Se indlæg
Muks » Fritid » Mode og livsstil
Hvilken mælk?
Skummetmælk Skummetmælk 31%[16 Stemmer]
Minimælk Minimælk 19%[10 Stemmer]
Letmælk Letmælk 23%[12 Stemmer]
Sødmælk Sødmælk 8%[4 Stemmer]
Kernemælk Kernemælk 0%[0 Stemmer]
Soyamælk Soyamælk 12%[6 Stemmer]
Piskefløde Piskefløde 0%[0 Stemmer]
Jeg kan under ingen omstændigheder konsumere dette hvide og klamme stads! Mælk fra en kos patter?! Nej tak! Hvilken pervers mand fandt overhovedet på Jeg kan under ingen omstændigheder konsumere dette hvide og klamme stads! Mælk fra en kos patter?! Nej tak! Hvilken pervers mand fandt overhovedet på 8%[4 Stemmer]
Antal stemmer : 52
 Udskriv debat
Hvilken mælk?
Crotte de chien
Mange folk drikker mælk! Du gør sikkert også - eller har i hvert fald gjort.

Hvilken mælk foretrækker du?

PS: Jeg overvejede at sætte kakaomælk ind. Jeg droppede det, da det sikkert ville få for mange stemmer.

N
Jeg drikker kun vegetabilsk kakaomælk.. Ellers synes jeg at mælk er røvkedeligt og spild af tid. Men jeg har altså stemt på soyamælk.z

Slettet Bruger 0
Jeg er lidt overfølsom overfor mælk (og andre mælkeprodukter), så drikker det ret sjældent. For det meste drikker jeg rismælk i stedet eller sådan noget. Men kan bedst lide skummetmælk :))) da jeg gik i børnehave, troede vi (pga navnet), at det skummede mere, så vi elskede skummetmælk, haha

emanem
Laktosefri mælk, hæhæ :) Så er jeg egentlig ligeglad med, om det er skummet, mini eller let, bare det ikke giver mavepine. Men hvis jeg selv måtte vælge, så minimælk!

http://emmasnoeddeskal.blogspot.com
Spirulina
Jeg hopper på soyamælk-vognen, fordi jeg heller ikke kan tåle rigtig mælk. I øvrigt er jeg for nyligt blevet vegetar, så jeg spiser virkelig ikke særligt meget fra dyr. Hvor ofte er det lige man spiser æg, honestly??

N
#6 nice Felle!

Princisco
Jeg drikker helst minimælk, og hvis ikke jeg kan få det så skummetmælk.
Foretrækker Thise Jersey mælk, men andet er også godt!

Latios
Jeg tror, jeg fortrækker minimælk. Det er det, min mor køber til hjemmet xD

jegharingenwebadresse.dk
Riiwn
Hvem drikker piskefløde, på samme måde som andre drikker mælk??

Anyway, jeg er mest til letmælk, men jeg vil aller helst have langtids holdbar letmælk, som man ofte kan finde i Aldi og Lidl. Den smager sødere, og af en eller anden grund også lidt federe, uden åbenbart at være det sammenlignet med alm. letmælk.

Jeg spiser rigtig mange æg, når jeg har dem!

Soyakakaomælk er til gengæld the shit!

Riiwn
Jeg ville egentlig stemme på to, for nogen gange (men ikke så tit) drikker jeg også kernemælk med sukker.

... for helvede hvor er jeg egentlig en sukkergris, men nøj det smager altså godt!

Ild
#Oik, hvad er det for noget mælk i Aldi?? Jeg har ikke lagt mærke til at de har noget specielt mælk :O

Baka
Kom og bo hos min hostfamilie, så er der æg hver dag.
Vi har to høner (ja, høner, ikke høns) så der er flere end vi kan bruge, fordi det nærmest kun er faren der spiser æg - Jeg bruger dem kun når jeg bager med børnene... Eller når jeg bager alene *o* (fordi det er hyggeligt at bage, obviously)

Riiwn
De har dem stående på en palle et vilkårligt sted midt inde i butikken, fordi de ikke behøver at stå på køl (men det smager nu alligevel bedre kold ;) ) og bliver solgt i en mere kvadratisk agtig karton, du ved, ligesom dem man får det meste kakao i.

avs
Økologisk minimælk! Intet andet!
Jeg er tilmed laktose intolerant, så burde slet ikke

http://shilanadiamichaela.blogspot.dk/
Sommerfuglen Sonny
Jeg drikker allerhelst skummetmælk, men kan drikke minimælk. Alt derover synes jeg ikke smager godt, selvom jeg drak letmælk da jeg var lille.
Vi drikker en del mælk herhjemme. I love me some milk.

Ild
#14, Oooh, det må jeg vist lige prøve at finde!

Slettet bruger 1162
*Slettet*

Haxorpenguin
Jeg drikker som regel skummetmælk, da det er det jeg er blevet opfostret med.. Men er ret glad for alle typer mælk, lige pånær minimælk. Og så kan jeg godt drikke piskefløde! Det er for nice.

t
mandelmælk

SlettetKonto
Jeg er utrolig glad for mælk, helst sødmælk. Skummetmælk er blot hvidt vand, det er sødmælk derimod ikke. Så sent som i dag har jeg drukket 1L sødmælk og 1L koldskål direkte fra kartonen - det var ganske herligt.

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
necrophcodr
15:12:37
hvor mange steder har du boet
Fri Snak
Charioteer
21:26:52
Muks' Now Playing Machine!