Se indlæg
Muks » Fritid » Mode og livsstil
 Udskriv debat
Hvilken mælk?
Crotte de chien
Mange folk drikker mælk! Du gør sikkert også - eller har i hvert fald gjort.

Hvilken mælk foretrækker du?

PS: Jeg overvejede at sætte kakaomælk ind. Jeg droppede det, da det sikkert ville få for mange stemmer.

Ild
#14, Jeg fandt det!

t
kokosmælk

Ild
#23, Jeg troede du bedst kunne lide mandelmælk? :3

t
jeg har faktisk aldrig smagt mandelmælk.. det var blot protest mod at det ikke var en del af afstemningen!! og kokosmælk er nice i wok men jeg er ikke særlig glad for kokos hverken på flødeboller eller drømmekage.. og mælk er jeg ikke specielt glad for.. så faktisk stemte jeg minimælk.. busted :(

Riiwn
Den er god, ikke?

t
wtf mandelmælk skulle ikke ligne chokolademælk?? det skulle gerne være hvidt? tror du har fået fat i noget underligt noget. det mandelmælk jeg har hørt om er noget, man kan lave selv ret nemt.

Riiwn
Jeg havde en eller anden forestilling om at mandelmælk måtte smage lidt af marcipan

Ild
#25, 31.media.tumblr.com/d3a36badad4ab1b6ca89b5b6e9da1d31/tumblr_inline_n1ojj6zKaC1qknuzb.gif

#26, Joo! Jeg synes, det smager meget som det mælk man får i udlandet. I starten syntes jeg det var lidt kvalmt, men nu kan jeg godt mærke at jeg kunne blive forfalden til det, hvis jeg blev ved med at drikke det :P

112
Jeg synes at eftersmagen af mælk, lugter af ged, ærligtalt.

VETO
Brystmælk

Lykke
Jeg har aldrig mælk derhjemme dog er jeg opvokset med skummetmælk.

Riiwn
Så lad være med at købe fakta's discount mælk.

De fleste andre typer mælk burde slet ikke have en eftersmag. Ikke medmindre bakterie kulturen i din mund er helt vild off.
Men fakta's billige mælk har derimod (efter min mening) altid en klam eftersmag, som om den nærmest er sur, selvom den er helt frisk. Har aldrig oplevet det med nogen anden mælk.

Laura
Kalkpiller. Jeg er jo ikke en klam stodder.

trute
Jeg er glad for sødmælk. Jeg må nok også tilslutte mig Oik, den langtidsholdbare fra ALDI er fantastisk

eskapisme
Jeg kan bedst lide skummetmælk. Ser ikke grund til at drikke andet.

ua
Fuck mælk. Drikker det ikke. Køber letmælk til min kartoffelmos.

http://niclasjensen.dk/
MultiAgurk
Siden jeg er begyndt at spise vegansk, har jeg drukket en del soya kakaomælk - og KÆÆÆFT det er godt. Meget bedre end normal kakaomælk. Det kan virkelig anbefales.

http://dannasstrootankeblog.wordpress.com/
IKrines
Letmælk eller kernemælk. Ellers kan jeg bedst lide komælk som den er fra koen næsten, den må godt pasteuriseres og køles ned. Det fik jeg, da jeg var lille.
Men Soyamælk er det værste der findes, seriøst min søster er laktoseintertolerant og risengrød lavet på soyamælk er en rigtig klam affære(samme gælder Mandelmælk). Mine minder fra ca 8 år siden.
Derimod risengrød lavet på rismælk, smager som alm. risengrød.

boat
Helt klart skummetmælk. Da jeg var lille, kunne jeg vildt godt lide letmælk og minimælk, men så prøvede jeg skummetmælk, og nu kan jeg kun lide det :b

https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ
Callary
Jeg foretrækker skummetmælk, men køber for det meste sødmælk, det holder længerer og jeg spare lidt penge... fordi jeg er jyde XD

Spring til debat:
Seneste forumsvar
Debat Nyeste
Post dit skrivebord!
Computer og Internet
necrophcodr
15:12:37
hvor mange steder har du boet
Fri Snak
Charioteer
21:26:52
Muks' Now Playing Machine!