt prøve en anden gang :p

Ej hvor ærgerligt :(! Men det er da altid noget at du fik et ham :D! :) Har også tænkt mig at gøre mit bedste for at prøve at møde ed sheeran når jeg skal se ham i forum.. Bliver nok lidt svært, men vil gøre alt for det!!

The Best Band U2
Nej, men ville så gerne. Der er faktisk op til flere. Den jeg dog har været tættest på er Bruce Springsteen. Jeg var til koncert med ham på Rokildefestivalen, og han kunne have rørt mig :-D

AlB
Jeg er ret misundelig på, at du har mødt Mika, haha.
Jeg har ikke noget idol, men jeg har mødt et par kendte, jeg rigtig godt kan lide.

boat
Jeg var virkelig tæt på at møde Lars Christiansen og nogle andre håndboldspillere, da jeg gik forbi dem på gågaden. Jeg var dog en meget genert preteenager dengang, så jeg turde ikke hilse på dem lol

Men jeg er endnu mere ked af det nu, fordi min mor mener, at Lasse Svan var sammen med dem. Og jeg eeeelsker Lasse Svan. It's tough being an introvert </3

https://www.last.fm/user/Snazzy_Teapot
foamy
Da jeg var 21 år, lyttede jeg rigtig meget Lydmor og var ret stor fan. Jeg kan huske, at min skole på det tidspunkt arrangerede en intimkoncert med hende, og jeg glædede mig mega meget. Hun skulle overnatte hos en af mine veninder efter koncerten, og bagefter var vi et par stykker, der tog der hjem for at holde afterparty. Hun snakkede ikke rigtig med os og gik direkte i seng. Morgenen efter var hun kommet til at tage noget af skolens musikudstyr med hjem. Kan huske at min veninde, der havde stået for at arrangere koncerten, prøvede at kontakte hende flere gange for at få fat på udstyret. Pludselig holdt Lydmor bare op med at svare, selvom de havde skrevet en del sammen før koncerten. Tror aldrig skolen fik udstyret tilbage, og min veninde fik en kæmpe skideballe.

Har ikke rigtig lyttet til Lydmor siden. Det var en lidt fesen oplevelse, og det blev aldrig helt det samme at lytte til musikken efterfølgende.

boat
wow, en klaptorsk

https://www.last.fm/user/Snazzy_Teapot
Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Hvem kender en god ejendoms...
Fri Snak
KBHN2200
09:46:48
citat fra den sang du høre...
Musik