Se indlæg
Muks » Medier » Film og TV
 Udskriv debat
Fraråd en TV-serie
fakestrymol
Vi kan alle sammen godt lide at være positive og tale om gode serier, men det er mindst lige så vigtigt at fortælle om de dårlige. At fraråde unge sjæle fra dårlige serier er bestemt et værdigt kald.

Så altså præcis som i "Anbefal en TV-serie" så vælg én eller flere serier og fortæl hvorfor du har det. Og husk: Hold en sober tone når du fraråder folk fra serier.

Så et eksempel: Lad være med at se Agents of Shield. Seriens karakterer er stereotypiske, plottet er kedeligt og forudsigeligt, dialogen er...forfærdelig... og værst af alt: De kan ikke lave en simpel google billedesøgning.

112
Jeg forstår stadig ikke meningen med Friends, selvom jeg i årevis har tvunget mig selv til at kunne lide dem, så har jeg bare fået en værre indtryk af serien. Den er overhovedet ikke sjov, ifølge mig, og så er den heller ikke opsigtsvækkende.

Serotonin
How I Met Your Mother.

Jeg kæmpede mig hele vejen igennem serien, mest pga. Barney Stinson og ellers at det generelt er under kategorien 'Det skal du se'. Konklusionen er, især efter slutningen, at det var direkte spild af min tid, og jeg nød ingenlunde at se den. Stereotypiske karakterer, ualmindeligt mange gentagelser af plot, langtrukket, manipulerende og irriterende personer. Nej, nej og mere nej.

Maple
Jeg har kun set 3 episoder af Jekyll and Hyde (der er 10 afsnit), og jeg håber, at der sker noget spændende, fordi jeg synes seriøst, at den er mega kedelig indtil videre. Karakterene er så uinteressante, og den er egentligt også ret latterlig nogle gange .-.

Maple
The Walking Dead.
De 5 første sæsoner var gode (især sæson 2 wow), men for helvede hvor har de ødelagt den serie. De skulle bare have stoppet ved sæson 7-8.

t
handmaid's tail. konceptet er interessant omend det virker totalt ulogisk og dårligt forklaret at samfundet skulle bevæge sig SÅ radikalt i den retning på blot 5-10 år. værst af alt så er serien bare kedelig. der er lidt psykisk drama men også vildt mange episoder hvor man bare føler der ikke skete en skid.
skal lige siges jeg ikke har set den færdigt fordi den simpelthen er så slow paced og jeg ikke gider se mere.

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Talkrig
Chat
Jantesviker
17:21:03
Meetup i Odense 2020
Debat om Muks
necrophcodr
16:07:46
Muks' Now Playing Machine!