Se indlæg
Muks » Medier » Film og TV
 Udskriv debat
Fraråd en TV-serie
fakestrymol
Vi kan alle sammen godt lide at være positive og tale om gode serier, men det er mindst lige så vigtigt at fortælle om de dårlige. At fraråde unge sjæle fra dårlige serier er bestemt et værdigt kald.

Så altså præcis som i "Anbefal en TV-serie" så vælg én eller flere serier og fortæl hvorfor du har det. Og husk: Hold en sober tone når du fraråder folk fra serier.

Så et eksempel: Lad være med at se Agents of Shield. Seriens karakterer er stereotypiske, plottet er kedeligt og forudsigeligt, dialogen er...forfærdelig... og værst af alt: De kan ikke lave en simpel google billedesøgning.

altidvoldstiv
Hvad hedder den, gossip girl?

Det er da en lorteserie. Hold da op. Mode, penge, sex, stereotyper, drama og you name it. Så tror jeg vist lige, at sådan ca. alle andre mennesker i hele verden, har bedre ting at tage sig til.

http://shilanadiamichaela.blogspot.dk/
fennesz
Jeg kan fraråde en masse TV serier, men jeg vil nok primært fraråde 1864. Jeg synes den er forfærdelig.

The Best Band U2
#3 Også efter krigen er kommet? Jeg ser den ikke selv, men jeg har hørt nogle snakke om den.

fennesz

Ja, det synes jeg. Den er simpelthen for plat langt henad vejen. Det er ikke skuespillernes skyld, og der er også gode special effekter, og nogle fine kameravinkler osv. Det hele er Ole Bornedals skyld, med hans komplet barnagtige plot, og hvor elendigt overdramatiserede alle interaktioner er.

Ba_a
#1 - Jeg kunne godt lide Gossip Girl i starten, men der er virkelig ikke noget rigtigt plot.. hvilket måske også er derfor jeg kunne lide den. Men da man nåede til det punkt hvor alle har været sammen med alle, og hvor alle faktisk er nogle møg idioter er det lidt for meget..

Jeg vil fraråde Merlin. Den er ikke god.
Og så vil jeg totalt randomly fraråde en anime ved navn Elfen Lied.
Den er virkelig fucking dum og den gør mig sur. Der er nogle mærkelige alien væsener der bliver behandlet skidt (ja, det er synd for dem) men hovedpersonsalienen har slået hovedpersonsmenneskets far og lille søster ihjel da de var børn, og alligevel forventer de man har ondt af hende og tilgiver hende. fucking nej møg idioter

Trold
haha så titlen på debatten og tænkte straks Gossip Girl! og så klikker jeg ind og ser at to andre allerede har skrevet det
så kun de første par afsnit, men det var satme også rigeligt!!!

ellers så har jeg heller aldrig forstået hvor The Good Wife har så mange sæsoner..

GrungeGuy
Under The Dome. Elendig skuespil og generelt kedelig, efter at have set første og lidt af 2 sæson gav jeg helt op på at følge med fordi det var så åndsvagt.

Princisco
Jeg kunne nu godt lide Gossip Girl, og har set alle afsnit. Det er lige præcis den ligegyldige overfladiske verden der gør at jeg gider se det. Hjernen kan bare slåes fra når man ser serier som den.

Jeg vil nok fraråde folk fra at se serien Selfie... Selvom jeg selv følger lidt med i den.

burq
Black Mirror! Sikke en omgang fis!

Just kidding, Stry! ;)

fakestrymol
#burq
jeg er såret ;b

Betyder det du har fået den set?

foamy
Lost. Serien er en kæmpemæssig pærevælling, der ikke ved, hvor den vil hen med noget som helst. Især de sidste tre sæsoner føles som en feberdrøm; plottet er rodet og langt ude, og man sidder med en enorm bunke ubesvarede spørgsmål til sidst. Seriøst, lad være med at investere tid på at se Lost, selvom plottet er fængende i den første sæson. Det samme gælder for Heroes. Hvad fanden skete der med Heroes?

burq
Stry:

Jeg har ikke set den endnu. Jeg syntes bare, at joken ville være sjov alligevel. ;)

Den var ikke på netflix, som du sagde :(
Det kan være de har taget den ned siden sidst du så den, eller er den på den amerikanske eller britiske netflix?

In any case, så kan jeg bare se den på nettet.

PoetryForAnimals
#6 Jeg elsker Merlin ;D

112
Merlin, det synes jeg er det rene lort.

Riiwn
Synes Supernatural er den mest overvurderede tv serie der findes. Den er ikke engang halv så god som den får credit for at være.

Flamme
#16, Virkelig? Jeg elsker den. :D
Dog kun indtil 5. sæson... det var åbenbart det der var meningen skulle være historien, men de valgte så at malke projektet. For mig slutter den ved sæsonafslutning i sæson 5. Synes overhovedet ikke sæson 1-5 er overvurderet. Sæson 6 onward er til gengæld lort.

VETO
Nok den første gang jeg er enig med dig.

Riiwn
Jeg tilstår jeg ikke har set mere end et par afsnit i første sæson, fordi vi simpelthen bare ikke kunne holde den ud længere.
Der er ualmindeligt mange plothuller, og klassisk "monster of the week" format. Jeg har en generel teori om at den eneste grund til den serie kan være så populær som den er, er fordi hoved karaktererne er lækre. Det er vidst også primært piger der er fan.

Slettet Bruger 0
Jeg er med på, at Gossip Girl sux

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
citat fra den sang du høre...
Musik
t
22:07:41
Muks' Now Playing Machine!
Musik
boat